Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 132 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
418
18 kvě 2008 19:54
U těch Vranovic - Pohořelic jde taky o to, zda by nebyly vhodnější přímé vlaky do BV. V tom směru njesou optimální silnice.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Břeclav - Lednice: v žádném případě to není trať pro pravidelnou dopravu! Ale té nostalgie je opravdu velká škoda, jedná se o turisticky atraktivní region a pravdelný provoz nostalgických vlaků v letní sezóně by byl určitě dalším lákadlem pro turisty. Odvažuji se tvrdit, že žádná další podobně vhodná trať pro provoz nostalgických vlaků s takovým turistickým potenciálem v jihomoravském kraji není!
Otázkou taky zůstává techniký stav zmiňované trati?

Vranovice - Pohořelice: 40 lidí se vejde s klidem i do autobusu....Takže jeden takový řečnický dotaz pro šotouše? Schválně co je z ekonomického hlediska výhodnější, 40 lidí v jednom motorovém voze řady 810 nebo 40 lidí v autobuse? Kterej mimojiné zastavuje přímo na návsi?

Jo a ještě chci upozornit na nepřesně užívaný termín zrušená lokálka (trať). Jde pouze o zastavení (osobní) dopravy (tzv. doprava toho času zastavena). Zrušení trati je zcela jiný úřední úkon spadající do kompetence drážního úřadu.


mrakicio píše:
Panonce se ani nedivím, nevzpomínám si, kdy jela na čas (kolikrát se už stalo, že jsem došel v 7:03 na vlak a panonka stále svítila, že snad i pojede...) Nicméně, čas odjezdů/příjezdů, pokud jela na čas, byl ideální na šotovýpravy :)

Ále... kdypak jela Panonka až v 7 ráno? Možná když byla sněhová bouře v Rumunsku, ale jinak jezdí celkem normálně.
Ale je jí škoda, zvlášť když přes Brno teď bude jezdit jen jediný noční rychlík (a to jen se dvěma vozy k sezení ](*,)). Malou náhradou snad bude rozšířené večerní spojení s Prahou (konečně taky), ale na východ je to slabota, z Brna není ani slušný přestup na noční vlaky v Břeclavi :-(


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Ad S1: Je to vlastně sloučení S1+S31, cestující, co přijedou po Tišnovce, nebudou muset přesedat, pakliže si zvyknou, že nedojedou na hlavas.
Vranovice - Pohořelice: Foto zastávky Přibice v ranní špičce, vlak 14655, ve Vranovicích jsme napočítali cca 40 vystoupivších cestujících. Možná by nebylo na škodu, aby jezdil vlak třeba jen do Přibic, ale to by bylo hodně neekonomický, v hodinovým intervalu by motorák 50 minut stál a 10 jel. Pro spojení Přibice - Brno nebo Pohořelice - Břeclav je to dobrá trať, avšak z Pohořelic do Brna tím nikdo nejezdí.
Břeclav - Lednice: Vhodnější trať se zastavenou dopravou, kam by se mohli o víkendech vozit turisti historickým motorákem v okolí Brna asi nenajdeme, vzhledem k tomu, jakým je Lednice turiticky vyhledávaným místem. Zabrousíme-li trošku dál mimo Brno, pak podobný jízdní řád má i lokálka z Bruntálu do Malé Morávky - pět párů vlaků o víkendech od května do září, jezdí tam však 809, což lze v jistých ohledech za historický motorák taky považovat. :-)
Jinak, co se týče zastávek daleko za vesnicí, tak to zdaleka není problém jen této tratě. Doplnil bych ještě takovou historku, minulý týden jsme byli v Lednici na školním výletě. Když jsme šli kolem zastávky Lednice, rybníky a jeden spolužák uviděl jízdní řád, tak se hodně divil, že tam něco jezdí. Kdyby tam šel za rok, už by se neměl čemu divit. :-( Jinak, souhlasím s Fixim, že o prázdninách, by tam mohly jezdit vlaky denně.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Břeclav - Lednice jsem dneska jel - vzhledem k provozu historických vozů M131 a M262 je trať zajímavá, dnešní odjezd z Lednice 12:32 50 lidí, předtím opačným směrem asi 30. Umístění zastávek je ovšem poněkud zvláštní, vždycky cedule v lese a vesnice kdesi daleko. Časové polohy vlaků jsou nedomyšlené, o prázdninách neexistuje provoz v pracovní dny. Chtělo by to však najít jinou trať pro provoz historických motoráků, zvláště když je třeba 830.018 rok po hodně velké opravě.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
mrakicio píše:
nejsem si jistý, jestli ta S1 v Bystřici není zbytečná...

Bystřice je v kraji Vysočina, takže to pokud se nepletu jde z jejich obecních peněz.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Panonky je škoda - jediný vlak na dálný východ přímo z Brna :-)

Břeclav - Lednice - souběžná silnice, výrazně kratší jízda autobusem.

Vranovice - Pohořelice - nevím, jak moc je tato trať vytížená, ale pro přímý směr Břeclav - Pohořelice by zas tak špatná nebyla - tam se z Pohořelic musí po okreskách.

S první větou mrakiciova příspěvku plně souhlasím, snad jen s poznámkou, že bych z té věty vypustil spojení "... v Bystřici ..." a zbytek ponechal ... :-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
kuba píše:
Návrh JŘ na příští rok na Kordisu
S1 bude ráno začínat v Bystřici nad Persnštejnem.
Zrušení lokálek Vranovice - Pohořelice, Hrušovany n. J. - Hevlín a Břeclav - Lednice.
Zrušili taky Panonku po cca 50 letech provozu.
Nová linka R5, flamendrák z Vranovic proloužen do Hustopečí a další novinky.


nejsem si jistý, jestli ta S1 v Bystřici není zbytečná...
Vranovice - Pohořelice, předpokládám, že tam to odveze jeden menší autobus, zase takový nával tam snad nebyl, aby na to byl potřeba vlak (a ještě k tomu tolikrát denně)
Břeclav - Lednice? To je škoda, jak to tam bylo s vytížeností?
Panonce se ani nedivím, nevzpomínám si, kdy jela na čas (kolikrát se už stalo, že jsem došel v 7:03 na vlak a panonka stále svítila, že snad i pojede...) Nicméně, čas odjezdů/příjezdů, pokud jela na čas, byl ideální na šotovýpravy :)


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
To u té S1 hodnotím jako přešlápnutí na místě :-(


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Vyškov: Je to jediná trať z Brna, kam nejezdí ty flamendráky.

Ty ranní rychlíky Břeclav-Brno jedoucí 4 min před zrychleným osobákem, to je taky síla... Nehledě na čas dojezdu do Brna v X.24, výborné pro lidi pracující na 7. a 8.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Diskriminace Vyškova? Tak osobáky tam už mít nebudou a spěšňák přesunuli na odpoledne nebo co tím chceš říct?


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Koukám, že diskriminace Vyškova stále trvá a v noci tam nejezdí nic.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Návrh JŘ na příští rok na Kordisu
S1 bude ráno začínat v Bystřici nad Persnštejnem.
Zrušení lokálek Vranovice - Pohořelice, Hrušovany n. J. - Hevlín a Břeclav - Lednice.
Zrušili taky Panonku po cca 50 letech provozu.
Nová linka R5, flamendrák z Vranovic proloužen do Hustopečí a další novinky.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tak je to oficiální, Taury 1216.2 jsou schváleny na síti SŽDC.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Hm, nemyslel jsem si, že to půjde tak rychle.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No a stridavy elefant je na svete :
http://www.k-report.net/discus/nahledy/169312.jpg

Skoda ze se nebude testovat v brne :(


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No, kdyz uz nestaci v IDS prestup Hrana/Hrana, a aplikuje se presttup dvere/okno ..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
http://www.pokolejich.cz/ tady sou nějaký fotky z té dnešní nehody na hlavasu

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
David Jaša - díky za odkaz

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
http://cs.wikipedia.org/wiki/Talgo


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Vyvazovaat , vyvazovaat at se neprevratime. :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Jejda co jsem to napsal....chtěl jsem napsat, dvounápravový pojezd! #-o


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
jedno kolo na kažé straně mají v kloubu myslím i vídeňské ULFy, ale opravte mě, jetsli se mýlím.

Otázka odpružení je technická věc, a je to podle mě uspokojivě řešitelné, nakonec odpružení ve škodováckých tramvajích a RT6 není taky nic moc. Jednonápravový vůze bude vždy pro dopravu na kratší vzdálenosti, a tam zas není potzřeba takový komfort jako v R. Vrcholem vývoje jednonápravového vozu rozhodně není 810, i dnes se takové vozy staví - co vím tak jezdí např. v Rakousku na Mariazeller Bahn, i u nás se plánují nové takové pro úzkorozchodky.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
adam_r píše:
Treba nocni expresy Paris - Madrid vyrobene firmou Talgo maji jednonapravovy podvozek mezi kazdymi dvema vozy. Takze bych netvrdil, ze to nejde udelat s dobrym jizdnim komfortem, nebo ze je to prezitek. http://felixcheung.spaces.live.com/blog ... 1231.entry

Jestli ty podvozky jsou mezi vagonama, tak jsou jisto jistě otočné vůči karoserii, takže se pohodlnost jízdy ani zdaleka nemůže rovnat pohodlí v šuku nebo regiošuku.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
adam_r - já jen, že jsem četl před více než 30 léty v nějakém českém (?technickém?) magazínu o nějaké jednotce pro linku Paříž - Madrid, kde bylo popisováno populárním způsobem toto (snad) řešení pojezdu s jednonápravovými podvozky společnými pro sousední vozy a kde bylo uvedeno, že toto bylo zvoleno z důvodu technického řešení změny rozchodu pojezdu. Více jsem se o to nezajímal, proto předcházející dotazy ve snaze bez hledání na netu se dozvědět více

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 09:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]