Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 111 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
no směr Blansko a údolím Svitavy, kde není možný ani volat, je na wifinu už úplná kravina...
nicméně já jsem si jí vyzkoušel na trati mezi Mostem a Ústím nad Labem. Poněkud zásadním problémem byla absence DHCP serveru na síti...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Fafner: jako student FI asi víš, jak to celé funguje. A proto je celkem jasné, že když se dají dohromady místa, kterými ten vlak projíždí (takže většinou slabý signál) s rychlostí kterou se pohybuje a množstvím lidí, kteří jsou připojeni, tak se ani nic jiného čekat nedá.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
mceza: Možnost (ne)vyzkoušet si net v panterech jsem měl teď v pátek. Ty wifiny jsou krámy...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Stále doufám, že jich půlka půjde na Tišnov. Z těch 5+2 jednotek stejně nelze poskládat celou linku. Lepší bude, když se nízkopodlažní vozy dostanou na obě páteřní linky, na obou jsou potřeba jako sůl, stačilo by 1x za hodinu.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jen ten internet považuju za zbytečnej. Mezi Brnem a Blanskem je stejně na dvě věci...


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Do kraje jede RegioPanter. Vlak s internetem

To vypadá, že se opravdu dočkáme. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Domis: Nevím, jestli se situace změnila, každopádně se ke mně taky kdysi dostala informace, že patráky kolem Brna KORDIS nechce, protože je v nich menší přehled o tom, co se ve voze děje. Vůz typu "Leošova tramvaj" je z hlediska přehledu průvodčích prostě lepší než ešus / dvojpatrová lasička (ovšem jen do momentu, kdy je dosažena maximální délka vozu a nelze přidávat další spoje, pak přichází řešení v podobě pater, což se udělalo kvůli vysoké vytíženosti na některých tratích v Belgii).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Domis: V Jihočeským kraji mají obousystémový pantery.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Mouka: Myslím, že modernizace a elektrifikace Brno - Zastávka je samostatná stavba, řádově dražší než tady tyto. Jediné, co jí brání, jsou nějaké spory s Tetčicemi, proto byl počátek rekonstrukce odložen (na příští rok?)

Kdyby se chtělo, mohly zde 671 (střídaví Sloni) už dávno jezdit. Někdo tu kdysi psal, že patrový jednotky nechtěl právě kraj (Kordis?).
Snad se dočkáme aspoň těch plánovaných RegioPanterů, stačilo by pár vozů místo nemožných regín na S2 a S3, to je ostuda celýho kraje... Když už jezdí v Ústeckým, Pardubickým i Olomouckým (vím, že je tam stejnosměrná verze, ale vícesystémová už taky existuje). Neříkejte mi, že všechny tyto kraje si vlaky zaplatily z evropských dotací.
http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektri ... source.pdf
A v prospektu nabízí téměř libovolný počet vozů jednotky, k 560 by kapacitně odpovídala 5vozová verze, na vložené spoje do Blanska a Tišnova snad jen 3vozová.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To by ale pak nevynikl ten úžasnej kontrast mezi nejlepší autobusovým vozovým parkem v ČR a nejhorším vlakovým vozovým parkem v ČR sarcastic

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
JM: Ale tak když můžou mít Slováci nový střídavý jednotky, tak by to šlo jistě i u nás. Ale to by se muselo chtít.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Mouka píše:
S1, S2, R2, S3, R3, S31, R5, S6, R6, R7, S8, S9

Takže prakticky všech. Super, díky

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Určitě stihnou se do Zastávky podívat ještě 560, ty dostanou určitě ještě jednu GO, než za ně bude náhrada


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
O elektrizaci a zdvojkolejnění v úseku Brno - Zastávka se tam nepíše, jelikož je to placeno z jiných peněz?
Co myslíte, stihnou se do Zastávky podívat ještě 560, nebo už budou v té době pod drnem?

Jinak odbočka mezi Kuřímí a Tišnovem je pěkná věc na mimořádnosti a výluky, nicméně mezi Kr. Polem a Kuřimí by se taky mohla hodit. Je to taktéž dlouhý mezistaniční úsek s velmi slušným vytížením.

Pavel: Pravdu díž.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Mouka: zapomněl jsi ještě na linku S1, tedy na ten jeden spoj, který jede jako S1 z Tišnova 8-)


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Citace:
„S pomocí nových projektů se nám podaří vyčerpat všechny peníze z OPD v požadovaném termínu, tedy do konce roku 2015,“

To znamená, že do konce roku 2015 musí být hotovo? Na to moc času nemají.

Jinak Domis zapomněl napsat trať 240, která také částečně zasahuje do našeho kraje, akorát je tam označena jako Vysočina
240 Revitalizace trati Okříšky – Zastávka u Brna
240 Rekonstrukce zastávek v úseku Okříšky – Zastávka u Brna
240 Zvýšení rychlosti Okříšky – Zastávka u Brna
240 Zřízení AH s návěstním bodem Rapotice – Zastávka u Brna
240 Rekonstruce žst. Náměšť n. O.
240 SZZ žst. Studenec
240 Rekonstrukce omezujících mostů a propustků v úseku Okříšky – Zastávka u Brna

Tedy se to dotkne i linky S4 a R4 (až po Náměsť nad Oslavou, která už je na Vysočině)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
S2, R2, S3, R3, S31, R5, S6, R6, R7, S8, S9


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Dokáže někdo z vláčkařů z toho poznat který linek IDS JMK by se to týkalo?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Mimo jiné o tom píšou částečně i na IDnesu.
http://ekonomika.idnes.cz/revitalizace-trati-vlaky-zrychly-drf-/eko-doprava.aspx?c=A130327_194355_eko-doprava_brm


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Evropské peníze půjdou na investice do desítek železničních tratí

http://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-zp ... y-opd.html

Mělo by se to týkat i mnoha tratí v JMK, konkrétně stavby:

Revitalizace trati Brno - Křižanov
JHM+VYS 250 zvýšení rychlosti Brno-Královo Pole - Křižanov
JHM 250 Tišnov - zřízení bezbariérového přístupu na ostrovní na nástupiště a rekonstrukce nástupištních hran
JHM 250 Zvýšení rychlosti směr Nedvědice v žst. Tišnov
JHM 250 Výstavba nástupiště v žst. Tišnov u koleje č. 8
JHM 250 modernizace neutrálních polí na trati Brno-Maloměřice - Křižanov
JHM 250 Rekonstrukce nástupišť Brno - Královo Pole
JHM 250 Odbočka v mezistaničním úseku Kuřim - Tišnov
JHM+VYS 250 Modernizace informačních zařízení pro cestující
JHM 250 Diagnostika jedoucích železničních vozidel Brno - Kr.Pole - Česká

Úpravy koridorových tratí v Jihomoravském kraji
JHM 250 Modernizace neutrálních polí v úseku Brno - Břeclav
JHM 250 Zřízení EOV v žst. Šakvice
JHM 260 Modernizace neutrálních polí v úseku Brno - Letovice
JHM 260 Most km 182,618
JHM 330 Most km 80,93

JHM 260 Diagnostika jedoucích železničních vozidel Skalice n/Svit. - Rájec Jestřebí
JHM 260 Diagnostika jedoucích železničních vozidel Skalice n/Svit. - Letovice
JHM 330 Diagnostika jedoucích železničních vozidel Břeclav - Moravská nová ves

Revitalizace trati Brno - Křenovice
JHM 300 Most km 14,543
JHM 300 Most km 14,693
JHM 300 Most km 4,894
JHM 300 odb. Brno-Komárov
JHM 300 Most km 17,676
JHM 300 Most km 18,240
JHM 300 Zvýšení rychlosti Brno hl.n. - Křenovice hor.n.
JHM 300 Modernizace informačních zařízení pro cestující

Revitalizace trati Brno - Blažovice
JHM 340 zvýšení rychlosti Brno hl.n. - Blažovice
JHM 340 STC

Revitalizace trati Břeclav – Znojmo
JHM 246 Rekonstrukce nástupišť a kolejové úpravy v žst. Hrušovany nad Jevišovkou
JHM 246 Rekonstrukce nástupišť a kolejové úpravy v žst. Mikulov n. M.
JHM 246 Rekonstrukce nástupišť a kolejové úpravy v žst. Božice u Znojma
JHM 246 Rekonstrukce nástupišť a kolejové úpravy v žst. Novosedly
JHM 246 Rekonstrukce nástupišť a kolejové úpravy v žst. Hodonice
JHM 246 Rekonstrukce zastávek v úseku Břeclav – Znojmo
JHM 246 Zvýšení rychlosti Břeclav – Znojmo
JHM 246 SZZ Valtice
JHM 246 SZZ Mikulov na Moravě
JHM 246 SZZ Novosedly
JHM 246 SZZ Hrušovany nad Jevišovkou
JHM 246 SZZ Božice u Znojma
JHM 246 SZZ Hodonice
JHM 246 Radiofikace Břeclav – Znojmo
JHM 246 Rekonstrukce omezujících mostů a propustků v úseku Břeclav – Znojmo

Legenda:
AH Automatické hradlo
DOZ Dálkově ovládané zabezpečení
EOV Elektrický ohřev výměn
SZZ Staniční zabezpečovací zařízení
TNS Trakční napájecí stanice

Takžo to vypadá, že se SŽDC konečně dala do konkrétních důležitých staveb, konečně. Snad se toho všeho dočkáme. :applause:


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Jak jsem tu před časem uváděl odkaz na Studii příměstské brněnské dopravy v roce 2020, její součástí je projekt Křenovické spojky, tedy propojky tratí 300 a 340 v trase Zbýšov - nová zast. Křenovice-Hrušky - Slavkov u Brna, v budoucnu i pro plánovaný SJKD. :arrow:
Příloha:
mapka-spojky.jpg
Z uvedeného obrázku je zřejmé, že pro obec Křenovice bude mít spojka značně negativní vliv, neboť současné nádraží ve středu obce se přesune přesně doprostřed do polí mezi obce Křenovice a Hrušky. Dobrou docházkovou vzdálenost na vlak tedy nebude mít ani jedna obec. V současné době je linkou 620 s pohodlným přestupem v Křenovicích obsloužena i obec Hrušky. Díky tomuto nemá celá stavba z mého pohledu jasný pozitivní význam, nebo spíše převažuje význam negativní.

A světě div se, našel jsem stránky občanského sdružení Proti Křenovické spojce.
http://www.krenovicka-spojka.cz
Obec Křenovice nechala zpracovat studii severního projektu Křenovické spojky přes současné křenovické nádraží v následující trase: http://www.krenovicka-spojka.cz/spojka/ ... ice-10.pdf
Studie dále vůbec zpochybňuje nutnost Křenovické spojky pro obsluhu Slavkova, neboť většina cestujících stejně bude využívat pro cesty do Brna spěšné vlaky R6 oproti značně delší a zastávkové trase přes Sokolnice. Taky si myslím, že cestujících ze Slavkova přes Sokolnice do Brna tolik nebude, takto pojedou pouze ti, co směřují právě do obcí na trase nebo jižní části Brna (Chrlice, Tuřany).

Pokud by se realizovala severní varianta Křenovické spojky, jízdní doba Brno - Slavkov by se prodloužila o 2 až 5 minut, ale obce Křenovice, Zbýšov a Hostěrádky-Rešov by byly přímo a komfortně spojeny se Slavkovem (obcí s pověřenou působností). Mohly by se značně omezit výkony na souběžné autobusové lince 630, nebo ji ještě lépe sloučit s linkou 620 v nové trase Lovčičky - Otnice - Šaratice - Zbýšov - Křenovice (přestup vlak Brno > autobus Slavkov a současně naopak) - Hrušky - Vážany n. L. - Slavkov - Němčany - Hodějice.

Jsem se tu zase trochu zasnil. :mrgreen: Čekám na reakce, třeba se někdo najde.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Falkon píše:
Ale to jsem přece nenapsal. Jenom, že na tratě mimo Brno se hned tak nedostanu, a když už, většinou po nich jen prolítnu za svým cílem, takže na nějaké vyhledávání, kdy jezdí panter, opravdu nemám čas.
Což mne vlastně přivádí k dotazu, který souvisí s předcházející debatou: Bylo tu naznačeno něco ve smyslu, že peníze, které JMK dostal na modernizaci dopravy, využil koupí "ke kolejovému svršku tolerantních" (ironicky) tramvajových vozidel (aspoň pokud jsem to z toho příspěvku pochopil správně). Ale jak to souvisí? Chci tím říci: Rozvoj a modernizace dopravy v JMK přece není jen Brno, ale celý kraj, ne? Část peněz na dopravu by měl dostat Kordis, jinou část zase ČD, jinou neintegrovaní dopravci a tak... ne? Pokud ano, jak tedy modernizovaly/rozvíjely dopravu v JMK ČD? V jiných krajích se nakupují, jak tu zmiňujete, nová, lepší (nízkopodlažní, rychlejší a já nevím jaká ještě) vozidla do vozovéo parku, neboť všechna zastarávají, jenom JMK nic?


Je třeba vzít v potaz, že ROP Jihovýchod není jen JMK, ale i kraj Vysočina. No a kromě toho, že DPMB doslal dotaci 40 % na devět tramvají (a ne 29, jak tady tuhle někdo jistě jen nedopatřením zmínil), tak ČD koupily mraky Stadlerů a JHMD dostaly peníze na rekonstrukci svých motoráčků. Vedle toho šly dotace z ROP JV na nákup trolejbusů do Jihlavy a na nákup spousty autobusů, mimo jiné i do Brna. Města dostala spoustu peněz na terminály a právě Kordis na dispečink či čipové karty (ty ale asi nebudou).

Je jasné, že těch peněz není neomezeně a vždy se najde někdo, kdo bude fňukat, že zrovna on přišel se svým naprosto geniálním nápadem zkrátka. Je ale naprostá blbost tvrdit, že dotace šly jen do brněnských tramvají, když to prostě není pravda. K detailům se dá pomocí googlu dostat asi za tři minuty.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Ježišmarjá, už je to tu zas. Nikdo nedostal přidělené žádné peníze, peníze z ROP jihovýchod může dostat vcelku kdokoliv na předložený projekt, který musí splňovat určité předpoklady. Nákup nových tramvají pro DPMB je jen jeden z projektů (byť co do peněz velký) a jsou tam i projekty železniční, jsou tam cyklostezky, je tam toho mrtě a je tam i hafo jiných příjemců.

Možnosti jak financovat pořízení nových souprav pro provoz existují i jiné, než jen tenhle program. Něco si ČD či jiní dopravci financují z vlastních zdrojů, něco může financovat kraj samotný, jsou i další dotační programy, státní zdroje... možností je hromada.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Ale to jsem přece nenapsal. Jenom, že na tratě mimo Brno se hned tak nedostanu, a když už, většinou po nich jen prolítnu za svým cílem, takže na nějaké vyhledávání, kdy jezdí panter, opravdu nemám čas.
Což mne vlastně přivádí k dotazu, který souvisí s předcházející debatou: Bylo tu naznačeno něco ve smyslu, že peníze, které JMK dostal na modernizaci dopravy, využil koupí "ke kolejovému svršku tolerantních" (ironicky) tramvajových vozidel (aspoň pokud jsem to z toho příspěvku pochopil správně). Ale jak to souvisí? Chci tím říci: Rozvoj a modernizace dopravy v JMK přece není jen Brno, ale celý kraj, ne? Část peněz na dopravu by měl dostat Kordis, jinou část zase ČD, jinou neintegrovaní dopravci a tak... ne? Pokud ano, jak tedy modernizovaly/rozvíjely dopravu v JMK ČD? V jiných krajích se nakupují, jak tu zmiňujete, nová, lepší (nízkopodlažní, rychlejší a já nevím jaká ještě) vozidla do vozovéo parku, neboť všechna zastarávají, jenom JMK nic?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Aha, nejezdí okolo Brna, tzn. jakoby to neexistovalo...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 dub 2024 00:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]