Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 106 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Pravda, pravda, zvlášť jak poslední dobou vypadají. resp. ony vypadají furt stejně. Akorát se čím dál tím víc objevují modré honekry, což je na tu bídu lepší než drátem do oka. Aspoň se neumažeš od šmíru kolem dveří...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Chlapci, panťáky tady ale taky nebudou věčně...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Místo pantáku snad ne. Očekával bych, že tím nahradí regionovy pod drátama.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Dva pantery misto pantaku? To je teda kapacitni pokrok biggrin

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
V srpnu vyjedou na lince S2 Panteři.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Oprava trati z Brna do Okříšek začne nejdříve za rok

Citace:
V úseku Zastávka–Okříšky se tak jízdní doba rychlíků zkrátí o čtyři minuty, další minuty ale vlaky získají díky tomu, že nebudou muset ve stanicích čekat na křižování tak jako dnes.


To snad ani nemá cenu komentovat.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
http://www.szdc.cz/o-nas/casopisy/mz-201304.pdf

V novém čísle Moderní železnice je zajímavý článek o výstavbě VR tratí v Česku. Na straně 31 je mapa všech do budoucna uvažovaných nových tratí. Doporučuju zhlédnout. ;-)

A ještě bych vybral dvě citace. Týká se to věcí, co se tu před časem také řešily.

Hlavním cílem projektu je výrazné zvýšení kapacity a současně dosažení konkurenceschopných jízdních dob mezi Prahou a Brnem. Nově postavená infrastruktura nemůže být určena pouze pro speciální jednotky typu ICE nebo TGV, ale musí být otevřená pro standardní vlaky vedené lokomotivou řady 380 s vozy Ampz a Bmz, které známe již dnes z vlaků EC, nebo pro soupravy typu Railjet. Bude se tedy jednat o „normální vlaky“ za obvyklý tarif tak, jako to známe z Rakouska (Vídeň – Linec) či Bavorska (Norimberk – Ingolstadt).

...Z toho bychom se měli při koncipování tras Rychlých spojení poučit, a takto též chápat ekonomickou efektivnost tratí. Akutní je to zejména u spojení Brno – Přerov a Plzeň – Domažlice, kde už jsou připraveny projekty pouze s dílčími vylepšeními, která bude po čase stejně třeba opustit a postavit paralelní trať pro vysoké rychlosti. Přitom zrovna posledně jmenovaný případ ukazuje, že výstavba nové dvoukolejné tratě se zcela jinými parametry není o mnoho nákladnější než vylepšování stávající špatné jednokolejné tratě.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Dnes kolem 8. hodiny nález mrtvoly mezi žst. Brno hl.n. a Brno-Židenice. Od 9:15 obnoven provoz v obou TK.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
peno píše:
V Kordisím jízdním řádu linky S91 je tato psaná „ode dne vyhlášení“ až do Myjavy. Teď ještě aby ten den vyhlášení v průběhu nastávajícího GVD vůbec nastal biggrin

Tak že to vypadá, že v novém GVD se rozšíří IDS JMK nejenom do Rakouska (Drosendorf), ale i na Slovensko. Paráda :applause:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
V Kordisím jízdním řádu linky S91 je tato psaná „ode dne vyhlášení“ až do Myjavy. Teď ještě aby ten den vyhlášení v průběhu nastávajícího GVD vůbec nastal biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Ke grafikonu bude železnice v IDS JMK zatím s jistotou posílena o 242.224, 242.282, 363.076 a 842.022.

Pokud dobře počítam, tak poprvé v historii bude v DKV Brno v turnuse i v inventárním stavu (když nebudeme počítat zrušené stroje) více lokomotiv řady 242.2 jak v Plzni.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Ale musíš si vybrat "vlaky", když vybereš "IDSJMK", tak to nefunguje.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
No pokud to ještě nějak nevylepšili, tak toto funguje už cca od září.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Idos byl propojen s infosystémem Informační tabule.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
242 + sysel na S2 už nějakej ten pátek jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Novinky v novém vlakovém jízdním řádu pro rok 2014 v Jihomoravském kraji

Píše se tam mimojiné i o Panterech, první 2 (dvouvozové) mají jezdit do konce srpna. Říkám si ale, jak ty 2 jednotky budou jezdit na celé lince Křenovice - Březová. Jedině by mohly prozatím jezdit spolu jako jedna jednotka. Radši bych je však viděl místo regíny na posilách do Blanska. Taky mají jít do kytek 2 nejstatří pantecy, místo nich přibudou na S2 další honeckry, nově už se syslem na konci. Škoda. :cry:


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/250007-soud-pozastavil-pripravu-zdvoukolejneni-trati-brno-zastavka

Skvělé, takže ještě přijdeme o dotaci, stát to sám neufinancuje a nic se nepostaví. Nechci být pesimista, ale bojím se.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
K čemu? V Ostopkách bude zastávka, v Troubsku i Střelicích už jsou.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Ale určitě by se tam uživil i přestup bus/vlak. Aby tam busy končily, to je blbost. ale zastavovat by tam měly.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
To vyškrtnutí regionálních autobusů je rozumné, stejně by tam nemělo co končit. Protažení 401/402 by bylo k ničemu, protože tramvaj by byla stejně pravděpodobně rychlejší a navíc by busy najížděly kilometry navíc, o 405/406 nemluvě. A u 403/404 je stejně rozumné, aby vozily lidi i tak na Osovou k tramvaji, tam se dá uvažovat akorát o závleku.
Akorát už mě pěkně štve, jak se neustále protahují takovéto stavby.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Vlaky ve Starém Lískovci? V roce 2016. Autobusy vyškrtli

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Kdyby někoho zajímaly jízdní řády platné od prosince 2013, račte navštívit vyhledávač www.bahn.de, holt u nás to bude ještě nějaký ten pátek přísne utajované. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
http://svitavsky.denik.cz/zpravy_region/z-trebove-na-jih-asi-zase-budou-jezdit-vlaky-20131011.html

Pomiňme takové detaily, že si pletou Skalici nad Svitavou a Českou Skalici. Jen mi není jasné, koho by ty nedotované vlaky Arrivy územím nikoho vozily a jak by si na sebe mohly vydělat. A to už vůbec nemluvím o (ne)přípojích ve Skalici a nemožnosti využití IDS tarifu.


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
14.10. v 9:00 bude slavnostní poklepání zákl. kamene na stavbu podchodu v Kuřimi. Odkaz níže:

http://www.kurim.cz/cs/obcan/aktuality- ... chodu.html


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Nějaký zdroj?
Docela bych se na to podíval.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 11:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]