Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 127 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Možná se s něčím jako 561+061+961 počítá při plánované elektrifikaci některých úseků kolem Brna.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Tak to je hustý 561+061+961, k čemu to má být dobrý? To jako že bysme tu (celkem uměle) začali zavádět vlaky co se ke konci trasy rozdělí a zajíždějí do dvou různých koncových stanic? No takhle narychlo mě nenapadá kde by to bylo potřeba. Nebo že by kapacita šestivozové jednotky byla v časti trasy zbytečně velká? Též se mi nezdá a navíc co ušetřím odvěšením části soupravy, ztratím na čase a práci při rozpojování, pak automatická spřáhla taky nebudou zadara, jejich spolehlivost, pokles kapacity řidičáku a cena dvou stanovišť navíc jak říkáš... prostě zdá se mi to být nesmysl. Jedině snad že by krátká třívozová souprava trvale jezdila samostatně, jenom mě tak nějak nenapadá kde pod drátama by byla žádoucí "malá" souprava, snad na té S1 Kuřim-Slatina teoreticky možná ale jestli to stojí za ty prachy - o tom pochybuju...
Krátké el. soupravy by se měly navrhnout a postavit jako nové, přece tu doboha nemůžeme věčně přestavovat cokoliv na něco úplně jiného, to v konečném důsledku mj. příjde na víc peněz a je to furt staré, jen převlečené...
Naprosto jasně souhlasím že by daleko víc (a za míň peněz) pomohly nízkopodlažní vložáky 061, pokud by byly plně kompatibilní se současnými tak by se klidně mohly začít vkládat po jednom do současných souprav = snadné řešení pro invalidy a ostatní těžko nastupující, a časem kdyby jich bylo víc tak po dvou, po třech...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No z SK se se ted odkupuje jedna souprava 560 na reko na 561/061/961 . Osobne to povazuju za nesmysl . Dosahne se tim pouze male kapacity a sprahovat soupravy bude problem, kvuli nepruchodnosti cel. Tady by souprava 560/060/061/061/060/560 mela vyhodu v nizkopodlaznoti a hlavne ve vetsim zrychleni. Se stavajici vyzbroji a trakcakama to bud eve spojeni 561/061/961+961/061/561 nepruchozi a hodne tezky. Navic se zbytecne povezou 2 stanoviste. Navic ubyde mist. Takze budto velky vratny soupravy, nebo nejaky solo elektricky vozy . To je kategorie , ktera CD uplne chybi.Kdyby i do trojityho regiohnusu narvali asynch kontejner + elektrickej prenos vykonu (jako slovaci) tak by to nadelalo vic parady.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Hm, tak 12 miliard - podle posledního info co jsem četl tak údajně ČD prohlásily že jelikož jim kraje nepřistoupily k zvýšení dorovnávání ztráty tak z těch 12 miliard hradily to co nepokryly kraje, takže do konce roku už snad údajně má zbýt jen cca. 4 miliardy... dost síla.
Samozřejmě má PvvS pravdu že bez 571/671/x7x (dalších modelů ešusu) se bohatě obejdeme, patrový vložáky by bohatě stačily, ovšem Bmto je pokud vím dost málo, jsou staré a mají Vmax jen 100kmh, což by i trochu vadit mohlo.
Samozřejmě se ve světě tyto vratné soupravy (push-pull = dvoupatrové vložáky + řidičák, obvykle do série k nim taky dvoupatrový) běžně vyrábějí, viz např. nám z Vídně blízká řada Bmpz-dl (uprostřed na stránce, plus foto na klik) http://www.vagonweb.cz/popisy/OeBB_osobni_vozy_rd.php
Ale jelikož se obávám že zůstane zachován trend "podpory domácího výrobce" kdy se z ciziny nenakupuje vůbec nic, tak jsem už kdesi navrhoval aby nám aspoň koncern Škoda/Studénka vyrobil soupravy ve složení 071+071+071+971, no a bude to skoro přesně ono, od domácího výrobce a s minimem úprav... Však mi si to tu na střídavině budeme klidně tahat těma 242 (v lepším případě esama), a bylo by za pár peněz hodně muziky. Ale jelikož je těch ešusů objednáno tuším 60, a zatím dodaných nějakých 45 či kolik tak se ještě nějaký rok nebude dít vůbec nic a pak se uvidí, možná, neztrácejte víru :(
Řešit něco do souprav 560 zatím pokládám za zbytečné když tu nejmíň půlka vlaků jezdí v "oblíbeném" složení 3-6xBdmtee tam je dost prostoru, až by byly všechny nahrazený (aspoň na S2, S3) tak uvažovat co s 560 (jestli spíš do té doby nebude na šrot).


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Nejen esus, ale dneska by stacily i obyc NP vlozaky (klasicky patra) , ktery by splnily svuj ucel. Na SS soustave maji hned nekolik vozidel , zabotlamy, esusy a patra. Na stridav ykorat patra (tusim ted ve zdare).Pri trose snahy by se daly nacpat i mezi 560 do soupravy. Cekani na zazrak, nebo na 561 nebo 061, ci jak to nekteri oznacuji je jenm blahovost. Staci se podivat co jezdi okolo vidne jako Sbahn. NP ridicak+vlozaky+taurus.Tedy nic co by nemohlo jezdit i tady. Ale to by drahy nesmely fungovat jak socialni urad pro x 1000 roznych lidi. Ucite by se naslo v ruznych (hlavne urednickych) postech tolik zbytecnych lidi.... Schvalne , kde skoncilo tech 12 miliard, ktery si opet cerna dira vyzebrala na state ? Nejsou ani desira, ani vagony. Za rok zas bude zebrat o dalsi dotace.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
PvvS píše:
http://zpravy.idnes.cz/vozickari-museli-zaplatit-600-korun-protoze-pri-nastupovani-zdrzeli-vlak-1qs-/brno.asp?c=A081023_201921_brno_dmk

At zije Cerna Dira (na dotace) a pragocentrizmus. Uz davno tu mely byt aspon castecne NP vlaky a to jak elektriky,tak vlozaky. A ne jenom vyhruzka typu Regionoha.


Tak to je extrémně nechutný bordel. To jako když na zastávce bude stát třikrát tolik lidí než obvykle tak jim taky napočítají řekněme 3 minuty zdržení vlaku při nastupování? To by si asi těžko troufli, tedy za předpokladu že netouží po umlácení vzteklými cestujícími.
Tak nějak se přece nutně musí předpokládat že pokud cestující nastupuje "běžnou rychlostí" tak to rychleji prostě nejde a pokud jich je víc než normálně tak by měli být spíš rádi než vymýšlet pokuty. To stejné by ovšem mělo principiálně platit pro postižené - pokud jeden postižený (nastupující tak rychle jak jen dokáže) neplatí "nástupné" tak proč by měli platit když jich pojede 10? Zdržují snad úmyslně? Tak prostě všichni nebo nikdo.
Dále je tu otázka co ČD udělají s takto vybranou částkou? Rozdělí ji mezi cestující zdrženého vlaku? NE. Předají ji objednateli dopravy (kraji, ministerstvu)? Nene. Takže co, nechají si ji, že? Tak tomu já osobně říkám nedovolené obohacování! Sice je fakt že se je dnes kraje snaží pokutovat za zpoždění ale jednak se dráhy neustále hájí že zpoždění nebylo zaviněno jejich chybou a druhak i když jejich chybou zaviněno bylo (a těch případů je dost) tak stejně křičí že nemají z čeho platit a pokutu uhádají na zlomek původní výše...
No a na závěr otázka nízkopodlažních vozidel - je to bída, ale přímo zločinné jednání už podle mě je DLOUHODOBÉ odsouvání nákupu jediných jakžtaž použitelných masivně nízkopodlažních vozidel pro lidi - řady x71 (ešus) ve střídavém provedení (resp. vícesystémovém) což způsobuje že na "střídavé" polovině republiky dosahuje podíl nízkopodlažních spojů (díky těm pár Reginám, i když i ty mají své problémy) řádově 1% tak okolo Prahy je to díky Ešusům (ale i Žabotlamům) řekněme okolo 50% - jak tohle může někdo vytrvale dopuštět? To už je pomalu napočuni.

Achjo, sorry za OT :evil:


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Tisková podoba jízdního řádu: http://77.75.72.12/010120/GVD-KJR-2009.pdf


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
PvvS píše:
http://zpravy.idnes.cz/vozickari-museli-zaplatit-600-korun-protoze-pri-nastupovani-zdrzeli-vlak-1qs-/brno.asp?c=A081023_201921_brno_dmk

At zije Cerna Dira (na dotace) a pragocentrizmus. Uz davno tu mely byt aspon castecne NP vlaky a to jak elektriky,tak vlozaky. A ne jenom vyhruzka typu Regionoha.


Plný souhlas (to se asi načekáme na nějaké nízkopodlažky)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
http://zpravy.idnes.cz/vozickari-museli ... 1_brno_dmk

At zije Cerna Dira (na dotace) a pragocentrizmus. Uz davno tu mely byt aspon castecne NP vlaky a to jak elektriky,tak vlozaky. A ne jenom vyhruzka typu Regionoha.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
pred 6tou
I ty, Brute?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hlavne je to pro temer vsechny z terasy na 2 veci. POkud dotycny nedela v nove hale CSAD , tak to ma pesky peknej kousek. A pred 6tou toho moc ze slatinky nejezdi .


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Jj, už jsme to nedávno řešili... myslím, že to úplně marný není, ale uvidíme od prosince... zajímavý jsou i jízdní doby S1 mezi Tišnovem a Kuřimí (S1 bez zastávek - 11 minut, S3 - 12 minut) a zastavování vybraných S1 v České.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Šepty, šept, v novém vydání Šaliny si kdosi stěžoval na narvanost linky 75 v 5:03 ze Židenic do Slatin. Zaprvé mu odpověděli, že je to dost brzy, když jede na šestou, že přece by mohl jet později. Je z Králova Pole a tak mu samozřejmě poradili, ať zkusí S1 :-D Ale co je zajímavé? Že prý má být od prosince posílena :-P To už tam bude jezdit akorát průvodčí, když to bude jezdit tak často :-D Ale když to posílí S3 z kr.Pole do Tišnova, tak oukej, konečně se tam lidi nacpou :-D I když do regiohadry, která dělá kravál a nemá co dělat na elektrifikované trati, se moc lidí nenarve :-D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
No to byla oslava jak něco :evil:

Já jsem jel do České Třebové a jsem naprosto spokojenej, prohlídka stavědel, to bylo něco pro mne :-)

Uvidíme co udělají další rok k výročí 170. let příjezdu prvního vlaku do Brna, 6. nástupiště na výstavku to jistí....


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Toto jsem našel o dni železnice v Brně
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... otiva.html


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
David Jaša píše:
změna grafikonu je už za dveřima...

Však právě proto.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
vojtik píše:
A nebyla ta souprava s Taurusem nová jednotka pro IDS JMK? :twisted:
To bylo to první, co mě napadlo. Ale hned jsem to zavrhl, změna grafikonu je už za dveřima...


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ale akce jsou jen někde, a v Brně kulový :-(

A nebyla ta souprava s Taurusem nová jednotka pro IDS JMK? :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
kuba píše:
manil: Ono je něco i v Brně? Já měl za to, že v Praze a v MUN.

Je to po celý republice, dokonce i na jindřichohradeckých úzkokolejkách, kde jsem dnes byl. Omlouvám se za MM.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Jel parní vlak z Brna do Zastávky (mám pár fotek). Jinak o ničem nevím..


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
manil: Ono je něco i v Brně? Já měl za to, že v Praze a v MUN.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
...je den železnice.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
ds: Co to má být za divadlo?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Info David Jaša: na Brno hl.n. právě přijela souprava 242+taurus+cityshuttle+2 starší vozy OeBB+cityshuttle :shock:

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Datel: Předpisy s touto možností musí počítat. Je to sice unikát, ale pár takových zastávek existuje.
A navíc, ono to není zas tak důležitý, jestli je zastávka na trati nebo ve stanici.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 11:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]