Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 133    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 133  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2447
05 úno 2007 18:12
Brno, Haškova
České dráhy shání až 79 autobusů na výluku mezi Brnem a Blanskem, čeká je provoz i po lesních cestách
Nakonec se Sůra dopočítal k vyššímu počtu autobusů. Na webu KORDISu už je ke stažení výlukový jízdní řád, nicméně v něm chybí návrh NAD mezi Adamovem a Lesnou přes Útěchov.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1887
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejspíš v podstřelování ceny. Kdo dá míň, vyhraje, bez ohledu na reálné náklady. Aspoň tak tu narážku chápu já...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
43
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
V čom vidíš slabinu výberok, ak teda, ako tvrdíš, sa opravdovým podnikateľom do toho nechce? ;))


Offline
1094
21 zář 2009 15:23
ČAD BK už bus dopravu i s některými lidmi převelelo hlavně na firmu Agrostroj Pelhřimov (majitel Agrostroje i ČADu je tatáž osoba, brněnský velmi šikovný a schopný miliardář pan Stoklásek) a pro IDS si už udržuje úmyslně jen MHD Adamov a Blansko. Řidiči už jsou u nových zaměstnavatelů (nejen ICOM, jak je mylně uváděno). Pan Stoklásek je podle mě opravdový podnikatel, takže ta "výběrka na cenu" opravdu nemá zapotřebí a já ho plně chápu a naprosto rozumím, jaký postoj zaujal.


Offline
Uživatelský avatar

2980
29 srp 2009 19:30
Zajímavě rozkouskované...
Brno - Adamov: pracovní dny ve špičkách 3 klouby, nepracovní dny 4 klouby a o víkendových výlukách (10x zavření silnice mezi bývalou LDN a Adamovem) navíc 4 minibusy.
Brno - Adamov - Blansko: pracovní dny 12 vozů, v nepracovní dny 2 vozy (pouze úsek Blansko - Adamov). Dále po jednom záložním voze v Brně a Blansku.
Brno - Blansko přes Lipůvku: pracovní dny 51 vozů (!), v soboty 28 a o nedělích 33.

V pracovní dny tedy bude zajišťovat náhradní dopravu za S2+R19 celkem 66 vozů (z toho 3 kloubové). To je je slušný počet. Jsem zvědav, zda se do části s kloubáky a minibusy přihlásí víc jak jeden zájemce a taky, jestli bude bojovat ČAD - přeci jen vozů má(měl) dost, jen s řidiči to asi může být problém.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
5892
27 úno 2010 07:40
Vypsáno VŘ na NAD Brno-Blansko.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459014
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459015
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459017


Offline
Uživatelský avatar

9628
15 led 2005 23:41
Vy v tom vlaku budete bydlet, ze potrebujete toliko veci?


Offline
Uživatelský avatar

689
15 srp 2012 14:28
K čemu automaty na kafe ve vlaku? K čemu zásuvky? K čemu klimatizace? K čemu placení kartou? K čemu nízkopodlažní vstup? K čemu záchod? K čemu sedačky? K čemu dveře? K čemu motor?

Holt pokrok, zvyšování komfortu, to je to co žene lidstvo dopředu.

Automaty na kafe ve vlacích budou, o tom nepochybuji, jen někde je to dřív a někde později. Prostě k tomu musíme dozrát.

To že strojvedoucí nemají k dispozici na mašině ani záchod, umyvadlo, nebo alespoň funkční ledničku a mikrovlnku, to je kapitola sama o sobě.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3524
28 úno 2006 19:00
xcav8 píše:
Znám případ, kdy strojvůdce zastavil vlak někde v polích když ho přepadla náhlá břišní bolest. :D


Kamarád, bývalý fíra, cvrkal za jízdy z pravých dveří. Jenže přišla zatáčka vlevo, a málem opustil lokomotivu. Fyziku neošálíš. biggrin
Jezdil NEXáky u Carga...


Offline
1887
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vy máte ale problémy, řešit tady celej den ve vlákně jen haj*zly ve vlaku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2220
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
Samozřejmě, že většina lidí nemá problém to 15 minut vydržet. Ale to nic nemění na tom, že v InterPanteru je těch toalet málo. V praxi to vypadá tak, že jdeš přes půlku soupravy k záchodu, který je obsazený a zřejmě další půlhodinu ještě bude. Pak jdeš přes celou soupravu k druhému záchodu, kde zjistíš to stejné. Takhle si komfortní cestování v dálkovém vlaku nepředstavuju.


Offline
2603
01 úno 2006 10:39
Brno
xxx: nic takového jsem nenapsal, přečti si to pořádne, myslím, že wc je ve vozech dost a stačí to, nic bych nerušil, jen říkám, když má někdo problém vydržet 15 minut ve vlaku, kde je x toalet, co má dělat řidič nebo strojvůdce, který nemá žádný wc a musí vydržet hodiny. Trošku rozmazlenost cestujících ne s takovýma názorama a ještě kávomaty a podobné nesmysly a za nedlouho to budete chtít i v MHD ne? Boha jeho.


Offline
Uživatelský avatar

2220
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
No příspěvek od M vyzněl skoro jako "když to vydrží strojvedoucí, tak to musí vydržet i cestující"...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2197
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Takže WC ve vlacích bychom měli zrušit?

To nikdo netvrdí.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2220
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
Takže WC ve vlacích bychom měli zrušit?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2197
28 lis 2007 23:00
Brno
M píše:
...A co teprve ti řidiči a stojvůdci co jedou bez toalety daleko delší dobu než chudáci cestující......prej kávovar sarcastic to je fakt na palicu...


Znám případ, kdy strojvůdce zastavil vlak někde v polích když ho přepadla náhlá břišní bolest. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2603
01 úno 2006 10:39
Brno
...A co teprve ti řidiči a stojvůdci co jedou bez toalety daleko delší dobu než chudáci cestující......prej kávovar sarcastic to je fakt na palicu...


Offline
Uživatelský avatar

2220
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
Neustále brblat... No, jsou tu i tací, kteří kritizují nevyměnění funkčního panelu na šalině, otočený přístřešek na zastávce, přístřešek pod mostem a já nevím co všechno...

Jak jsem psal, pro regionálku je ten počet toalet dostačující, bez automatu se to taky dá vydržet (byť je to třeba na Západě už standard), ale průser je, když se takové vozidlo objeví na rychlíku. Jel tím někdo dvě hodiny? Já několikrát. A je to fakt "zážitek". Věčně obsazené toalety, které jsou pouze dvě na pětivozovou soupravu, na celou soupravu jeden automat a ještě k tomu na konci, teplé jídlo žádné, a to ani bagety, a pořád se kolem vás někdo prodírá ke dveřím, kterých je u rychlíkové varianty žalostně málo. Pro srovnání: 5vozová souprava béček má 10 toalet a někdy i vozík s občerstvením (tuším třeba na rychlících přes Havlbrod), což je u pantera nemyslitelné.

Takže znovu opakuji. Na regionálku dobrý, lepší než honeckery, ale hlavně ať se to neobjevuje na rychlících, a už vůbec ne ve variantě s méně dveřmi!


Offline
5892
27 úno 2010 07:40
Já jsem s názory, že toalety jsou ve VHD irelevantní, nebo že toalety jsou na nádražích, tak proč je mít ve vlaku, nepřišel. Jen na ně reaguju.
Bavím se tak o tom, že kdo chce, tak má možnost si v drtivé většině stanic občerstvení zakoupit. A že bez něj vydrží rozhodně líp, jak bez té toalety. Samozřejmě za předpokladu, že se nejedná o člověka na hranici mezi životem a smrtí z vyhladovění, ale těchto cestujících jsem zatím moc nepotkal. :-)


Offline
433
25 říj 2019 10:12
Alanis píše:
Ondrah98: V MHD je konzumace zakázána, takže asi nemá moc logiku tam umisťovat automaty na jídlo a pití :roll:
Tak samozřejmě, ale šlo mi o tu argumentační nesourodost pokud přistoupíme na názor, že cesta regionálním vlakem a MHD trvá tak nějak časově stejně. Nedává pak smysl jednu věc tímto argumentem obhajovat a druhou naopak odmítat. Respektive tvrdit, že počet toalet je vzhledem k času cestování, který je srovnatelný s MHD, irelevantní. Ale dožadovat se automatu na občerstvení ve vlaku, který jede stejnou dobu jako MHD, když v MHD stejně jíst nesmím, takže tam žádný automat není... Ano samozřejmě že v tom vlaku automat být klidně může, samozřejmě může zvýšit komfort cestování (stejně tak jako jej ovšem snížit), ale šlo mi opravdu o to, že ta argumentace si v podstatě odporovala. To je vše. :-)


Offline
Uživatelský avatar

689
15 srp 2012 14:28
Robert: a proč to furt stavíš do pozice, WC nebo automat na kafe? Nikdo nechce odstranit z vlaků WC a nahradit to koutkem s baristou, který ručně připravuje jen ty nejlepší kávová zrna.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
5892
27 úno 2010 07:40
Jestli si mám vybrat mezi pokálením a několikaminutovým hladověním, volím tedy to druhé.


Offline
Uživatelský avatar

2980
29 srp 2009 19:30
Kafe těžko říct, ale občerstvení (drobné jídlo) a pití spadá stejně jako návštěva WC do fyziologických potřeb, tedy si myslím, že to mimo není. Ten vlak nejede jen 15 minut a stejně tak pro cestující, kteří jej využívají to nemusí být první/poslední spoj.
Osobně vnímám, že automat s cukrovinkami/pitím není to nejdůležitější, co by mělo být v osobním vlaku, nicméně to vnímám jako zajímavou nadstavbu základní přepravní služby.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
5892
27 úno 2010 07:40
Já se bavím o tom, že s vlakem ve vlaku tak nějak počítám, a třeba ten způsob dopravy volím právě kvůli tomu. Ale abych měl problém s tím, že někde nedostanu kafe, resp. když už ho chci, tak jsem si ho nebyl schopen koupit před nástupem do vlaku (pokud nejedu z nějaké díry, kde to není), to by mě nikdy nenapadlo.


Offline
Uživatelský avatar

689
15 srp 2012 14:28
A já se ptám, jsou cestující ve vlaku jako něco víc? Když jedu ze Znojma do Brna autobusem, musím to mnohdy vydržet hodinu a půl bez WC... Podělám se? Ne! Když jedu od nás z Kohoutek do práce MHD, jedu dýl jak někdo z Tišnova do Brna a mohu si někde po cestě odskočit? Absolutně ne, neexistuje. A týpek z Tišnova si může svoje biologické potřeby utěšovat v Tišnově, 40minut ve vlaku a pak ještě na nádraží v Brně. No kde to jsme?

Abychom se chápali, nechci rušit WC ve vlacích... Ale když jsou očividně ty WC v regionálních vlacích zcela zbytné, tak proč by tam nemohla být navíc jedna bedna s kávou a druhá bedna s kokinama?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3301 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 133  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 říj 2021 22:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]