Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jestli si mám vybrat mezi pokálením a několikaminutovým hladověním, volím tedy to druhé.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Kafe těžko říct, ale občerstvení (drobné jídlo) a pití spadá stejně jako návštěva WC do fyziologických potřeb, tedy si myslím, že to mimo není. Ten vlak nejede jen 15 minut a stejně tak pro cestující, kteří jej využívají to nemusí být první/poslední spoj.
Osobně vnímám, že automat s cukrovinkami/pitím není to nejdůležitější, co by mělo být v osobním vlaku, nicméně to vnímám jako zajímavou nadstavbu základní přepravní služby.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Já se bavím o tom, že s vlakem ve vlaku tak nějak počítám, a třeba ten způsob dopravy volím právě kvůli tomu. Ale abych měl problém s tím, že někde nedostanu kafe, resp. když už ho chci, tak jsem si ho nebyl schopen koupit před nástupem do vlaku (pokud nejedu z nějaké díry, kde to není), to by mě nikdy nenapadlo.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
A já se ptám, jsou cestující ve vlaku jako něco víc? Když jedu ze Znojma do Brna autobusem, musím to mnohdy vydržet hodinu a půl bez WC... Podělám se? Ne! Když jedu od nás z Kohoutek do práce MHD, jedu dýl jak někdo z Tišnova do Brna a mohu si někde po cestě odskočit? Absolutně ne, neexistuje. A týpek z Tišnova si může svoje biologické potřeby utěšovat v Tišnově, 40minut ve vlaku a pak ještě na nádraží v Brně. No kde to jsme?

Abychom se chápali, nechci rušit WC ve vlacích... Ale když jsou očividně ty WC v regionálních vlacích zcela zbytné, tak proč by tam nemohla být navíc jedna bedna s kávou a druhá bedna s kokinama?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Záchody na nádraží jsou za prachy a musíš si vyžberat klíč u přepážky, k ničemu. A v InterPanterech jsou automaty od počátku.
A u vlaku je pokud vím na jídlo a pití nějaká vyjímka.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak vydržet 15 minut bez kafe je trochu jiná biologická potřeba než vydržet stejnou dobu bez WC. To je trochu mimo, nemyslíš?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ondrah98: V MHD je konzumace zakázána, takže asi nemá moc logiku tam umisťovat automaty na jídlo a pití :roll:

Robert: Stejně tak i záchody jsou na každém druhém nádraží, tak proč je mít ve vlaku? Podle mě to vede ke zvýšení komfortu přepravy. Ano, můžu si skočit na záchod na nádraží, mohu si tam koupit něco k pití, ale někdy to človek nestihne kvůli přestupu, nebo je tam frmol, automat je v obležení, na záchodě fronta...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Automat je dnes na každém druhém nádraží, resp. na víc jak každém druhém. Namátkou z tras S2 a S3 je v Brně na hlavním nádraží, v Chrlicích, Židenicích i Kéniku (Řečky teď nevím jistě), dále v Modřicích, Rajhradě, Hrušovanech u Brna, Židlochovicích, Vranovicích, Šakvicích, Židlochovicích, Kuřimě, Tišnově, Sokolnicích, Křenovicích, Bílovicích n. S., Adamově, Blansku... Tak proč tak moc chybí ve vlaku?


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Alanis píše:
Mě to přijde jako skvělá připomínka. Jeden automat na nápoje a druhý na občerstvení by jistě přidal na komfortu cestování.

Počet toalet je u regionální dopravy irelevantní, ty cestovní časy jsou většinou stejné jak při nějaké delší cestě MHD a tam také toalety nejsou.


A v MHD je automat na občerstvení? :wink:


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
xxx: Měl jsi za posledních pár let z něčeho radost? Z toho, co tu píšeš, ten pocit rozhodně nemám. Nejsi tedy sám, musím dodat.


Tvl, taky mě to zaujalo. To musí být dost strašný život, neustále nad čímkoliv brblat a být permanentně na*raný....


Offline
1589
18 led 2009 10:06
xxx píše:
Nedostatek toalet, interiér prolézačka, chybějící kávovar a automat na občerstvení, komfort mizerný. Jasně, na regionálku je to jakžtakž dobrý. Průser je, když se tyhlety paskvily objevují na dálkových vlacích ještě v kombinaci s polovičním počtem dveří. To je opravdu utrpení, jet takovým dobytčákem, bez jídla, bez kafe a prakticky bez záchodu.

Jakým dobytčákem? Dobytčáky jsou ty šroty z NDR co jezdí na S2 a S3 mimo Panterů, tohle je moderní vlak. Ale automat bych tam očekával, ale třeba nakonec bude, Kordis píše, že V současnosti se dolaďují poslední drobnosti – např. otevřené otázky designu exteriéru a interiéru jednotek.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Mě to přijde jako skvělá připomínka. Jeden automat na nápoje a druhý na občerstvení by jistě přidal na komfortu cestování.

Počet toalet je u regionální dopravy irelevantní, ty cestovní časy jsou většinou stejné jak při nějaké delší cestě MHD a tam také toalety nejsou.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
xxx: Měl jsi za posledních pár let z něčeho radost? Z toho, co tu píšeš, ten pocit rozhodně nemám. Nejsi tedy sám, musím dodat.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Podle fotek to vypadá o něco lépe, než jsem předpokládal. Jen škoda té vyblité červené, ta opravdu vypadá jako lak po 10 letech.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Nedostatek toalet, interiér prolézačka, chybějící kávovar a automat na občerstvení, komfort mizerný. Jasně, na regionálku je to jakžtakž dobrý. Průser je, když se tyhlety paskvily objevují na dálkových vlacích ještě v kombinaci s polovičním počtem dveří. To je opravdu utrpení, jet takovým dobytčákem, bez jídla, bez kafe a prakticky bez záchodu.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Další snímky "Regiopanterů" pro JMK:
https://zdopravy.cz/jihomoravsky-kraj-u ... rok-93439/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Na Břeclavsku našli mrtvého průvodčího. Vypadl z vlaku


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tipuji tak 10 let než tam vznikne nějaká nová cesta a nějaká zastávka, ehm teda terminál...

No a zhruba za 20 let se tam podaří protáhnout i trolejbus z Osové.

Mám radost, je mi 30, takže je to ještě jedna z mála staveb, kterých se mám šanci dožít.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
K nové zastávce vede jen rozbahněná cesta, na pasažéry si musí počkat


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jestli dobře počítám, tak se JD mezi cajzlovem a šalingradem prodlouží o dalších 10 min. a to i navzdory právě ukončené výluce Poříčany. A to dnes proběhla zpráva, že SUDOPáci budou projektovat reko uzlu MuN, kde se zvedne rychlost ze současných 60 na závratných 80 km/h. U Opatova možná nastane taky mírné zlepšení. Čekání na Godota VRT a do té doby budeme jezdit jak za krále Klacka.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Začalo první omezení vlaků mezi Brnem a Blanskem. Od prosince trasou rok neprojedou vůbec


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Dnes se na stránkách SprŽele objevil aktualizovaný návrh jízdních řádů od prosince. Za povšimnutí stojí posunutí půl jedničkového víkendového vlakového rozjezdu na půlnoc (0:05). Nejspíš to cosi vypovídá o budoucnosti půlkových brněnských rozjezdů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zatím podle fotek se mi barevný řešení exteriéru i interiéru JMK Panterů líbí. S finálním verdiktem počkám až uvidím na živo. Třeba taková 13T 1902 v "dračím" laku nevypadá na fotkách nic moc, ale na živo je to až překvapivě fajn.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
487
07 úno 2006 10:26
ds píše:
jsem jedinej, komu ten interiér barevně připomíná rekonstrukci Beer z počátku 90.let? :-)


Nejste. :( Je to divoké a nepovedené. Než Beer z devadesátek bych řekl vozidla DB z osumdesátek...


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Ten barevnej design interieru nějak celkově strašně připomíná devadesátky ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]