Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 126 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zdeněk píše:
No Jančura pronesl že by chtěl provozovat dopravu na trati 240. Po její elektrizaci :lol:

Už ale začala, tak by to mohlo být nakonec docela brzo, že :pray:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
miropiro: Ukaz mi jediny elektricky jednotky s NP vstupy , schopny provozu pod stridavou trakci a u nas schvaleny. Ja nevim o zadny .


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
No Jančura pronesl že by chtěl provozovat dopravu na trati 240. Po její elektrizaci :lol:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Už jsem jednou psal stížnost na linku S1 koordinátorům svůj údiv, jak mohou pustit naftu pod elektrické dráty.
Odpověděli, že nic jiného prý nemají ČD k dispozici.

Bohužel je to špatné: elefanty sem do Brna netáhnou ještě dlouho, leda by získal prostor pro regionální dopravu pan Jančura a jeho žluté osobáčky (které chce zavést do dvou krajů, není to ten náš ale, že :-D ?)
452 jsou hodně moc fajne jednotky, působí na mě líp než pantografy. Nejsou tak vysoký, takže by se lidem lépe nastupovalo.
Takže se musíme smířit s tím, že jediným pokrokem jsou právě ty Regionovy a pár vlaků EuroCity z Prahy navíc. Mimochodem, škoda, když už bude Břeclavsko zaintegrováno, že nepůjde využít na normální jízdenku IDS JMK i vlak EC. :-k
Ale když už mě to napadlo, tak to řeknu: nejen R5 pojede z Brna do Břeclavi jako rychlík. Na té trati jezdí i tzv. vídeňské rychlíky. Ty budou zaintegrované taky nebo ne? O:)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Pravidelnost tam celkem je. Odpolední spoje jsem hledal marně..


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Mogul píše:
Tak jsem koukal na to protažení S1 do Bystřice n/P. Týká se to pouze tří ranních spojů z Bystřice do Tišnova (S31) a dál do Slatiny (S1). V opačném směru jsem nic takového nenašel.... :-s
Taky me to prekvapilo. Cekal bych nejake odpoledni prime spoje zpet.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Takže zase namísto pravidelnosti a předvídatelnosti 3 specifické spoje v nepříliš vyhledávaném směru.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Tak jsem koukal na to protažení S1 do Bystřice n/P. Týká se to pouze tří ranních spojů z Bystřice do Tišnova (S31) a dál do Slatiny (S1). V opačném směru jsem nic takového nenašel.... :-s


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Ale jezdím, jezdím. Důchodců jsou tři skupiny - ti co mají na to, aby prošmejdili autobus a dělají to, ti co na to nemají a ti co na to mají, ale mají dost důstojnosti a nedělají to.

Jak by se důchodci chovali v patrovém vlaku se určitě nedá srovnávat se třemi schody do busu a podle toho něco očekávat. Možná by byla zajímavá zkušenost někoho z Prahy a okolí


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Thor píše:
staří nikam vysoko chpodit nebudou


Asdi nejezdis s DPMB ? Duchodci nalezou uzkyma prednima dverima a pote se projdou vozem do NP clanku , jenom proto aby vuz prosnorili, kvuli sedackam.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
To je pseudoproblém, cestující půjde tam, kde je místo - staří nikam vysoko chpodit nebudou, maldí chtějí mít výhled. Navíc lidi lezou nahoru nebo dolů když vlak ještě nebo už jede. Sorry, ale tohle nejsou důvody. Jestli výměna trvá déle, tak o 10 sekund.

A co takhle vyšší kapacita na váhu vozu (potažno úspora energie)?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Já to docela chápu - málo dveří vzhledem k místům a dlouhá doba výměny cestujících kvůli nutnosti vylézt nahoru a zase slézt dolů.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Hlavně je blbost dělat mohutnou přestavbu 30-35 roků starých vozů. Radší ať se udělají 571 (i přes pro mě nepochopitelný brněnský odpor k nim), nebo malé třívagónové elektriky.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Je nejaky problem provest alespon jednu stranu uvazovane 561+061+961 jako pruchozi? Pocitam ze logictejsi by byla strana ridicaku...


Offline
487
07 úno 2006 10:26
kuba píše:
PvvS: 850+050, 842+050, 714+010+010+012, 842+021+021, 810+010 a mnoho dalších taky nejsou průchozí a běžně jezdí, některý z nich i v IDS, tak proč by nemohly jezdit dva spojený panťáky?


:-)) A proc se ted teda mohutne investuje do uprav cel 842 pro zvyseni bezpecnosti pri prechazeni? ... A mnoho dalsich? V IDS je teoreticky pruchozi vse krom 010, ktere hraji podruznou roli.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
850+050/021/842 .. proc by to nemelo byt pruchozi ? Okud se ceta obtezuje a u vozu nachysta prechody, tak to pruchozi je.
Ropovody010/012 a klony jsou tak na lokalku, ne do provozu. Navic tyhle sukafony uz nastesti mizi a jsou nahrazovany pruchozi variantou. Procpak asi ... i kdyz ma oboji jizdni vlastnosti betonovyho horskyho kola, tak regiohnusy aspon trchu pripominaji pouzitelny vozidlo.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
PvvS: 850+050, 842+050, 714+010+010+012, 842+021+021, 810+010 a mnoho dalších taky nejsou průchozí a běžně jezdí, některý z nich i v IDS, tak proč by nemohly jezdit dva spojený panťáky?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No u obojiho jde pouze o drh prenosu. Ciste elektricky neni az takovy problem, u kombinace elektrika/hydro uz je tam dalsi (zbytecny ) menic. Stridavina by se urcite dala obslehnout i jinde. U solo motoru, nebo kratky soupravy pujde o vykon radove 200-500 kW, coz je zvladnutelny jednim trakcnim kontejnerem.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
PvvS píše:
Nepredpokldam , ze by se naslo dost dlouhych souprav na pokryti ostatnch vetvi, takze to i nadale bude jezdit trvale skuplovany. Do zastavky by kratsi stacila,kor kdby tam byl vlozak ala 071, ale to pochybuju. Jedine ze by to vzal nekdo jinej, trebas rakusaci.
Pac po reko tu sice bude papirove dvojnasobek souprav, ale s polovicni (ne li mensi) kapacitou.


No a o to prave jde, jestli pro kratsi soupravy je pripraven nejaky konkretni vykon kde kapacitne sedi tak prosim, jinak je to zbytecnost. Taky je otazka jestli ma jit o experiment v rozsahu jednoho kusu (paru) nebo o celou serii...

Co do prochazeni soupravy pruvodcim - no nemuzu si pomoct ale zrovna na IDS se mi zda ze by to melo vadit o trosku min nez na klasice, jelikoz valna vetsina cestujicich jezdi na predplatni jizdenky apod. proste se mi zda ze se to posunuje vic smerem k revizorum co chodi spis namatkove...
Celopruchozi je samo lepsi ale po pulkach by to jeste nebyla takova traga, citelne hur je na tom nejaky ropovod :-D

S1 az do Bystrice - jako celkem fajn, ale uz nekdo nasel nejake dobre reseni jak nejezdit s naftou zbytecne pod draty na useku Tisnov-Brno?
Datel: nejaky takovy obojaky masiny by me zajimalo jestli to nekdo uz nekde zkousel/pouziva, bohuzel odhaduju ze na stridavine je podobna konstrukce slozitejsi nez na 3kV ss jelikoz patricne trafo odhaduju tak 1 tunu a navic misto kam ho nacpat...


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Na S1 bych se už moc neobracel ve věci elektrické, neb bude od nového GVD prodloužena až do Bystřice, kde, jak víme, dráty nejsou.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Nepredpokldam , ze by se naslo dost dlouhych souprav na pokryti ostatnch vetvi, takze to i nadale bude jezdit trvale skuplovany. Do zastavky by kratsi stacila,kor kdby tam byl vlozak ala 071, ale to pochybuju. Jedine ze by to vzal nekdo jinej, trebas rakusaci.
Pac po reko tu sice bude papirove dvojnasobek souprav, ale s polovicni (ne li mensi) kapacitou.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Pvvs: určitě je lepší průchozí souprava, ale pokud bude další, sice kratší elektrická jednotka je to jedině dobře. Určitě se dá využít právě na linku S1, nebo až zadrátují třeba Zastávku... (sice je to dost daleko, ale myslím, že to bude dřív, než dodávka jakýchkoliv nových elektrických střídavých jednotek).


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kuba: Na IDS zcela urcite.POkud by to mel pruvodci kontrolovat a co zastavky prebihat mezi vagonama, tak je to dost hrozny. Zauvazuj proc se regionohy teda slozite resily jako pruchozi, kdyz klasicky reseni 812+912 uz bylo hotovy a schvaleny ?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Musím souhlasit s Pvvs, že kategorie sólových elektrických vozů úplně chybí... A určitě by se u ČD uživila např. taková městká linka S1, nebo třeba osobáky okolo Havlíčkova Brodu, kde jezdí "plecháč" s "patrem" a BDs přidávají jen kvůli brzdícím procentům a dalších podobných případů existuje v ČR celá řada (nebo jízdy s 810 pod trolejí apod.) V případě zbytečných souprav s el. lokomotivou se pak do/z každé zastávky brzdí/rozjíždí zbytečně moc hmotnosti navíc, což samozřejmě znamená zbytečné ztráty energie. V první řadě se jedná o energii elektrickou, kterou ztratíme urychlením zbytečně se vezoucí hmoty navíc, další ztrácíme díky neexistenci rekuperace u lokomotiv ČD. Další ztrátou je zbytečné opotřebení brzdových špalků (kotoučů).
Umím si třeba představit 843 se smetákem, "pajšl" tam na to částečně je... I Regioboudy bych si dovedl představit se smetákem, ale to by nesměl být použit hydromechanický přenos...


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
PvvS: Opravdu tolik vadí, že by to bylo neprůchozí? Tolik souprav je taky neprůchozích a bežně jezdí. Na Slovensku údajně spojujou 560 do dvojic. Mno a 471 jezdí taky ve dvojicích, někdy i trojicích.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]