Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 100 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Dneska už jezdí na S2.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
První Panter konečně v Brně Maloměřicích!! :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Tak bych to viděl, že je to spíš něčích vize a realita bude výsledkem složitých kompromisů (což je asi v něčem dobře, v něčem špatně). Např. dlouhodobě je v podobných dokumentech opakovaná mantra o ukončení příměstských posil na S6 v Nesovicích. Přitom během posledních pěti let, tj. až po vzniku této myšlenky, jich velká část byla prodloužená až do Nemotic. Před zavedením IDS zas na Znojemsku zas některé dokumenty uvažovaly s ukončením S41 už v Moravském Krumlově atd.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Dokumenty jsou zde:
http://www.kr-jihomoravsky.cz/Default.a ... 7&TypeID=2

Studie, která osobáky převádí do Hustopečí, se jmenuje "Studie Aglomeračního projektu brněnské příměstské železniční dopravy 2020" a je schovaná úplně dole. Vše důležité je v části "Text" (jsou tam dvě a obě jsou zajímavé). Kdo to nechce procházet celé, tak na posledních stranách jsou přehledné mapy (Infrastruktura a technologie).

Já bych to tak vážně ale nebral. Konkrétní trasování se stejně bude neustále předělávat. To máte jak se dnes přesně maluje, která linka pojede na odsunuté nádraží. Z toho nezůstane kámen na kameni. Tato studie je dost rozdílná oproti generelu dopravy z roku 2006. Je zajímavé, že docela mlčí právě o trase Šakvice - Břeclav. Zajímavá je i výhledová tabulka jízdních dob a v ní jsou 4 trasy linky S3 včetně té do Břeclavi, ačkoli jinde trasa končí v Židlochovicích/Hustopečích. Tak nevím. Z ní také plyne, že výhledová jízdní doba Hustopeče - Brno má být 36 minut, tedy méně než dnes kombinace Osobák + Rychlík (40 minut). Tak uvidíme, záleží s čím vším se do jízdní doby počítá, že se postaví.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
colt274: Kapacita tratě Břeclav – Brno myslím není takový problém, skutečným úzkým hrdlem je ŽUB a zejména hlavní nádraží.

michalk píše:
Nemyslím si, že tahat pantera (nebo jakoukoli novou jednotku - o lokomotivách nemá cenu ani uvažovat - s vmax 160) do Tišnova a dál by bylo plýtvání. Něco nového přijít musí, plecháče tu nebudou věčně. No a nad novou elektrickou jednotkou s nižší vmax než 160 se na železnici snad ani neuvažuje. Stejně tak nad lokomotivami na Os vlacích.
Jinak v tom samém dokumentu se píše, že na HavlBrod se trať bude optimalizovat v současné stopě na rychlost 110-120 km/h. V podstatě na způsob, jakým je udělaný úsek Tišnov - Řikonín.
Co se provede s Hustopečemi, težko říct. Mě osobně by se nejvíc líbila varianta spojení dvou jednotek v Šakvicích (jedna z Hustopečí, druhá z Břeclavi), zastávkově do Vranovic a pak tradá bez zastávky do Brna, příjezd do Brna půl hodiny po Sp z Břeclavi. Generovalo by to však další vlak Vranovice (nebo Hrušovany) - Brno, na což ale nebudou peníze.
El. jednotka na 160 km/h by podle mého skromného odhadu udělala mezi Brnem a Šakvicemi o 4-5 minut kratší jízdní dobu (ani ne tak díky rychlosti 160, ale díky lepší akceleraci a rychlejší výměně cestujících). Do Hustopečí by to mohla zvládnout zastávkově tak za 40-45 minut, podle toho, jestli by ji bylo nutné někde předjíždět vlakem EC. V současnosti se jezdí s přestupem za 37.
To že se má na Hustopečský osobák použít vlak od Břeclavi se píše kde? O tom jsem nic zatím neslyšel...

Píše se to v nějaké krajské koncepci dopravy. Bohužel se mi ji teď nedaří najít. Byly tam i další věci, třeba zrušení R5 a její nahrazení R3 prodloužené do Hodonína resp. Olomouce nebo S9 jen do Hodonína ve třicetiminutovém intervalu a úsek Rohatec – Moravský Písek bez Os. Právě ta poslední mi přijde úplně mimo, takže nevím, nakolik relevantní ten dokument byl, nicméně zrovna přeložení Os Šakvice – Břeclav do Hustopečí docela věřím, už i proto, že to není poprvé, co o tomto nápadu slyším. A je to bohužel i logické, že kraj prostě bude chtít ušetřit.
45 minut Brno – Hustopeče je podle mě dost optimistické, já bych to pod 47 neviděl a 40 je už spíš utopie.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
340
12 čer 2012 17:51
:D No jo tak pak nevidím problém, když tramvajáci výhybku dají za víkend (ano nejsou na koridoru). Ale vždyť jsou výhybky na Babické, ty nestačí? Nebo by byly budovány k těm Maloměřickým, do proti pohybu?

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
V tomto případě by se jednalo o kolejové spojky traťových kolejí. Ač to zní trošku nelogicky, nazývá se to také odbočka.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Obočka v Bílovicích, opravdu? Jako slepá kolej? A kde? Na řece? :D

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
michalk píše:
Mě osobně by se nejvíc líbila varianta spojení dvou jednotek v Šakvicích (jedna z Hustopečí, druhá z Břeclavi), zastávkově do Vranovic a pak tradá bez zastávky do Brna, příjezd do Brna půl hodiny po Sp z Břeclavi. Generovalo by to však další vlak Vranovice (nebo Hrušovany) - Brno, na což ale nebudou peníze.


Nebo z Břeclavi až do Brna zastávkově, z Hustopečí bez zastávek tak, aby vlak z Hustopečí přijel pár minut po tom z Břeclavi a spojit až v Brně, ovšem nemám ponětí, zda by to bylo realizovatelné skrz kapacitu tratě apod.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Nemyslím si, že tahat pantera (nebo jakoukoli novou jednotku - o lokomotivách nemá cenu ani uvažovat - s vmax 160) do Tišnova a dál by bylo plýtvání. Něco nového přijít musí, plecháče tu nebudou věčně. No a nad novou elektrickou jednotkou s nižší vmax než 160 se na železnici snad ani neuvažuje. Stejně tak nad lokomotivami na Os vlacích.
Jinak v tom samém dokumentu se píše, že na HavlBrod se trať bude optimalizovat v současné stopě na rychlost 110-120 km/h. V podstatě na způsob, jakým je udělaný úsek Tišnov - Řikonín.
Co se provede s Hustopečemi, težko říct. Mě osobně by se nejvíc líbila varianta spojení dvou jednotek v Šakvicích (jedna z Hustopečí, druhá z Břeclavi), zastávkově do Vranovic a pak tradá bez zastávky do Brna, příjezd do Brna půl hodiny po Sp z Břeclavi. Generovalo by to však další vlak Vranovice (nebo Hrušovany) - Brno, na což ale nebudou peníze.
El. jednotka na 160 km/h by podle mého skromného odhadu udělala mezi Brnem a Šakvicemi o 4-5 minut kratší jízdní dobu (ani ne tak díky rychlosti 160, ale díky lepší akceleraci a rychlejší výměně cestujících). Do Hustopečí by to mohla zvládnout zastávkově tak za 40-45 minut, podle toho, jestli by ji bylo nutné někde předjíždět vlakem EC. V současnosti se jezdí s přestupem za 37.
To že se má na Hustopečský osobák použít vlak od Břeclavi se píše kde? O tom jsem nic zatím neslyšel...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Toť otázka. Panteři taky jezdí např. z Pardubic do Hradce nebo z Olomouce do Nezamyslic, kde jejich Vmax také není využita. Navíc 250 na Vysočině nemůže zůstat v tomto stavu na věčné časy ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
peno píše:
P.S. Než se do mě někdo pustí, počítám i s tím, že na Os z Hustopečí do Brna bude jezdit něco modernějšího, než současné soupravy s plecháči a Vmax 120. Ideálně něco s Vmax 160 a lepší akcelerací. Ani to ale nebude znamenat u zastávkového vlaku o mnoho lepší jízdní dobu, než mají současné Os.


Což by byl ovšem konec průjezdního modelu přes Brno, protože tahat lokomotivu/jednotku s vmax 160 do Tišnova/Křižanova/Ždáru by bylo nehorázný plýtvání.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Janatak: Přečti si znovu můj příspěvek, tam najdeš odpověď na to, proč je to hloupost.
1.) Rozvrtání současného spojení Rakvic a Ladné
2.) Většina lidí z Hustopečí si konečně zvykla jezdit do Brna R a Sp ze Šakvic a teď jim sice dáme přímé spojení, ovšem s delší jízdní dobou? Mě to přijde spíše jako likvidace veřejné dopravy pro Hustopeče.
3.) Minimálně linky 540 a 543 budou muset mezi Šakvicemi a Hustopečemi nadále jezdit. 541 sice je možné ukončit v Hustopečích s návazností na Os do Brna, ovšem opět za cenu prodloužení jízdní doby a výsledkem tak bude, že cestující z 541 budou mnohem náchylnější jezdit do Brna přes Klobouky a přetěžovat už tak přetíženou 109.
Stačí to tak, nebo ještě něco není jasné.

P.S. Než se do mě někdo pustí, počítám i s tím, že na Os z Hustopečí do Brna bude jezdit něco modernějšího, než současné soupravy s plecháči a Vmax 120. Ideálně něco s Vmax 160 a lepší akcelerací. Ani to ale nebude znamenat u zastávkového vlaku o mnoho lepší jízdní dobu, než mají současné Os.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
A co přímej osobák Brno - Hustopeče v jedné trakci?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Za současného stavu mi přijde, že na dotčené trati nemá vlak oproti autobusu žádné výhody (snad kromě přepravy kol).
Jízdní doba vlaku je 10 min, autobusu 7 min a to navíc autobus zastavuje v Hustopečích na více místech a může pokračovat dál.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Oni to s tou elektrizací Hustopečí myslí vážně? To je takový nesmysl, že větší už si snad ani nedokážu představit. Jednak to bude pro lidi z Hustopečí znamenat prodloužení jízdní doby, protože doposud cestují R a Sp a nyní budou muset jezdit Os. Další problém je, že v Hustopečích mají končit Os, které dnes jedou do Břeclavi. To znamená, že úsek Šakvice – Břeclav zůstane bez obsluhy Os. Dále jsou možná jen dvě řešení: 1. Rakvice a Ladnou budou obsluhovat jen autobusy, nebo 2. R a Sp budou v tomto úseku zastávkovými vlaky. Ani jedno podle mě není správně. A perlička na konec, autobusy mezi Hustopečemi a Šakvicemi, stejně jako mezi Hustopečemi a Židlochovicemi prostě jezdit musí, protože obsluhují místa, která vlakem obsloužit nejdou. Co tedy ve výsledku Kordis ušetří? Pár vlkm za Os mezi Šakvicemi a Břeclaví. Stojí to ale za tak výrazné narušení současného stavu? Já si myslím že ne. Já si naopak myslím, a za to mě mnozí asi budou nenávidět, že mnohem větší úsporou pro kraj by bylo úplné zaříznutí tratě 254. A teď do mě.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Včera na Czech Raildays jsem obdržel železniční magazín. Přikládám z něj naskenovaný článek od pánů z Kordisu, který se zabývá možnostmi rozvoje železnic v Jihomoravském kraji a vysokorychlostní tratí Brno - Praha.
odkaz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Starosta Skalice nad Svitavou řekl a novinář píše:
To starosta Skalice nad Svitavou Richard Černý je k přínosu projektu zdrženlivý. „Nevím, jak to bude fungovat, kam až vlaky pojedou a další podrobnosti. Jsem přesvědčen o tom, že lidé s dopravou nemají problémy ani bez boskovické spojky. O ceně stavby nemluvě," namítl.

Aby nebyl proti, vlaky do Boskovic budou pak míjet Skalici nad Svitavou. Když mně chcípne kráva, tak ať sousedovi aspoň dvě


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Výhledově. Aha. Tak výhledově se toho nedožijeme, v klidu... =;

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Přímá vlaková trať výhledově spojí Boskovice s Brnem

A zase se o tom začíná mluvit. Kolik z nás se toho asi dožije?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Včerejší nehoda v České.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Že by se za takovou chvilku podařilo vystrnadit z vlaků všechny nepohodlné cestující, kterým to předražené cestovné (za které nedostanou fakticky nic navíc) platí firma, a tak je opět možný návrat k normálu? To snad ani ČD tak úspěšně-rychlou akci nepočítaly...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Předpokládám, že nic.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
A prý že to nejde. Jsem zvědavý, co na těch jízdenkách bude jinak. :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Hurá, jízdenky vydané automatem a také na pokladní přepážce jsou opět daňově uznatelné doklady :-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 10:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]