Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 83 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Z Brna poprvé vyjel vlak InterPanter. Vozit bude cestující do Prahy i Olomouce
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/z-brna-poprve-vyjel-vlak-interpanter-vozit-bude-cestujici-do-prahy-i-olomouce-20151112.html


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
peno píše:
Není to náhodou porušení požadavků Kordisu na označení vlaků linkami IDS JMK?

Tak to je to poslední, co neodpovídá požadavkům Kordisu. Narážím tím na neexistenci výběrových řízení na jednotlivé R a S linky. Ale to plaču na špatném místě, já vím...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
4
11 úno 2011 20:20
Tak jsem ve středu (4. 11.) prvně jel tím rychlíkovým Panterem z Hodonína do Brna. Nijak jsem se dřív nezajímal jak vlastně vypadá. Z venku snad dobře, ale na to se nejezdí. Vevnitř jedna hrůza. Konstruktéři či zadavatelé snad ani nepředpokládají, že se budou přepravovat i lidi. Absolutně nulové místo na zavazadla, odložit kabáty také nelze. Vlastně lze protože na ty police pro zavazadla nejde nic jiného ani dát. Stačí se teď podívat kolik studentů tahá batohy, taška na kolečkách a ty tam ve velké většině nevlezou. Automatické dveře mezi oddíly (či jak ty prostory nazvat) se otvírají a zavírají i když tam vůbec nikdo není. Už dříve diskutovaná jednička (naprosto nevyužívaná) je "rozkrámovaná" po celém vlaku a klidu jistě nepřidá, když přes ni budou chodit lidi z jedné dvojky do druhé. Když za mnou přišla průvodčí, tak jsem se jí zeptal jestli si dovede představit tuto soupravu v Pá či Ne. Hádejte její odpověď.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ABpee by se měly přesunout na rychlíky z Prahy na Hradec Králové, Bdtee nahradí Bp na rychlících z Ústí nad Labem přes Lysou nad Labem do Kolína (kde ale zůstane AB, čili jednička nejhorším vozem v soupravě :roll: ) a po jednom by se mělo objevit i v každé soupravě na třebovsko-šumperských rychlících, ale předpokládám, že po nasazení Panterů na třebovské rychlíky, bude na těch šumperských Bdtee více. Sysli by měli zůstat v Brně a objevit se ve větší míře na S3.

Jinak jsem si všiml, že na vnitřních LCD panelech v rychlíkových Panterech chybí zóny IDS a u vnějších je linka jen na čelních panelech, ne na bočních. Není to náhodou porušení požadavků Kordisu na označení vlaků linkami IDS JMK?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Mouka píše:
Na to existuje recept: Jezdit až v pondělí ráno. Třeba já to tak dělám. V pondělí ráno jezdím z Brna do Prahy (EC v 5:41 z Brna) a jdu rovnou do práce.


Kdybych mohl jet jindy, tak jedu :D Ale jak je zmíněno přede mnou - k mé smůle mívám právě pondělky na sedm a to se do Brna tak brzo nemůžu nijak rozumně dostat. A jezdit v neděli dřív, třeba kolem oběda - to taky nemůžu.
Každopádně kolem dokola nové soupravy vítám a zajímalo by mě, kam se přesunou současné vozy - Bdtee a ABpee? Vozy jsou nedávno modernizované, takže před sebou mají ještě budoucnost :) Nevíte někdo?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To je rada jak noha, když s tím jezdí studenti, co začínají v pondělí po sedmé ráno.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
prototyp401 píše:
peno: Jojo, myslím, že jsi to spočítal dobře. A jezdím vždy pátky odpoledne (z Brna) - to se obvykle stojí Brno-Šakvice a pak v neděli večer zpět a to se často stojí už v Břeclavi, takže v Šakvicích vyloženě se stává na schodech...


Na to existuje recept: Jezdit až v pondělí ráno. Třeba já to tak dělám. V pondělí ráno jezdím z Brna do Prahy (EC v 5:41 z Brna) a jdu rovnou do práce.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vím přesně o čem mluvíš. Bohužel mě to zítra čeká. Ráno v Hodoníně na Sp1772 problém mít nebudu, tam si sednu, ale na odpoledne zpět z Brna si už teď raději plánuji návrat tak, abych jel klasikou a i tak abych přišel na nádraží při přistavení soupravy, jinak budu minimálně do Šakvic stát. Bohužel jezdím na IDS jízdenky a 35 Kč za místenku se mi nějak dávat nechce, už i proto, že je to skoro polovina ceny za desetizónovou jízdenku (a prakticky přesně polovina u univerzálky/Poseidona). Bohužel je to ale jen oddalování nevyhnutného, protože nejpozději se změnou JŘ už na výběr mít nebudeme a pak asi i tu místenku zvážím, případně doplatek do jedničky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
peno: Jojo, myslím, že jsi to spočítal dobře. A jezdím vždy pátky odpoledne (z Brna) - to se obvykle stojí Brno-Šakvice a pak v neděli večer zpět a to se často stojí už v Břeclavi, takže v Šakvicích vyloženě se stává na schodech...
Pevně věřím alespoň v jedno - ty spojené spoupravy - 5 vozů + 3 vozy - budou nasazeny na spoje, které to opravdu potřebujou nejvíc a nebudou to tak nějak jako - jak to vyjde... Každopádně já posledního půl roku nakupuju u ČD jízdenky už jen přes e-shop a tam je místenka zdarma, takže mně to může být alespoň teoreticky fuk...
Osobně kdybych na to měl nějaký vliv, tak bych navrhl zrušení oddílů první třídy nelogicky uprostřed vlaku a předělání to na třídu druhou. Protože teda víc jak 10 lidí (a to jsem přestřelil) v těchto vlacích nikdy nejelo a nepojede... Vím z vlastního pozorování.
EDIT: kecám, žil jsem v domnění, že se bude spojovat 5+3, ale ty píšeš 3+3... no, tak to jsem zvědavý.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přesně tak, bohužel. Viz tento můj příspěvek z loňska na K-Reportu, kde jsem se to snažil spočítat (snad správně, jelikož mi ty počty nikdo nerozporoval) v souvislosti s už loňským zkrácením těchto vlaků. Je pravda, že několik vlaků má jezdit ve složení 2×třívozová jednotka, tedy kapacita 400 cestujících, z toho 350 v druhé třídě, ale i to je oproti současné delší soupravě málo, protože ta má ve dvojce kapacitu 419 míst. Takže se můžeme těšit na ještě plnější vlaky a v pátky, neděle a pondělky bych se ani nedivil, kdyby někdo zůstal na peróně, protože se do té nové úžasné jednotky nedostal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Tak to se těšíš zbytečně. Naopak soupravy budou bohužel méně kapacitní, než odpovídající soupravy dnes.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jen doufám, že budou o něco víc kapacitní než současné soupravy. Protože už v Podivíně jsou nedělní podvečerní a večerní spoje totálně natřískaný. Několikrát jsem spolu s pěti dalšími cestovateli a šesti batohy stál v uličce u WC a měl k dispozici asi mm3 volného prostoru... ](*,)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Doplnění:
ještě druhý pohled z našeho známého plátku brněnský deník: České dráhy: posílené spoje v kraji a nové vlaky na trase mezi Brnem a Olomoucí


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jedna zpráva z E15:
Dráhy mají nový rychlík od Škody, nejdřív se objeví na linkách do Brna.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Takto zprasená informace je pro tento plátek naprosto typická... :shock:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
To mě taky zarazilo. Že by železničáři stavěli napříč kolejemi kamiony, aby tak dali najevo vlaku, že má zastavit? :roll:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
No toto? :roll: ](*,)
Brněnský deník píše:
K vlakovému neštěstí málem došlo i v Adamově na Blanensku asi půl hodiny po poledni. „Vlak tam projel návěsy, které v tu chvíli byly v poloze zakazující jízdu.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tragédie v Chrlicích: projíždějící vlak srazil osmiletou dívku, na místě zemřela. :-(


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zkomplikovala vám někdy život změna času? Obnovení železnice z Hevlína do Laa? Šance ožívá, napovědět má studie

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Babiš vyslyšel Jančurovy prosby, vložil se do jeho sporu o rychlíky


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
O tom článku vím. Nějaké změny mohou nastat. Stejně tak v období platnosti JŘ nastávají změny (ať už plánované, nebo mimořádné). DB to každoročně zveřejňují o nějaký ten měsíc dřív než se to zveřejní u nás.
Knihu jsem nečetl.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Mouka píše:
Ve vyhledávači Deutsche Bahn jsou již data nového jízdního řádu platného od prosince. ČD to svým zákazníkům vždycky do poslední chvíle zatajují (tuto logiku jsem nikdy nepochopil), ale DB mají data k dispozici a mají je ve svém vyhledávači. Použít vyhledávač zahraniční společnosti vám ovšem nikdo zakázat nemůže. Připomíná to jisté totalitní praktiky.
Deutsche Bahn


Ehm, a moji knihu Škodlivost dělání předčasných závěrů bez detailní znalosti problematiky jsi četl? A přitom je všude k sehnání...

http://ekonomika.idnes.cz/zastavit-ci-n ... anicni_rts


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Není možná! Po snad pěti letech naprosto šílené pětačtyřiceti až osmapadesátiminutové přestupní vazby Brno - Praha - Plzeň ty vlaky začnou navazovat v obou směrech po pár minutách. Tak teď jen aby nemívaly zpoždění...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Ve vyhledávači Deutsche Bahn jsou již data nového jízdního řádu platného od prosince. ČD to svým zákazníkům vždycky do poslední chvíle zatajují (tuto logiku jsem nikdy nepochopil), ale DB mají data k dispozici a mají je ve svém vyhledávači. Použít vyhledávač zahraniční společnosti vám ovšem nikdo zakázat nemůže. Připomíná to jisté totalitní praktiky.
Deutsche Bahn


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Publikované: 13.10.2015 7:00
Zdroj: České dráhy - tiskové sdělení

Rádi bychom vás informovali, že ve středu 14. října začne pro cestující fungovat zcela nová zastávka Znojmo nemocnice. Zastávka je již zahrnuta ve stávajícím jízdním řádu se symbolem kapličky (zastávka je otevřena ode dne vyhlášení). První vlak, který obslouží zastávku Znojmo nemocnice je Os 24811 jedoucí z Okříšek do Znojma, na zastávce Znojmo nemocnice zastaví ve 14:45. Od tohoto okamžiku budou na nové zastávce zastavovat všechny vlaky Českých drah.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 07:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]