Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 136 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
418
18 kvě 2008 19:54
jak moc je vytížená S1? Hádám, že moc ne.


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Reaguji tu na starší příspěvek P.Haluzi z tématu MHD akce a srazy. Protože by to tam bylo už silně mimo téma, píši to sem.
Na stránkách pana Butschka se před pár dny objevil podrobný oběh jednotky 814.2 v turnusové skupině 801. To myslím dává za pravdu RISovu oběhu, který byl původně zveřejněn na K-reportu, a pak ho sem DS zkopíroval. Nechci se RISa nijak extra zastávat (sám mám takovej dojem, že to přepsal z jiného tamního tématu, kde ten oběh stručněji psaný uvěřejnil Milans o pár minut dřív). Spíš mi jde o tu zvláštnost, na kterou pak P.Haluza narazil, když se snažil sestavit oběh Reginovy při zajíždění do Hrušovan u Brna (při její dopolední přestávce na lince S1) pomocí jízdního řádu linky S3. Konkrétně se jedná o podivnost, na kterou pak upozorňoval Kuba, a sice že v onom Kordisím JŘ existují dvojí šipky (jež mají znázorňovat u zastávky Brno hl.n. návaznost bez/s přestupem), které se od sebe liší úplně minimálně (jedna normální a druhá s plnou hlavičkou). Jde to rozeznat až při zvětšení JŘ min. na 150%, což je myslím dost nešikovný. :-? Nevím tedy jak to vypadá tištěný (na Hlavním nádraží se už bohužel stejně používají pro S linky stejný jízdní řády jako mají zastávky MHD, tzn. bez časů odjezdů z okolních stanic), ale opravdu to není vhodně zvolenej symbol :-|. Co myslíte?
Jinak k chybce, kdy Regionva ukazuje na lince S1 na tablech linku S3 (jak jsem tu upozorňoval před týdnem), přibila ještě druhá zvláštnost: Při jízdě směrem na Kuřim se začne před zastávkou Brno-Lesná zobrazovat na tablech hláška "poslední zastávka v IDS", poté na Lesné zhasne označení linky (S3), a pak to jede jako obyčejnej vlak až za Kr.pole, kde se to zase začne hlásit jako linka S3. Divný... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
a jezdit to budou kompletně trojregionovy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
S1 by se měla od příštího GVD zahustit do 30 min. intervalu a některý spoje protáhnout do Nedvědic.
Mno a aby byly loko na R5, taxe Os Vyškov - Přerov rozdělí na dvě části Vyškov - Nezamyslice a Nezamyslice - Přerov.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Vlaky prý vyrobí ve Švýcarsku a navrhne je Kotas,hmm to se těším :-D

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
V tomto "Chatu s osobností" pár náznaků na toto téma padlo:
http://vipchat.novinky.cz/archiv/00121-radim-jancura,-majitel-student-agency.html


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Želva: Jestli se tu něco změní závisí ze všeho nejvíc na postoji JMK. Jako pilotní projekt cizích souprav beru vídeňské rychlíky - češi (ČD) zde zajišťují pouze personál. Pokud bude kraj chtít, bude tu moct jezdit těch souprav více. Přímo v režii ÖBB to asi nebude, protože nemají "papír" na provozování drážní dopravy v ČR, ale mezi českými dopravci se nějaký smluvní partner najde celkem určitě. :-)


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Tak s tím bych moc nesouhlasil. :-? Leda teda že by to bylo hóóódně pomalu. Možná se SA podaří vyžrat ČD pár ryze komerčních linek (i když i o tomhle koluje internetem hodně skepse), ale nevím, jestli je v reálným horizontu očekávatelný, aby se SA cpala na nějaký regionálky, kde je podnikání díky krajským výběrovým řízením a jiným sepcifikám težší. To už si opravdu dokážu reálněji představit, že tu budou jezdit ÖBB (což je myslím neméně příjemná představa :-) ).


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Videl bych to celkove tak ze az Student agency vybehne s prvnim vlakem tak CD pujdou pomale do kytek...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Angel píše:
Pokud dojde k prodeji ČD Carga(kampak ty peníze půjdou? do železniční dopravy asi ne :twisted: , takže bych to viděl na zaplácnutí díry pro dluh církvi :twisted: ) tak si namastí kapsu leda tak pár politiků a papalášů z ČD...
Klidek. Musis se na to podivat z jine strany. Zajem velke firmy provozujici nakladni dopravu o nove lokomotivy muze pomerne hodne urychlit schvalovani novych loko + upravy site.

Jestli je neco, co posilalo zeleznici ke dnu, tak je to krizove financovani mezi osobkou/nakladni/udrzbou trati, ... V tom chaosu vlastne nikdo poradne nevi, co je ztratove, vydelecne, zaplati se ... Oddeleni infrastruktury a nakladky jsou dobre kroky ke zpehledneni. U osobky musi platit rovnice jizdne+dotace>= naklady s tim, ze u statni/mestske firmy muze byt dlouhodobe "=".


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
pd: Díky za link, jak vidno, posloužilo to i ostatním :-)
Davidovi: Tak snad příští rok nějaká změna ve vozové rozmanitosti opravdu nastane. Jen jsem velmi zvědav, zda budou ČD provozovat půjčený soupravy, a nebo do IDS zasáhne přímo ÖBB. Nedokážu si pak nějak představit, jestli ty by si zase pronajímaly český průvodčí, či jak by to vlastně bylo :-O
Adamovi: S tím vyrovnáváním se omlouvám, nejsem v této oblasti moc "sečtělej" :-| Ale když říkáš, že pokud má dopravce smlouvu na následující roky provozu, není problém sehnat něco na leasing, nebude ten problém třeba to, že má ČD s krajem smlouvu vždy jen na následující rok? Ale asi možná kecám...


adam_r píše:
Pokud dojde k prodeji CD Carga, tak to muze jit mnohem rychleji.


Pokud dojde k prodeji ČD Carga(kampak ty peníze půjdou? do železniční dopravy asi ne :twisted: , takže bych to viděl na zaplácnutí díry pro dluh církvi :twisted: ) tak si namastí kapsu leda tak pár politiků a papalášů z ČD. To by pak znamenalo že by pak státu zbyla velice ztátová osobní doprava = utlumování provozu na "nevytížených" linkách(pro ty co to nechápou - jakmile se jednou provoz zastaví tak už tu trať nikdo nedá dohromady, protože ji někdo rozkrade a ta obnova bude stát miliony). Dobrým příkladem jak prodat výnosnou prosperující firmu je RailReklam. No vím že se to asi hodně lidem líbit nebude ale tak by to mohlo dopadnout.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Datel píše:
Řeči o el. mag kompatibilitě jsou mimo místu, když se chce jde všechno, viz Pendolina, jenže když se nechce, to je horší jako by to vůbec nešlo.
Taurus dostal schvaleni pro Brno - Breclav. A jak probehlo pred casem na K-reporu, tak by nemelo nic branit schvaleni teto lokomotivy pro celou oblast na 25Kv s vyjimkou Kutne Hory a jeste jedne stanice mezi Taborem a C. Budejovicem (v obou pripadech jsou nejake starsi typy kolejovych obvodu). Na 3KV= je tech problemovych stanic vice, ale pokud bude vule, tak to ma reseni. Pokud dojde k prodeji CD Carga, tak to muze jit mnohem rychleji.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
adam_r: přesně tak, kdyby ČD nebyli truhlíci, už dávno mají pronajatý nebo na leasing Taurusy, jako to dělají jiné firmy v Evropě... Řeči o el. mag kompatibilitě jsou mimo místu, když se chce jde všechno, viz Pendolina, jenže když se nechce, to je horší jako by to vůbec nešlo.

Jsem zvědav na jaké výkony budou 380 v budoucnu nasazeny? Asi nejspíš dojde k nasazení místo řady 350, kterých je už jen 18 ks (dvě po nehodách zrušeny, tuším 009, 010), nehledě na to, že nejezdí jen k nám.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Želva píše:
Jinak co se týčeho toho, že by si ČD půjčovaly od rakušáků celý soupravy jsem hodně skeptickej. Jak tu zaznělo, výkony nemaj pořádně čím vyrovnávat, a jinak to bude asi pěkně mastný.
Vyrovnavani vykonu je v dnesni dobe prezitek. Loko/vozy se daji normalne pujcit za penize, a spousta zeleznicnich spolecnosti to tak dela. Take se daji loko vzit na leasing a podobne - pokud ma dopravce smlouvu na nasledujicich X let provozu, tak se leasingovka v pohode najde.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Bude jich 20, stejně jako goril, které nejezdí výlučně BA - PHA.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
pokud těch vozů bude 15-20, jak se říkalo, tak stěží nahradí gorily...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Želva: ne, je to jen má spekulace na základě situace ČD, ÖBB a (nepotvrzené) informace, že je JMK ochoten ČD přidat za kvalitnější soupravy. Taky jsem nevěděl o 575 pro Litvu.

PvvS: 380 podle mě nahradí i potkany na některých ostravských rychlících.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
vario1523 : To je sice pekny, ale malokdo si tu uvedomuje ,ze 381 alias 109E ma v prvni rade nahradit radu 350 , ktera je uz leta pujccovana od slovenskych zeleznic. Takze prednostne pujde na zahranicni vykony , pak jsou na rade vicesystemovy vykony . Rozhodne se zadna nedostane na vykony z Horni dilni do dolni horni s par Bckama za sebou, tak jak je to potreba na IDS. Navic se tim v podstate neuvolni zadny strojr vhodny k prevodu na IDS , tak mozna par 371, ktery tady stejne muzou jezdit max jako mrtva zatez, nebo jedna ve znojme. To ze v posledni doke je akutni nedostatek stridavych lokomotiv (dvousystemovky radsi neresim) je znama vec, jinak by se v malomericich netahaly z kopriv i ty leta brakovany laminatky. Vzdyt na to ukazuje i ta uvazovana reko souprav 560 na soupravy s ridicakem a vlozeny Np vozem (sprahovany na DO). Vozovy park se tim rozsiri jenom na oko, pac to bude jezdit na stavajicich vyknech (neni cim nahradit). Takze sice z kazdy soupravy ziskame 2 , ale ve vysledku to bude spojeny spolu i nadale, akorat se budou navic vozit ridicaky.

Kdysi skodovka nabizela moznost reko rad 852/853 na radu 454 a 554, s trakcnim motorem uprostred, a hnany oba podvozky. Vyzbroj mela byt ve stavajici strojovne. Bohuzel z toho taky seslo.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pokud by vás zajímala česká třísystémovka tak doporučuji stránky http://www.109-e.wgz.cz
Mimochodem jeden prototyp je již hotový a v nejbližší době by měl jezdit na ZŽO ve Velimi


Želva: http://www.acri.cz/cz/index.php?option= ... &Itemid=76


No jasně, uznávám chybu. Ale kdyby byly v České republice už nějaký Taurusy tak se nemusí furt přepřahat. No a jinak taková věc co vás asi nenapdne - když by si ČD půjčovaly lokomotivy nebo rovnou celý vlaky z Rakouska víte kdo by to spravoval? Rakušáci a tím pádem by mohli přijít o práci třeba takoví čeští mechanici.


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Kubovi: Máš pravdu, omlouvám se. :-# Měl jsem místo "...čtvrteční premiéry Regionovy na 251..." říct "premiéry Regionovy na 251 v IDS" 8-) Díky za doplnění.

Každopádně nějaký lepší (než ty moje) páteční fotky by někdo pls. nezvěřejnil? Myslím, že třeba takovej Pvvs tvrdil, že půjde fotit. V jeho albu jsou ale bohužel stále jako poslední fotky z vašeho prosincovýho šotosrazu :-(

Pvvs: Nebyl by prosímtě nějakej link ohledně toho skoro hotovýho prvního kusu 571? Nemůžu o tom nějak skoro nic najít. Dikec

Jinak co se týčeho toho, že by si ČD půjčovaly od rakušáků celý soupravy jsem hodně skeptickej. Jak tu zaznělo, výkony nemaj pořádně čím vyrovnávat, a jinak to bude asi pěkně mastný. Stejně tak o nápadu že by něco v kraji jezdily přímo ÖBB. Máte někdo nějaký jinčí informace, než že to byl jen návrh a zbožné přání? Vyjednává už se o tom pro dopravně-obslužní smlouvu s krajem na další rok?

Davidovi: Jsi si opravdu tak jistej, co se bude dít po schválení Taurů v JMK? Myslíš půjčování souprav, či ježdění přímo ÖBB? :-o
Jinak to co jsi reagoval na Angela... Trefný! :applause: Ono taky stačí se myslím podívat pro srovnání: Ty jsi tu o tři měsíce dýl, a Angel má skoro dvojnásobek příspěvků. Hold občas to člověka popadne a musí honem reagovat. :-| Pak tak vznikají zprávy podobný té níže :evil:


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
A hlavně: ČD mají všechno kromě přebytku rozumných lokomotiv a řidičáků, zatímco ÖBB mají taurů a souprav s řidičáky plnou zadnici - takže co se bude dít po schválení taurů na (jihomoravských) tratích SŽDC mi připadá více než jasné...

kuba: nejen R-linkami živ je IDS JMK...

Angel píše:
České dráhy opravdu mohly koupit kvalitní lokomotivy na světě - Taurus(byl jsem i uvnitř a je to super), ...
Coby žák/student SŠ máš určitě kvalifikaci na posouzení libovolné lokomotivy stran:
- trakčních schopností
- kvalit elektrické výzbroje
- elektromagnetické kompatibility
- ergonomie strojvedoucího
- finanční a technické náročnosti údržby
- spotřeby energie a dalších provozních nákladů
- ceny za dodávku v době dotyčného VŘ


České dráhy opravdu mohly koupit kvalitní lokomotivy na světě - Taurus(byl jsem i uvnitř a je to super), ale pro ČD vyrábí lokomotivy Škodovka. No pokud vím tak se vyvíjí a možná už aji vyrábí toto - http://www.skoda.cz/holding/produkty/c31648/lokomotiva-skoda-109-e-aid65.html No bude to takový Český Taurus. No snad to vyjde.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 12:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]