Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 122 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3700
28 úno 2006 19:00
Takhle by měla vypadat celovozová - "celolokomotivní" - reklama, a ne ty hrůzy, co stříkají na naše mašiny... :pray:
Omluva za OT, ale třeba se tento Taurus taky objeví kolem Brna?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Už by to mělo jít.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Citace:
We're sorry, ***@gmail.com does not have permission to access this spreadsheet.


... :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Citace:
o dobrých 40 cm širší,
už neumím počítat, je to 30 cm. :evil: Ale furt je to dost.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ještě takové srovnání tří přístupů k příměstským jednotkám, aneb proč se vlastně na ty podvozky ptám. sarcastic

http://spreadsheets.google.com/ccc?key= ... yMVE&hl=cs


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Datel: Dík, ale myslím, že jsme se nepochopili - šlo mi o to, jestli se dá prakticky zkonstruovat podvozek s normálními dvojkolími (⌀ = 800-900 mm) a s nízkou (~ 650-700 mm) úzkou uličkou mezi koly (a sedačkama na krabicích ala NP busy). Nicméně když jsem zjistil, že potřebný 250kW motor má průměr okolo 500 mm, došlo mi, že se to tam prostě nedá naskládat. Leda pokud se dělá nějaký delší a užší motor podobného výkonu.

tr píše:
Navic na draze znamena pojem "nizkopodlazni" neco jineho jak u MHD.
Jako NP beru všechno s podlahou pod 900-1000 mm nad TK, kde se už musí nad podvozkem nějak zvyšovat podlaha, zmenšovat průměr kol, nebo dělat jiné vylomeniny.

tr píše:
Vozidla jsou nepomerne delsi, protoze maji zasadne vetsi polomery oblouku, takze neni problem na podvozky "klasickeho" pojeti zavesit skrin s nizkou podlahou.
Nicméně není to zadarmo, v kontinentální Evropě se vozidlo musí vlézt do 3150 šířkových mm v oblouku o R = 250 m, takže delší vozidlo je nutně užší. Šukec je právě díky téhle ~100 let staré normě o dobrých 40 cm širší, než rychlíkové vozy, což znamená v příměstské dopravě o ošizení se o 20 % míst k sezení. Ono se to sice nezdá jako moc, ale ve výsledku to má naprosto stejný efekt, jako druhé patro u ešusu.

tr píše:
Tramvajova konstrukce treba ULFu by asi neprojela zeleznicni vyhybnou a asi by nezvladala bocni sily vznikajici na "velke draze".
Tuším, že pořekadlo pro tento případ zní nějak takhle: "nikdy neříkej, že něco nejde, protože se pak najde nějaký blbec, který neví, že to nejde, a udělá to!" :) Tím blbcem je Talgo, viz obrázky 1 a 2 (a mezi námi, podvozek TGV se od toho principiálně liší jen klasickými dvojkolími a nápravou navíc). Nicméně na takovému podvozku chybí primár a nemůže být hnaný (zatím?).

tr píše:
Pomerne nizko podlahu ale maji treba nektera vozidla od Stadleru, kde je ale nizkopodlazni "trakcni vozik" (stredni clanek), na kterem jsou zaveseny dva vozy s nizkou podlahou. Krajni podvozky jsou ale klasicke. Jizdni vlastnosti navic "vyzaduji kvalitni svrsek".
Myslíš slovenská GTWčka? Platí tenhle omezený komfort i pro Desira Classic, Talenty nebo Flirty?


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Datel píše:
Nevím o ničem, ale předpokládám vzhledem k požadovaným parametrům tj. rychlost až 160 a malá kola s problémem v podobě BPV.


Navic na draze znamena pojem "nizkopodlazni" neco jineho jak u MHD. Normovana vyska nastupiste je 550. Vozidla jsou nepomerne delsi, protoze maji zasadne vetsi polomery oblouku, takze neni problem na podvozky "klasickeho" pojeti zavesit skrin s nizkou podlahou. Ruznych experimentalnich konstrukci bychom asi par nasli, ale vzdy jde o klasickou napravu, tj. dve relativne mala kola na spolecne ose. Tramvajova konstrukce treba ULFu by asi neprojela zeleznicni vyhybnou a asi by nezvladala bocni sily vznikajici na "velke draze". Pomerne nizko podlahu ale maji treba nektera vozidla od Stadleru, kde je ale nizkopodlazni "trakcni vozik" (stredni clanek), na kterem jsou zaveseny dva vozy s nizkou podlahou. Krajni podvozky jsou ale klasicke. Jizdni vlastnosti navic "vyzaduji kvalitni svrsek".


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Nevím o ničem, ale předpokládám vzhledem k požadovaným parametrům tj. rychlost až 160 a malá kola s problémem v podobě BPV.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Měl bych dotaz především na Datla - existuje nějaký nízkopodlažní trakční podvozek pro rychlosti 120 - 160 km/h? Vím akorát o podvozcích londýnské Tube, jejíž typy 1995 a 1996 umí 100 km/h při výšce podlahy někde okolo 750 mm.


Offline
5
19 říj 2009 17:58
Citace:
Jj,a stála u druhýho nástupiště,ne? :-) Taky sem ji tam viděl a vypadala fakt čerstvě umytá-ale u střechy byla stejně černá od pantecu,světlý čela budou v létě supr ](*,)

Ne ne to nebylo v Brně :lol: ale přesně jak říkáš umytá , čistá i ten panťák byl ušmudlaný :lol:


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
michalz píše:
Dnes jsem vyrazil fotit a narazil na 363 v najbru nebylo to až tak špatné a celkem se mi líbila e_smile.Měl jsem i možnost jet od nás "B"éčkem v najbrtu nátěr hezký ,ale veliká škoda, že nezrenovali i interiér který by si to určitě zasloužil :!: :wink: Toť můj názor


Jj,a stála u druhýho nástupiště,ne? :-) Taky sem ji tam viděl a vypadala fakt čerstvě umytá-ale u střechy byla stejně černá od pantecu,světlý čela budou v létě supr ](*,)

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Asi bylo umyté a ne za*rané od bordelu z pantecu a sněhu.


Offline
5
19 říj 2009 17:58
Dnes jsem vyrazil fotit a narazil na 363 v najbru nebylo to až tak špatné a celkem se mi líbila e_smile.Měl jsem i možnost jet od nás "B"éčkem v najbrtu nátěr hezký ,ale veliká škoda, že nezrenovali i interiér který by si to určitě zasloužil :!: :wink: Toť můj názor


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Datel píše:
ds: Ale musíš uznat, že Najbrt vypadá na Bdmtee dost dobře... (řekl bych, že zatím nejpovedenější nátěr Bdmtee od dob výroby). A vůbec Najbrt docela sluší zatím všem vozům, které jsem měl možnost vidět. Bohužel o hnacích vozidlech se totéž říct nedá :-x


ale jo, vypadá to dobře, o tom žádná, akorát bych od nového laku čekal, že corporate identity bude pokračovat i v interiéru. Místo toho je to ale "navrch huj, vespod fuj"..

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7585
17 pro 2006 22:32
Brno
nevýrazné, šedé... nudné sice ne, ale nezaujme to moc

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
ds: Ale musíš uznat, že Najbrt vypadá na Bdmtee dost dobře... (řekl bych, že zatím nejpovedenější nátěr Bdmtee od dob výroby). A vůbec Najbrt docela sluší zatím všem vozům, které jsem měl možnost vidět. Bohužel o hnacích vozidlech se totéž říct nedá :-x


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Miky píše:
Já jsem s tím modráním mluvil jenom konkrétně o Bdmtee :)



sice jsem nechtěl svůj 2500 příspěvek věnovat Bdmtee, ale co už :)
Zrovna u Bdmtee mi připadá nešťastné modřit do najbrta vagóny s původním uspořádáním interiéru, ruku v ruce s novým nátěrem by mělo jít zkulturnění interiéru. Prototyp byl představen snad před dvěma lety a od té doby nic?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
tr: tak to je fajn, že už to někomu možná došlo :pray:


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Bohumínské rychlíky jezdí poslední dobou v kuriózních řazeních. Místo klasické soupravy právě jezdí souprava v řazení 363+Apee141+BDbmsee448+Beer273+B249+B256+Beer273, z toho je Apee červené, jedno B najbrtí, druhé zelené a Beer modro-růžovo-šedý. Opravdu skvělý, barvený cirkus. :-)


Offline
487
07 úno 2006 10:26
miropiro píše:
No jo, nabjrtí vůz, nenajbrtí, Beer a první třída... 8-)


Minuly tyden jsem v bohuminske souprave videl dokonce tmavo zelene Ds! K tomu jeste diky aktualnimu nedostatku vozu jezdi docela casto lehatka.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Datel píše:
No zapomněl, na motoráky: 854, 954. Pak taky 810.433 patřící pod DKV Brno. 842 v Najbrtu jsem v Brně ještě neviděl, ale možná je to už jinak, nebo se co nevidět dočkáme...?


Hlavne uz by mela byt v laku jedna brnenska "plechovka", na ktere jsou ta bila cela "zvlaste prakticka". Nicmene na GR uz to nekomu konecne zacalo dochazet, takze se bude graficky manual velmi pravdepodobne opet upravovat... Co se tyce 842, tak ty se budou prelakovavat az v ramci modernizaci v "Schade werke - PARSu". Uz je tam sice prvni pristavena, ale jeste to bude dlouho trvat... Naopak modrani "motografu" (854+054+954) bylo na vyjimku (po)zastaveno. Prijdou jen modre vlozaky, aby se jiz modre vozy provozovaly v (pokud mozno) ucelenych soupravach. Proto taky doslo k vymene Ruzenky a Edity s DKV Praha.

Jinak pokud nekoho zajima vice informaci o novych korporatnich barvach CD, kupte si (ci jinak sezente) casopis Draha 2/2010. Bude tam o tom podrobny clanek. Vychazi v polovine mesice.


Offline
Uživatelský avatar

2562
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Modrá je dobrá, už abych si ale někde sehnal velký náhled vozu z boku a udělal si návrh svého designu...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Miky píše:
Já jsem s tím modráním mluvil jenom konkrétně o Bdmtee :)
......


Ja taky. V priloze mas prinejmensim druhy, ale uz by mely byt v Brne tri.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2562
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
tr píše:
Uz jich je vice. A jelikoz "modrani" drah ma znacnou zakulisni podporu... Modraji i dalsi vozy a lokomotivy. Napriklad docela zbavny je pohled treba na rychliky smer Bohumin, kde lze na jednom vlaku videt vozy 4 ruznych naterovych variant. Cirkus na koleckach :-)

No jo, nabjrtí vůz, nenajbrtí, Beer a první třída... 8-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Jedno modrý Bdmtee sem viděl na Sp ve Veselí n. M, jestli je to stejný netuším, číslo po ruce nemám. :)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 04 kvě 2024 00:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]