Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 88 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Škoda Vagonka ve středu v Ostravě představila nové vlaky InterPanter

Citace:
„Rádi bychom první jednotku nasadili do zkušebního provozu už letos na podzim. Prvními pasažéry by mohli být cestující z Brna přes Břeclav do Olomouce," uvedl Michal Štěpán, člen představenstva ČD zodpovědný za osobní dopravu.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Tečka za miliardovou opravou. Vlaky se mohou uzlem v Břeclavi prohánět rychleji


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Modernizace trati za miliardu nabrala zpoždění. Nyní jsou o krok blíž stavbě


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Ale je to dobře že to změnili, protože změna je život. Naštěstí, že to nenamluvil ten chlap, co mluví ve Žďáře nad Sázavou.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Na hlavasu už fungují nové panely a hlasí Andula.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1589
18 led 2009 10:06
A lepší sedmistovka než šedozelený špinavý kupéčko :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Lepší sedmistovka než nic :-)


Offline
29
21 pro 2014 16:36
Jenže co uděláš, když se ti do VŘ přihlásí jen dopravci se sedmistovkama? (Případně nikdo)

_________________________________
Ano jsem nováček, po víc než čtyřech letech jsem se rozhoupal registrovat


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, ČD se před pár lety honosily, jak chtějí vykopat sedmistovky a další staré vozy (často původně západoněmecké předrevoluční dálkové autobusy) z NAD a proto daly do VŘ na NAD požadavek maximálního stáří autobusů. Někteří smluvní dopravci kvůli tomu museli obnovovat vozový park (pravda, většinou vyměnili ojetou sedmistovku za ojetou devítistovku a jelo se dál #-o ). Ale jak vidno, některým dopravcům sedmistovky na NAD stále procházejí. Holt dvojí metr :roll:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Mouka píše:
Návěstidlo se krade blbě. Ale taky by to šlo.


Omlouvám se za mystifikaci. V případě vlečky TOS Kuřim se nejedná o krádež, ale o řízenou oficiální demontáž.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Ono to má pojintu i malinkou jinou .
Adosa má cca 40 autobusů jen v Rosicích . A většina jsou sorky . Na tyto vozy má celé 3 zálohy . 1 bílou karosu Olympia , a 2 axery .
Bílá Olympia jezdí ted na 420 protože milá sorka má rozbité retardéry a ještě jinou poruchu . A tak stojí už 3 týden a ostatní dvě záložky jsou jedna na 423 a druhá na 422 takže emají ani co poslat . Případ s dneška co mě říkal řidič : autobus mu pořád topí . Není kapacita na opravu a i kdyby byla není záloha na výměnu takže v tom je problém


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Pokud jde o ten příspěvek o záložáku DPMB na 405 a to bylo myšleno úplně jinak, nežs to pochopil. Bylo to pro mě jenom hrozně zajímavýho něco, co jsem ještě nikdy neviděl, nic víc. ;-) Nejspíš Adose chcípl bus a tak bylo nejjednodušší poslat záložák z Mendláku než někde z venkova (nebo má Adosa záložáky jinde než v regionu?) Prostě na pohled na na focení mně to přišlo jako mazec, nebylo to nic proti Adose v tomhle případě :wink:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To byla jen další narážka na podobný Richieho příspěvek v tématu Výluky, aktuality z minulého týdne, kdy držkoval na dopravce "Neschopný všechnošpatně", že za něj musel zaskakovat nebožák záložák DP, a podle toho, jak to bylo prezentované, zcela jistě jen z dobré vůle DP, protože zmiňovaný dopravce patrně jen seděl sklesle v koutě a krčil rameny. On celý ten můj přísvěvek byl myšlen spíš jako ironie.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Kdo tu držkoval na občasné využívání záložek DP jinými dopravci?
DP drží neustálou službu na operativních zálohách a je logické, že pokud má nadbytek záložek (vzhledem k stanovenému počtu smlouvou), tak nabízí své služby za patřičný peníz ostatním dopravcům (v tomto ohledu zejména ČD, u ids-regionálek to funguje jinak).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Nojo, ty aby sis za každou cenu nerejpl. ;-) Na jednu stranu podle tebe si nejsou schopni ČD zajistit náhradní dopravu za mimořádnost a musí za ně jezdit do Zastávky bez nějaké smlouvy a z pouhé solidarity záložáky DP, teď si ND zajistí, a zase se držkuje, že jezdí ČD objednané šroty a chudáci dopravci si musí syslit své nejlepší vozy bez výkonu v garážích. Troška konzistence by to chtělo ;-)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Snaží se pořád dodržovat standard ČD staří vozovýho parku ;-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Pátek 3.4.2015, výluka v úseku Brno - Sokolnice: taková pohoršující situace, kdy musíte z RegioPantera přesednout do sedmistovky a ještě máte na výběr :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
To je pravda


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Návěstidlo se krade blbě. Ale taky by to šlo.


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
No, to je hezký. V Kuřimi a okolí (do 5 km) to znám dost dobře, ale tohle mě teda dorazilo. Nejspíš to dopadne jako s tratí z Veverské Bitýšky, přes Chudčice do Kuřimi (koleje se rozprodají nebo se rozkradou a pozemky se rozprodají). Hlavně, že na té vlečce nejsou koleje a svítí tam semafor.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Takto dopadla vlečka TOS Kuřim.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Když ale oba kraje na obě linky rychlíků přispívají (taky proto funguje uznávání jízdenek IDS u obou linek), takže do toho budou mít co mluvit. Navíc MD deklarovalo, že minimálně ve střednědobém horizontu (tzn. minimálně do r. 2017, ale spíš ještě délé) se současnou polohou těchto linek hýbat nebude.
Ale s tím provázáním na Tišnov je to zajímavá myšlenka (a přiznám se, že by se mi i zamlouvala), příjezd R v S:38, současný odjezd Os S:42, to by časově vycházelo. Mimo špičku, jak mi správně napsal Mouka (snad mi odpustí, že ho takhle veřejně prásknu), tu soupravu lze odvézt v poloze toho osobáku na Majlont, kde se dá otočit.
Jen to má tři háčky... Buď se ušetří dvě soupravy honekrů ve špičce hoblujících Brno-Tišnov a nahradí se dvěmi novými soupravami rychlíků (dvěmi proto, že pokud si zkusím nakreslit oběh, tak mi vyjde pobyt 1:20 v Brně mezi obratem zhruba v S:20-L:40 u osobáků Tišnov-Brno-Tišnov), nebo bude potřeba jen jedna navíc, ale žádný honekr se neušetří (při obratu L:15-S:45 v Tišnově). Bojím se, že ta nová souprava, natož dvě, prostě nebude kde vzít. Na linku do Jeseníku je potřeba 5 souprav, tedy stejně jak na linku do Hodonína a Olomouce, takže chybějící 1-2 soupravy sestavit z Béček, nebo zase konec přímých vozů do Jeseníku, nebo je to zase bez řešení.
Dále si myslím, že na Tišnov by byla pětivozová souprava v této časové poloze zbytečně předimenzovaná, bo současné spoje v této poloze jezdí 2-3 vozové a vesměs stačí.
No a nakonec bych se bál o stabilitu, ty rychlíky taky nejezdí zrovna nejpřesněji a těch vyrovnávacích zhruba 5 minut na hlaváku je docela málo. A náhodně zpožděním likvidovat špičkový takt 15 minut na Tišnov mi nepřijde vhodné. A v případě, že bychom uvažovali odjezd až na vlaku o 15 minut později, tak jsme problém "kam s ním" přesunuli jen z rychlíku na osobák.
Řešení určitě existuje, minimálně jedno teoretické (byť s určitými výhradami) jsme tady teď dali dohromady, otázka je, co vymyslí MD, ČD a Kordis.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Kordis a Pardubický kraj nemají co žádat v případě rychlíků, které platí ministerstvo dopravy, oni mohou jen slušně poprosit, ale když to nejde, tak to holt nejde a nezbude jim, než se podřídit. A zrovna přípoje na věčně zpožděné Os od Znojma mi dost lezou na nervy. Opravdu nechápu, proč by rychlíky měly být prakticky každý den zpožděné čekáním na osobák. Takže ač nejsem příznivcem rozvazování přípojů, zrovna tento přípoj bych moc rád viděl rozvázaný. Naopak bych mnohem raději viděl v Břeclavi přípoje na EC/RJ směr Vídeň a Bratislava, případně i Brno, ale to je bohužel neslučitelné s pochopitelným požadavkem stíhání Ex/IC/EC na Prahu resp. od Prahy v Olomouci.
Uznávám, že vlaky na Šumperk jsou větší problém, ale neřešitelné to určitě není. V případě, že tam začnou jezdit soupravy z dnešní R5, o čemž se také mluví, tak si dokážu představit třeba jejich provázání na Os na Tišnov, kam by se tak aspoň jednou za čas dostala lepší souprava.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Právěže nějaké zásadní překopání bych nečekal. U R5 IDS JMK požaaduje MD za zásadní stíhání uzlu S:00 v Olomouci, a od toho se bude vyvíjet poloha této linky. Jako další požaduje JMK stíhání v Břeclavi přípoj na Znojmo (v současnosti díky pomalé soupravě nelze) a uzel S:00 v Šakvicích, takže v Brně bych čekal max. minutové rozdíly oproti současnosti. U R2 IDS JMK je zase zásadní požadavek Pardubického kraje na uzel S:00 ve Svitavách, takže jediná schůdná varianta je dojet do Brna před L:00 a ostře točit zpět. Ovšem kde bude v tu dobu stát tím pádem taky obratový R7 IDS JMK z Olomouce (cca S:40-L:20, s tím taky nelze moc hýbat, bo jednokolejka do Olomouce, uzel v Olomouci a křižování v Hanušovicích), to netuším, jedině ho odklízet na odstavné, ale tím si vyžeru další dvě trasy na již dost přetíženém jižním zhlaví. Můj osobní názor je ten, že na R2 budou panteři až ve chvíli, kdy se buď zruší přímé vozy do Jeseníku a bude se jezdit jen do Šumperka (Hle, jak do toho zapadá plánovaná elektrifikace lokálky do Koutů a slibované vedení přímých vlaků z Olomouce tamtéž?), nebo se v Brně vybuduje nové nádraží (z tohoto pohledu lhostejno zda Pod Petrovem nebo U řeky). Osobně ti tipuji, že jestli budou panteři na R2, nastane dřív ta první možnost. V pracovní dny je jedna kolej na hlaváku zabraná na 40 minut jedním vlakem nemyslitelná, a to nejenom ve špičce.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vzhledem k nasazení rychlejších jednotek na tyto vlaky se s tím bude hýbat tak jako tak. Navíc si dokážu představit, že propojené to bude jenom ve špičce, kdy budou R od Prahy navazovat na Sp do Hodonína a opačně. Mimo špičku zase takový problém není. A nebo se místo propojení obou ramen vytvoří i u R2 ostré obraty v Brně. Vzhledem k rychlejším soupravám by to mohlo vycházet bez výraznějšího rozkopání přípojových vazeb. Těch možností je určitě více a věřím, že ČD a ministerstvo dopravy mají všechny varianty zpracované.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]