Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 89 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
peno: Propojení linek Pha - ČT - Brno a Brno - Břeclav - Olomouc nevychází časově. Ty linky na sebe časově nenavazují. Kvůli tomu by se musel překopat taktový systém skoro celé republiky, to mi nepřijde pravděpodobné. Reálnější je (mám pocit, že jsem to zaregistroval v nějakém plánu, MD či JMK?) propojení linky Pha - HavlBrod - Brno právě s R5 na Břeclav. Mj. i kvůli tomu probíhá plíživá optimalizace trati do HavlBrodu, aby se stihlo dojet z HavlBrodu do Brna o těch pár minut dříve, které tam nyní chybí. Ale tomu zase neodpovídá nasazení těch budoucích Panterů.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Michalk: No, jak jsem slyšel, tak místo současného propojení ramen Praha – Česká Třebová – Brno a Brno – Olomouc – Šumperk se počítá s propojením ramen Praha – Česká Třebová – Brno a Brno – Hodonín (– Olomouc). Ale zatím není stoprocentní, jestli opravdu půjdou nové jednotky na R2, i když je to po R5 nejčastěji skloňovaná trasa. Mluví se ale i o jiných relacích, například Praha – Hradec Králové, Praha – Děčín nebo Praha – Ústí nad Labem – Cheb. Jedinou jistou relací je tak ta R5, kde ČD dostaly nějakou dotaci od EU právě na tyto soupravy. Ale ten zbytek mohou nasadit v podstatě kam se jim zachce.

Mouka: Průvodčí určitě ne. Na 560 bylo, co si pamatuji, vždycky automatické hlášení. Nejdřív páskové (zrovna brněnské 560 byly prý v tomto prvními experimentálními vlaštovkami u ČD), později samozřejmě digitální, které tam je dodnes.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Karosa B732 píše:
Jednu dobu hlásila v panťácích stanice průvodčí ale teď už jsem to dlouho neslyšel.


Nedokážu si představit, že by každou zastávku odbíhala do služebního oddílu kvůli hlášení, kor u špičkových vlaků, kde má několik stovek cestujících.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
I R2 je jen pro většinu cestujicích rychlá regionálka. Tím, že EC staví v každém větším městu hodně cestujících jezdí nimi. Na rychlík Praha - Brno tak zůstanou v převážné většině relace mezi těmito dvěma městy, takže opět jsme na zhruba hodině jízdní doby. Pravda, tady se najdou i výjimky, z extrému vytažená je třeba taková relace Blansko - Praha, ta bude mít peška, ale oproti současnému béčku je to správně popsaný skok dopředu :-). (Navíc nevím, jak mají vymyšlené rozlomení relace R2-R7 v Brně, brněnský hlavák není nafukovací.) I v takovém Německu se regional expresy jezdí klidně i několik hodin na regionálních sedačkách, a to i na relacích, kde žádná vyšší vrstva dopravy neexistuje. Já bych to nedramatizoval.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Michalk: Na R5 možná ano, jenže ony nemají jezdit jenom na R5, ale podle všeho i na R2, tedy na vlacích Brno – Česká Třebová – Praha, a tam už to pro většinu lidí dálková bude. I když, tam to zase bude oproti těm B, co jsou tam teď, jako skok o několik generací vpřed biggrin
No, a pokud jde o R5 do prosince, tak je pravda, že minimálně polovina vozů v soupravě vždy byla přečalouněná. Ale zase tak podstatný rozdíl v tom nebyl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
peno: Ano, vozy z Ostravska se tam přimíchaly také, stejně jak na ty Budějice. Railjety přicházely už v průběhu roku. Z Vídně se uvolnily 3 soupravy.
Jinak nářky že v "dálkových" panterech budou lepší regionální sedačky mi přijdou docela přehnané. Vždyť jsou to soupravy na vlaky, které jsou spíše taková "rychlá regionálka", nikoli dálkové, jak se snažíte prezentovat, s jízdní dobou většiny cestujících do zhruba 1 hodiny a stavící co zhruba 10-15 minut. I v tom Rakousku a Německu na podobných vlacích jsou sedačky podobné.

Richie: Nové soupravy jsou na R5 od prosince, takže v létě tam opravdu ještě jezdily béčka. Jo, a šedozelený koženky (maďarský béčka) už nejezdí několik let, poslední roky už jen ty červenofialové (béčka made in DDR) a někdy (prý) dokonce i bez koženky, s hadrem :-) (ne že by v tom byl teda nějaký velký rozdíl, ale když už rejpat, tak důsledně sarcastic ).


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak to nevím, ale když jsem jel naposled v létě někdy R5 tak vepředu byl jeden novej vagón a dál z ním šedozelený koženky. A S3 to je to je skutečně šílenost. Ony i ty vozy na S4 a S6 smrdí jako věšechny starý vlaky ČD, ale furt je to jiná liga. A tyhle linky hlásí zastávky.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Panťáky 560 také hlášení mají a pokud není porouchané, tak se i používá. Stejně tak by měla mít hlášení dneska i většina motoráků v okolí Brna. Hlášení je i v Syslech. Ale Bdmtee nemají ani repráky, pokud vím, takže se v nich hlásit prostě nedá. Což je pak zajímavý paradox u souprav Sysel+Bdmtee, kde hlásí jeden vůz (Sysel) a zbytek soupravy je potichu. Tak si říkám, jestli by byl moc velký problém do těch Honeckerů doplnit aspoň ty repráky :-k

Michalk: Pokud vím, tak na Cheb přes Plzeň sly už během minulého GVD vozy z Ostravských EC/IC/Ex, které tam nahradily nové Bdmpee. Ty z vídeňských EC šly z části na Praha – Berlín – Hamburg a z části na Praha – České Budějovice. Ale vzhledem k tomu, jak málo souprav ČD do Vídně vozily, tak i těch vozů, co se po RailJetech uvolnilo, nebylo zas tak moc.


iDnes píše:
Jiné budou i sedačky. Ty jsou stejné jako v nových jednotkách Siemens CityJet pro rakouské státní dráhy ÖBB.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/nove-vlaky-pl ... oprava_suj

Aha, takže to, v čem se budou Rakušáci vozit na regionálce, my budeme mít v dálkových jednotkách. Co dodat, asi jsme holt pořád východ. Ale furt lepší, než kdyby tam měly být sedačky jako v Syslovi.

ReZ píše:
Akorát, když jedu v neděli z víkendu u tchýně, tak je to tak nechutně natřískaný, že si ani nesednu. Snad se to o prázdninách zlepší.

A bude ještě hůř, protože ty rychlíkové jednotky mají ještě nižší kapacitu, než současné soupravy. Asi někdo na nábřeží zase přemýšlel něčím jiným, než mozkem.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
30
02 črc 2014 21:29
Panteři mají hlášení následující zastávky a také je pravidelně využíváno, teda pokud tomu v Brně není jinak.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Ale v hlavní budově nefungoval dlouhou dobu jenom pravý panel. Ten levý jel zatím docela spolehlivě (vlastně jsem ho ještě neviděl pokaženého). A jinak-plánuje se hlášení stanic ve vlacích také kolem Brna tak jako to je například u pražských eSek ? Jednu dobu hlásila v panťácích stanice průvodčí ale teď už jsem to dlouho neslyšel. Prosím znalejší aby doplnili.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Karosa B732: do konce května.

karel.nemec, Jiricek: nepočítá.

xxx: zastaralost, nekompatibilnost, chyběla možnost dálkového ovládání, viz. tato tisková zpráva.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
ReZ píše:
Se zařazením RJ do provozu. Když neberu Sysla, tak za lokomotivou je řazen vagón lepší kvality, napůl 1. třída a napůl 2. třída (ABpee). Původně, tuším, z dálkových rychlíků.


Tato informace je poměrně nepřesná. Vozy dnes jezdící na R5 se rozhodně dříve nenacházely na žádných dálkových rychlících, ale překvapivě na osobních vlacích, převážně na severozápadu Čech. Je to loňská modernizace původních vozů Bdt, které se uvolnily po dodání jednotek ze Škodovky (podobných jako těch pár kousků u nás na S2). A ze stejných vozů pochází i ostatní turnusované vozy 2. třídy na R5 (a vlastně i ten Sysel), akorát tam ta modernizace byla pojata krapet úsporněji. Pokud to někoho více zajímá, pak doporučuji stránky pana Butscheka: http://www.alanbutschek.cz, konkrétně o ABpee http://www.alanbutschek.cz/rady/rada_ab ... o-na-abpee, vozy 2. třídy jsou Bdtee276, je nutné hledat na http://www.alanbutschek.cz/rady/rada_b_pty_nov.htm. S railjetem toto nasazení nemá nic společné, snad jen čas uvedení do provozu. Vozy nahrazené Railjetem se nyní převážně prohánějí na rychlících Praha - Cheb.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
V hlavní budově nefungovaly již delší dobu. V podchodem sice fungovaly, ale občas měly výpadky a na nástupištích fungovaly bez problému, nebo jsem si ho alespoň nevšiml. Takže důvodem výměny je modernizace i výměna rozbitých.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Vrakosa: Myslel jsem jako, jestli se pokazily, nebo co je vlastně důvodem k té výměně.


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Já se též připojuji k dotazu, též mě to velice zajímá (po trase jsem jezdil velmi často).


Offline
43
20 kvě 2014 17:25
Když jsme už u té linky S3, počítá se na této lince s novými vlaky? Tuto linku totiž pravidelně využívám, tak by mě to docela zajímalo. ;-)

_________________________________
Začátek je vždy těžký...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No Ty si asi pleteš linku S3 a R5.
Na S3 opravdu jezdí plecháče+honeckery (242+Bdmtee), což jsou opravdu 80. léta 20. století.
Na R5 se to teď hodně změnilo. Se zařazením RJ do provozu. Když neberu Sysla, tak za lokomotivou je řazen vagón lepší kvality, napůl 1. třída a napůl 2. třída (ABpee). Původně, tuším, z dálkových rychlíků.
Akorát, když jedu v neděli z víkendu u tchýně, tak je to tak nechutně natřískaný, že si ani nesednu. Snad se to o prázdninách zlepší.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No konečně, ty dobytčáky co tam jezdí jsou šílený ;-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Protože se jedná o vozejky na linku R5, tak to dám sem a ne do vedlejšího tématu Zajímavé postřehy odjinud.
Škoda ukázala nové rychlíky pro České dráhy. Hledá se pro ně jméno.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Myslím že v patriotech ze štatlu je malá dušička :sad: Nevíte někdo kdy by k nahrazení hlasu mělo dojít ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6668
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, mělo by to tak být.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Taky se mi zdálo. Někde jsem navís slyšel že nám chtějí vyměnit Knopa za Andulu. Znalejší nechť doplní ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Online
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Njn, všechno trvá, až se strhá... Z jedné strany nezadržitelný pokrok, z druhé zas věčná škoda, a to říkám přesto, že jsem byl v Praze na Smíchově těmito tabulemi (ještě o něco starší) řádně vyškolen a ujel mi díky tomu vlak confused.
Charakteristické překlapávání (chcete-li převíjení) mi bude chybět a patrně nebudu jediný Brňák, který zamáčkne nostalgickou slzu. V budově je teď takový podivný "klid"...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Ano. V hlavní budov už ano. Na nstupištích a v podchodu pod nástupišti včera ještě byly.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
A ty převíjecí už odešly?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 07:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]