Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Celé bys to neměl? Nebo aspoň odkaz, jestli to je někde ke zhlédnutí?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Něco málo k výluce Brno - Blansko od 6. dubna (+ navazující).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
V Brně jsou pohotovostní dokonce 4 soupravy. Pro R9 a R12 (362+A+BDs+4xB), pro R19 (362+A+5xB), IDS motorová (754+3xBdmtee), IDS elektrická (242+4xBdmtee). Trochu mně teda nesedí, že tam byl plecháč a ne eso. Vůz AB bych vyloučil, těch je v Brně akorát, zvláště když v současnosti jezdí na R12 dvojmo. Ještě to teoreticky mohla být souprava "co depo dalo", zvláště když v současnosti je většina vlaků krácena, ale to bych tam nečekal 1. třídu.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Aha, to rozhodně. To jsem nevěděl, že ČD mají v Brně takovouto zálohu...

Jinak možná tam teda bylo i nějaké Bd soudě dle toho, že ta souprava je určena pro R12. Ale to jsem neměl šanci rozpoznat, viděl jsem to z auta z mostu.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Podle popisu to odhaduji na pohotovostní soupravu pro R12. Asi nebyla k dispozici pohotovostní souprava IDS, tak vyjelo toto. Lepší, než nic.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Už jsem zažil béčka na S3, takže vím, že nemožné to není. Nejvíc mě ale udivuje to áčko.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Občas se stane.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Dnes okolo půl dvanácté jsem v Rájci viděl plecháče s béčkama a jedním áčkem (nebo AB?). Je možné, že to jelo jako S2?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Přes železniční trať v Blansku povede nový most, práce začnou do půl roku


Offline
428
24 lis 2017 11:40
navíc je problém v židenicích, kde vlaky z majlontskýho odstavnýho kříží při cestě na jih frekventované koleje


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Taková spojka je nereálná. Oblouk o poloměru zhruba 250 metrů (https://mapy.cz/s/horeteceke), což je (na novostavbu) málo - aspoň 300 by to chtělo. Navíc v těch místech má být odstavné nádraží. Kromě toho by taková spojka měla být mimoúrovňová (ideálně na obou stranách) a dvoukolejná. To tam prostě smysluplně nenarvete.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Tin: Tuto kolej mě taky napadlo využít, ale jak píše Goldfinger, musela by se zdvojkolejnit (plus ji výhybkami propojit ve směru do Maloměřic), a vzhledem k tomu, že už v současnosti vede prakticky v zástavbě, nevím, jak moc by to bylo průchozí. Ale pokud by to šlo, pak by to samozřejmě bylo nejlevnější řešení.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Možná by stačila, ale to by předpokládalo zdvojkolejnění komárovské spojky a vyřešit křížení s VMO. Oblouk leží ausgerechnet v ose prodloužené Jihlavské (za budoucí MÚK Heršpická).


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Fantomas píše:
Myslel jsem třeba něco takového. Je to moc velká šoto-fantasmagorie? 13 km trati v polích. Na obou koncích by se to dalo napojit i na opačný směr, takže by šlo projet i ze západu na východ a další kombinace (pokud by se ještě dodělal triangl u křižovatky D1 x I/52), ačkoliv předpokládám, že hlavní směr je sever-jih.

mně to připadá jako velká fantasmagorie.

Nestačila by jen krátká propojka v železničním brownfieldu v Horních Heršpicích?
https://mapy.cz/turisticka?mereni-vzdal ... 4NfjUN1fUn

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
101
13 zář 2007 19:58
goldfinger píše:
NTM je jenom od Cejlu na jih, severní část z ÚP vypadla, bo by se kvůli ní zbourala půlka Staré a Traubovy. Takže kudy by vedly ty trajfy ze Žabin?


NMT "je" v návrhu ÚP od jihu po křižovatku Bratislavská x Příční. Trolejbusy dál vede částí zobousměrněné Bratislavské a Příkopu. V rámci aktuálních změn se ale spíš počítá za Cejlem s MHD spojkou mezi NMT a Ponávkou a dále opět obousměrně Příkopem.

https://1gr.cz/fotky/idnes/20/063/cl8h/ ... _plnek.JPG


Offline
790
25 led 2006 09:46
zatímco argumentace nákladní dopravou je jednoznačně relevantní, argumenty, že k novému nádraží by nevedla kloudná dopravní obslužnost jsou dost laciné (řadil bych je hned na druhé místo za motivaci ODS s pozemky). Ten Starý Lískovec je úplně jiná situace - doprava měla vést obydleným územím a nastalo typické NIMBY. Proti tomu okolí plánovaného nového nádraží je pustina a to je naprosto nesrovnatelná situace. Každopádně nové nádraží narazí hlavně na aktuální ekonomickou realitu, takže je dost možné , že se ho nedožije ani zdejší kindermafie.[/quote]

O tom, že bude v Lískovci železniční zastávka s terminálem MHD se mluví nějakých 10-15 let. Ta ulice tam byla budována s tím, že tudy MHD pojede. Pak přišla verze, že postavené domy nemají protihlukové omítky, takže tam pojede jen trolejbus. Nyní se má dělat nová komunikace za baráky. A zatímco zastávka už bude hotová, na terminálu se ani nekoplo. Prostě se na to město vykašlalo. Proč to nebylo připraveno a nezačalo se stavět zároveň se zahájením modernizace trati? A s odsunutým nádražím by to dopadlo stejně - plno keců a skutek utek.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
TMB píše:
vybudování alternativy jinudy je ještě nereálnější, než samotný odsun. I kdyby k tomu nakonec jednou muselo dojít, tak se zpožděním desítek let a za mnoho dalších desítek miliard. To už by byl přínosnější ten severo-jižní diametr pro osobní dopravu.

Myslel jsem třeba něco takového. Je to moc velká šoto-fantasmagorie? 13 km trati v polích. Na obou koncích by se to dalo napojit i na opačný směr, takže by šlo projet i ze západu na východ a další kombinace (pokud by se ještě dodělal triangl u křižovatky D1 x I/52), ačkoliv předpokládám, že hlavní směr je sever-jih.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
xcav8 píše:
Hlavně že koukám na připravovaný územní plán a městská třída tam je.
Tebe je tu pro tohle fórum škoda, měl jsi jít do politiky.

NTM je jenom od Cejlu na jih, severní část z ÚP vypadla, bo by se kvůli ní zbourala půlka Staré a Traubovy. Takže kudy by vedly ty trajfy ze Žabin?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno nový nádraží...
Starý nádraží 4 koleje a rozjezd do 6 směrů.
Nový nádraží 2 koleje 2 směry

Navíc několik křižovatek . A pokud se mimo plán nevytvoří expres linky, který by nádraží vynechávaly a jely přes stávající, tak pro většinu cestujících to bude solidní prodloužení přepravy. Každej den 2x navíc 5-10 minut. To je za rok solidní ztráta času. Navíc se nepočítá s vícenákladama na navýšené vozokm, s navýšením vozového parku, s dalšíma řidičema. S tím související nutnost nové vozovny. Úplně stejnej případ jsou tu plánovaný trolejbusový tratě.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Hlavně že koukám na připravovaný územní plán a městská třída tam je.
Tebe je tu pro tohle fórum škoda, měl jsi jít do politiky.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Optimismus je krásná věc, ale občas neškodí zdravá dávka realismu. Jak dlouho trvalo, vlastně pořád trvá napojení Zvonařky na MHD? Šalina po Plotní ještě neprojela. Okolí Rosické je pustinouk, pravda, ale na sever už je civilizace - křižovatka na Nových sadech, u viaduktu a jinudy se MHD na Rosickou přivést nedá. Nejzábavnější je trasování trolejbusů, které mají jet po Nové městské třídě, co z územního plánu vypadla, takže by se mezi 28.10. a Cejlem v jednom směru asi teleportovaly.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
TMB píše:
Řekl bych, že přístup města k budování terminálu u zastávky Starý Lískovec je skutečně charakteristickým příkladem, jak to dopadne s obsluhou odsunutého nádraží. Bude se chodit pěšky do centra kolem Vaňkovy nebo na tramvaj v Plotní ulici.


zatímco argumentace nákladní dopravou je jednoznačně relevantní, argumenty, že k novému nádraží by nevedla kloudná dopravní obslužnost jsou dost laciné (řadil bych je hned na druhé místo za motivaci ODS s pozemky). Ten Starý Lískovec je úplně jiná situace - doprava měla vést obydleným územím a nastalo typické NIMBY. Proti tomu okolí plánovaného nového nádraží je pustina a to je naprosto nesrovnatelná situace. Každopádně nové nádraží narazí hlavně na aktuální ekonomickou realitu, takže je dost možné , že se ho nedožije ani zdejší kindermafie.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
790
25 led 2006 09:46
Zastánci varianty odsunutého nádraží jednoduše s nákladní dopravou moc nepočítali a problém nedostatečné kapacity uzlu si nechtěli připustit. Zrušení nákladního průtahu je opravdu asi největší průšvih a vybudování alternativy jinudy je ještě nereálnější, než samotný odsun. I kdyby k tomu nakonec jednou muselo dojít, tak se zpožděním desítek let a za mnoho dalších desítek miliard. To už by byl přínosnější ten severo-jižní diametr pro osobní dopravu.
Druhým problémem je pochopitelně adekvátní napojení MHD. Řekl bych, že přístup města k budování terminálu u zastávky Starý Lískovec je skutečně charakteristickým příkladem, jak to dopadne s obsluhou odsunutého nádraží. Bude se chodit pěšky do centra kolem Vaňkovy nebo na tramvaj v Plotní ulici.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
goldfinger píše:
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/nove-nadrazi-brno-nakladni-doprava-vlaky-napor-zesnad.A201207_584485_brno-zpravy_krut

To je zase komedie... A vůbec, neexistuje nějaká studie na nákladní "obchvat" Brna? Přece nemusí jezdit nákladní vlaky přes centrum (spíš by byl žádoucí opak). Sice nemám tušení, kudy by tak mohl vést, ale oproti tomu přesunout za těžké love nádraží a pak zjistit, že se mi v Maloměřicích hromadí náklady jak Cimrmanovi v dole horníci, to mi přijde jako horší varianta.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Cracatit: Co mám poslední přes půl roku staré informace, tak příprava terminálu není zatím "nikde". Ale rád se nechám vyvést z omylu. Každopádně do dostavby tratě až do Zastávky bude vůbec problém tam s něčím zastavit, i kdyby terminál byl. Jízdní doby na trati 240 jsou bez rezerv a časové polohy jsou fixované jak v Brně, tak v Zastávce a není moc časového prostoru pro přidávání zastavení.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 17:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]