Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 133 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
J*M* píše:
adam_r - měl jsem na mysli, zda tento typ pojezdu nebyl zvolen pro jednodušší technické řešení a tím i z hlediska ekonomického
Jak tak brousim po net-u, tak to nevypada, ze tato konstrukce vznikla kvuli jednodussimu prerozchodovani. Podobne soupravy jezdi i v USA. http://www.flickr.com/photos/sp8254/921413059/ Nekde jsem videl i pouze Spanelskou (jednorozchodovou).


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
adam_r - měl jsem na mysli, zda tento typ pojezdu nebyl zvolen pro jednodušší technické řešení a tím i z hlediska ekonomického

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
J*M* píše:
adam_r - není to z důvodu změny rozchodu ?
Ty vozy samozrejme umi menit rozchod. Nicmene jsem to uvadel jako priklad, ze ten pojezd jde udelat dobry - jet na lehatku z Parize do Madridu a nechat sebou celou cestu kvedlat jak v 810 by nikdo nechtel.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Datel píše:
Je škoda, že dosud nidko nevymyslel něco jako 810 se smetákem. Takové vozidlo u nás (ČR) chybí. Není to neřešitelné, elektrická část (viz slovenské 811 s el. přenosem výkonu). Dnes se zbytečně po zadrátovaných tratích s nízkou frekvencí cestujících prohánějí v lepším případě samotné 810. V horším soupravy s el. lokomotivou a dvěma až třemi vozy....
Umím si představit takovou regionovu se smetákem....
Ono nejde o to to vymyslet, ale hlavne to byt stavu zaplatit. Hlavni problem je draha vysokonapetova elektrika a nutnost jejiho pouziti v pripade vysokych napeti pouzivanych na velke zeleznici. Celkove pak porovnani porizovacich nakladu neceho takoveho v porovnani s porizovacimi a provoznimi naklady 4-oseho noveho nizkopodlazniho motoraku (treba http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic) mohou vychazet dost spatne.

Elektricky vlak velikosti (trochu vetsi) regionovy jsem potkal v Geneve, ale tam to jezdi na 1500=, takze na relataivne nizke napeti. http://www.bueker.net/trainspotting/pic ... 0w188h.jpg


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
adam_r - není to z důvodu změny rozchodu ?

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Datel píše:
Thor: dvounápravové podvozky to už je dosti přežitek, jízdní komfort jde pěkně do kytek....i u vozidel pro regionální tratě bych preferoval podvozky.
Treba nocni expresy Paris - Madrid vyrobene firmou Talgo maji jednonapravovy podvozek mezi kazdymi dvema vozy. Takze bych netvrdil, ze to nejde udelat s dobrym jizdnim komfortem, nebo ze je to prezitek. http://felixcheung.spaces.live.com/blog ... 1231.entry


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
810 a klony maji jednońapravovy podvozky. Dvounapravovy ma trebas i T3 (a to je prezitek :twisted: ) .


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Datel píše:
Thor: dvounápravové podvozky to už je dosti přežitek, jízdní komfort jde pěkně do kytek....i u vozidel pro regionální tratě bych preferoval podvozky.


:?: :?: :?: :?: :?:

kolikati nápravové ?

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Thor: dvounápravové podvozky to už je dosti přežitek, jízdní komfort jde pěkně do kytek....i u vozidel pro regionální tratě bych preferoval podvozky.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Naprostý souhlas, kromě toho, by vývoj mohl jít také prodloužením skříně při zachování 2 náprav (v Rakousku takové vozy jezdí, proto soudím, že větší vzdálenost mezi osami nezpůsobí problém v zatáčkách)


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Je škoda, že dosud nidko nevymyslel něco jako 810 se smetákem. Takové vozidlo u nás (ČR) chybí. Není to neřešitelné, elektrická část (viz slovenské 811 s el. přenosem výkonu). Dnes se zbytečně po zadrátovaných tratích s nízkou frekvencí cestujících prohánějí v lepším případě samotné 810. V horším soupravy s el. lokomotivou a dvěma až třemi vozy....
Umím si představit takovou regionovu se smetákem....


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Všichni jsou vinni?


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
I kdyby to byla sebevětší katastrofa na kolečkách, lidi si nic nezaslouží. ...když se dívám, jak už jezdí posprejovaná.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Zas tak bych to nepřeháněl :-) Pořád je to lepší než stará 810. Mimochodem opakuji, že vzhledem k počtu cestujících na S1 se tato jeví jako vhodná ke zrušení i když už se tu někdo vyjadřoval opačně.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Kuba: Nic az na to ze vetsina z nich ma jizdni vlastnosti dvouosyho dobytcaku (a betonovy sedacky). A jezdit ve vozech, ktery jsou v podstate jenom prevleceny Sm11 je dneska uz ubohy. Uz i ty abusy jsou na tom lip. Na lokalky , kde jezdi vlak 2* denne a veze sebou 10 lidi (nebo 1/2 vesnice, podle tho ceho je vic) se mozna hodi, ale delat z toho parodii na cestovani zvanou regionova je uz katastrofa na koleckach.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Dnes už jezdila regína :-(, ale netušila na jaké lince.
PvvS: Tak když někde jezdí cca 10 lidí (jsou takový vlaky), tak tam je asi 810 nejvhodnější. Nebo co proti nim máš?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no pokud myslíš to slovenský Bd, to bylo prej ještě jedno z těch lepších kousků...


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Ze by konecne i videnskej S-bahn ?? I kdyz potom s cim sem jel v sobotu , povazju malem i 810 za vozidlo schopny prepravy lidi ..


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
České dráhy mohou v Brně přijít o monopol

Další krůček...


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Fixi, Mauricio: http://zeleznice.e-metro.cz/obehy0708/ob_714_0708.htm Ty 714 patří sice do Majlonta, ale tam se podívají jen jednou během pětidenního oběhu, jinak jsou de facto deponovaný v Tišnově.
Pokud tady vydrží jezdit až do pátku, tak bude zajímavá souprava v noci z pátka na sobotu na flamendráku do Tišnova, kde má jezdit 714+2x010(012)+814+014+814, takže by tam jela 714+2x010(012)+714+2x010(012).


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
kuba píše:
Na úžasné šotolince S1 jezdila dnes 714+2x 010(012).

To je krásná souprava! :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
A odkud by vyjížděly na tišnovku???


Offline
9986
15 led 2005 23:41
aha, já měl za to, že v Tišnově žádná 714 není


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Mrakicio, Miky: Kde jinde? Regína navíc v pondělí ráno vyjíždí z Tišnova.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tišnov?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 17:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]