Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
Teď nevím, je tam napsaný, že je nemáš zavírat? Pokud ne, tak to chápu...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Předevčírem po čtvrté hodině jsem v Židenicích čekal na regiojet a byl jsem svědkem úžasného fungování dveří vlaku ČD.

K protějšímu nástupišti přijel vlak linky R8. Nějakej asi 16letej spratek otevřel dveře u jednoho vagonu Bee, hned si to ale rozmyslel, dveře přivřel (nezabouchl je) a šel do vedlejšího. Průvodčí, která vypravovala vlak, otočila ve spínací skříňce čtyřhranem a všechny dveře otevřené dokořán se v celé soupravě zavřely. Klika dveří, které byly jenom přivřené, se sice zvedla, ale varovné kontrolky pořád zůstaly rožnuté. Průvodčí musela ke dveřím jít a zabouchnout je ručně. Nechci domýšlet, co by se mohlo stát, kdyby kontrolky na voze nainstalované nebyly (a že to není tak dlouho, co tam skutečně nebyly!).

Může mi někdo říct jeden jedinej racionální důvod, kterej by vysvětloval nepochopitelné chování tohoto neukázněného cestujícího? Může mi někdo říct důvod, proč mají někteří cestující neustále potřebu nástupní dveře RUČNĚ zavírat? To nemají ani špetku soudnosti, aby si uvědomili, co všechno svým jednáním můžou způsobit? Lidská demence a ignorance opravdu nezná mezí. Toho zmetka bych nejradši vyhodil z vlaku v plné rychlosti. Kvůli jeho neukázněnosti a ignoranci mohl přijít o život další nevinnej člověk.

To, že dveře východoněmeckých vozů nefungují správně, je samozřejmě také špatně a považuji to za jeden z nejzávažnějších problémů na železnici. (Možná by stačilo jenom vyměnit gumové těsnění za tenčí?) Jak dveře (ne)fungují ale víme a podle toho bychom se měli chovat. Ten kluk jistě necestoval vlakem poprvé. Každou chvíli se o možném nebezpečí tohoto typu dveří v televizi mluví a pokaždé se na lidi apeluje, aby dveře v žádném případě nezavírali, že se o to postará průvodčí. Je to marný, je to marný, je to marný.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Navíc, když vezmeme v úvahu inteligenci průměrného cestujícího, tak se obávám, že se najde ještě velký množství, co neví, že jim šalinakrta "platí i na vlak".... Takže asi i proto míň lidí.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hlavní problém současné výluky je absence tramvají z Židenic. S33 v kombinaci s S2 prostě primárně nahrazují d-2 a 3 a až sekundárně vlaky. Navíc, S33 jezdí mimo špičky, kdy problém s kapacitou zase tak velký není. Posilové S3 jezdí ve špičce.
Souhlasím ale s tím, že posilové S3 měly jezdit na hlavní a ne jen do Lesné. Ale nevím, jestli opět nenarážíme právě na tu kapacitu. Mám obavy, že možná ano, jelikož se tam musejí vejít ještě vlaky od Slavkova. Takže je to asi trochu kompromis možného.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jo, nestěžuju si, že mám rychlé spojení z Lesné do centra za 5 korun a o víkendu dokonce častější než před výlukou. Jenže spolu se mnou v tom pětivozovém regiopanteru jede ještě asi tak jeden člověk. Takže je potřeba si udělat představu, jak se asi takový provoz vyplatí.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Miminmálně v rámci Brna se to hodí na rychlé cestování do Lesné, Kr. Pole a Řečkovic - neudělali v Židenicích návaznosti mezi těsně se potkávajícíma S2/S3 no...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Přesně tak. Tohle mi taky hlava nebere. Přece ve špičce můžou S33 protáhnout do Tišnova jako špičkovou posilu S3, ne? Ale to by asi bylo moc levný a moc jednoduchý.


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
Při minulé výluce nebyly na KrPole odkloněny R8 a R12...
Spíš si říkám, co brání posilovým S3 jezdit na hlavák (spoje do Hrušovan nepočítám, tam je to jasné) a proč se točí v Maloměřicích? Mohly jezdit místo té S33, nebo ji doplňovat.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Měli udělat buď P6, nebo S33. Rozhodně ne obojí. Takové řešení je nesystémové a drahé. Navíc ty vlaky kradou cennou kapacitu v Židenicích. Při minulé výluce žádná S33 nebyla a šlo to.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Rozhodně ne, když jsem s ní jel, na hlavasu vystupovaly desítky lidí.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Zbytečná linka. Vozí se v ní jenom vzduch.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Víceméně každý spoj jezdí něco jiného a to i v různé dny (PD, PD-letní prázdniny, SO, NE). Motají se tam trojvozové regionovy (814.2), dvoj a troj regiopanteři (640,650), pětivozový interpanter (660), nebo šestivozový panťáky (560). Jako záskok se tam může teoreticky objevit i souprava s řidičákem (242+2xBdmtee+961). Komplet řazení včetně oběhů se dá najít třeba na ŽP.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Před Vánoci tam pendloval jeden Panter a jeden Regiošuk, bylo to kolem 13. hodiny.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Podle mých informací yb tam měli přejíždět vozy s S2 a R19, takže tam bude Panter dost často :) Nejspíš na všech garantovaných spojích. Ale nevím, víte někdo víc?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Včera večer mne při přesunu na noční vlak do Košic z Židenic potěšila cesta RegioPanterem na S33, ale jinak ten vlak v 19:42 i další za půl hodiny krásně prázdný...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Otce se synem naštvala vlaková výluka v Brně, za trest zbili průvodčího

https://brno.idnes.cz/napadeni-vlak-pru ... pravy_krut

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Zrovna Obřanům bych zastávku od hercny přál. Cestování přes Husovice do centra je pěknej vopruz a do západní části málem ještě větší. Chápu, že se musí prověřit ekonomika, ale ta se bude v čase měnit, bo se tam hodně staví.
Co mne ale štve, jsou čím dál častější výluky. Začalo to nenápadně v roce 2013 opravou viaduktu nad Křenovou, no budiž, měl svoje roky, za 4 járy šimickej viadukt. To nemohli sakra udělat oboje naráz? Teď teda jižní zhlaví a pak na střídačku výluka z Majlontu do Blanska, takže cesta do cajzlova o hoďku delší a jediná alternativa díky hňupovi Ťokovi navěky rozkopaná D1, nebo si udělat piloťák a lítat ultralightem. Opravdu úroveň 21. století. Perner by záviděl. Hlavně, že se hádáme o VRT a nejsme schopni jet plynule delší úsek aspoň 160. Možná zbývá jedno - jít s křížkem do Vídně, jestli by nás nechtěli.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brno-Obřany: bylo by super, kdyby se příští rok po jednání objevila nějaká schůdná možnost, a cestování vlakem po Brně by bylo zase o něco použitelnější.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Z ČT... „Nová vlaková zastávka v Brně-Obřanech nebude. Žádná z pěti prověřovaných variant není podle SŽDC ekonomicky efektivní. Příští rok chce jednat s vedením Brna, MČ i JMK na dalším postupu. Cestování vlakem do centra by přitom místním podle starostky ušetřilo čas strávený v kolonách.“


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Taky přidávám foto panelů. Sice aktualizovaný čas odjezdu v tu chvíli byl k ničemu, ale ...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ono toho chybí mnohem víc, než jen Křižanov - Sklenné... 1.TK Maloměřice - Kuřim, obě koleje Kuřim - Tišnov a Vlkov - Křižanov. Plus taky všechny stanice, krom Kuřimi a Řikonína. Pokud opravdu chtějí zavřít trať 260 v r. 2022, tak trať 250 nebude v tu dobu po reko ani náhodou, vždyť na většinu úseků není ani hotový projekt (ten je aktuálně jen na Vlkov - Křižanov).

Jinak dokumentačně informační panely v Židenicích. Kvalita hrozná, ale bohužel na mobil v době, kdy se tam vyskytuju, to líp nedám.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Úsek Brno-Žďár teda fakt ještě dodělaný moc není. Chybí třeba rekonstrukce úseku Kuřim-Tišnov, rekonstrukce jedné koleje (až na některé úseky) v úseku Kuřim-Brno, takže zde toho hodně ještě zbývá. A myslím, že třeba takový úsek Kuřim-Čebín si o rekonstrukci až říká, člověk tam má občas pocit, že tam vlak vyletí z kolejí. :-?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Já doufám, že trať 250 bude s výlukami. Posledních pár let se intenzivně rekonstruje, každou sezonu jeden úsek, tak by bylo strašně fajn dodělat celou trať až do Brodu. Brno--Žďár už skoro je, mám pocit, že chybí akorát Křižanov--Sklené; ale ze Žďáru na Brod na to nikdo ještě nesáhl. A to máme: Brod--Pohled, Pohled--Přibyslav, Přibyslav--Sázava, Sázava--Žďár.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Pokuťok je fakt kus vola. V té době ještě nebude hotová celá D1 (minimálně most na Šmejkalce, což je dost prů.er a kdoví, jak to bude s mostem Vysočina). Snad bude průjezdná 250/230 bez výluk. Když se nedávno kvůli námraze muselo přes Deutschbrod, tak za Světlou výluka. Vítejte v 21. století.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Zajímalo by mě, kdo vymyslel zrušení posilových vlaků mezi Brnem a Hrušovanami v ranní a odpolední špičce bez náhrady. Doporučuji jít se podívat po sedmé ráno do Rajhradu, kdy lidi stojí ve vlaku jak sardinky, autobus na 505 vypadá podobně.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]