Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 138 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
takže žehly opět bez využití?


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Je toho možná trochu škoda na S1 :-( A to bude jedna souprava střídat S1 a S31????

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
Takze po cely trase pod dratama budou smrdet tyhle regiohnusy. ...

Furt lepsi nez bdmtee.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Vario1523 píše:
Do Brněnského depa budou dodány třídílné Regionovy (na linku S1)- http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php
Predpokladane nasazeni je S1 a 251. Na 251 to bude proti 010 docela pokrok.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Takze po cely trase pod dratama budou smrdet tyhle regiohnusy. ...


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Do Brněnského depa budou dodány třídílné Regionovy (na linku S1)- http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
kuba píše:
Kdyby někoho zajímal můj článek na žp o příměstské železnici v IDS... http://www.zelpage.cz/clanky/primestska-zeleznice-v-integrovanem-dopravnim-systemu-jihomoravskeho-kraje

docela zajímavé - ale s tím číselným označením to není tak úplně pravda, jak píšeš S31 projíždí zónami 31x ... Hlavní tratě mají čísla dle zón, kudy projíždí. Pokud linka projíždí Brnem, má vždy nižší číslené označení (proto je S3, ne S5 atd.). Vedlejší tratě mají dvoumístné označení - první číslo je číslo hlavní tratě a druhé číslo nemá se zónami už nic společného.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Kdyby někoho zajímal můj článek na žp o příměstské železnici v IDS... http://www.zelpage.cz/clanky/primestska-zeleznice-v-integrovanem-dopravnim-systemu-jihomoravskeho-kraje


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
tr: Samozřejmě, že návrh má konečnýmu JŘ ještě hodně daleko, ale uvídíme, jestli tam bude prázdná tabulka s číslem 253 nebo nikoliv.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
tr píše:
Za měsic neuvidíme nic. Tato otazka bude uzavřena sotva v listopadu, a to jen pokud nedudou hodně hlasité protesty...
Staci se podivat na mapu na umisteni nadrazi Pohorelice vzhledem ke zbytku mesta. Pak uz neni o cem diskutovat. i.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
kuba píše:
tr: Však uvidíme za měsíc, až vyjde návrh příštího JŘ.


Za měsic neuvidíme nic. Tato otazka bude uzavřena sotva v listopadu, a to jen pokud nedudou hodně hlasité protesty...


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
tr: Však uvidíme za měsíc, až vyjde návrh příštího JŘ.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
kuba píše:
tr: V tomto GVD by tam měly jezdit dvě 809 (do Pohořelic a Hustopečí) a každý týden se prohodit.
Takže se bude jezdit jen Vranovice-Přibyce?


Zatim je vše v jednaní, ale pravděpodobně ne.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
tr: V tomto GVD by tam měly jezdit dvě 809 (do Pohořelic a Hustopečí) a každý týden se prohodit.
Takže se bude jezdit jen Vranovice-Přibyce?


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Lokálka do Pohořelic se rozhodně nema rušit. O zastavení provozu osobní dopravy (nikoliv nákladní!) přinejmenším v úseku Přibice - Pohořelice se mluví už nekolik let, takže žádná novinka. Je to škoda, ale porovnání cesty autobusem z Brna s vlakem (delší cesta + přestup) je žel dost jednoznačné...

Kmenový "pohořelický" stroj 809.057 je z první serie, takže rok výroby 1975/76.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ojej děkuji za upřesnění pojmu, dopletl jsem si to. Inu regionohy mě moc netáhnou :-)
Tak naposledy a dobře:(cituji z http://zeleznice.e-metro.cz/obehy06/ob_814_06.htm)
Motorové jednotky, obchodně nazývané "Regionova" jsou dvojího typu:

* dvoudílné složené z motorového vozu řady 814 a řídícího vozu řady 914. Jde o vozidla rekonstruovaná z motorových vozů řady 810 (řada 814) a přípojných vozů řady 010 (řada 914). Motorové jednotky dostaly obchodní název "Regionova" jako symbol modernizovaného vozidla určeného pro regiony, tedy pro jednotlivé objednatele regionální osobní dopravy, kterými jsou kraje. První jednotka vznikla v roce 2005 a dodávky pokračují průběžně dále.

* trojdílné složené ze dvou motorových vozů řady 814 (ex řada 810) a vloženého vozu řady 014 (ex řada 010). Požadavek na vyrobení těchto jednotek vznikl později než požadavek na výrobu jednotek dvoudílných. O trojdílné jednotky projevil zájem zejména Jihomoravský kraj a Liberecký kraj. Motorové vozy jsou označeny jako řada 814 z pořadovým číslem 201 a výše.

Modernizaci vozidel se ujala firma PARS NOVA Šumperk.

Prototypová rekonstrukce byla provedena pod označením 812 (samostatný motorový vůz) a k němu určenému vozu 912 (řídící vůz). Oba v počtu jednoho kusu.


Offline
Uživatelský avatar

107
29 říj 2006 21:13
Brno-Řečkovice
vojtik:
812 je tzv. Esmeralda
814 je Regionova

(pro upřesnění) :-)


Existuje i určitý počet 810 upravených pro provoz bez průvodčího, které jsou pořád označené jako 810. Takže že někde místo 809 jede 810 ještě nemusí nic znamenat :-)

Vlečňáky k 811 jsou skutečně 3, dvě 011 a jedna 016 (s rozšířeným služebním oddílem).


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
809-úprava pro provoz bez průvodčího, dosazen automat na jízdenky a okénko pro prodej a kontrolu jízdenek strojvedoucích
810-základní typ, krabička to rozšířená skoro všude :-)
811-modernizace dosazením nového motoru a k tomu dalších drobným součástek potřebným k novým celkům-pouze 2 kusy tuším 3 kusy vlečňáku k tomu
812-Regionova

Bavíme se o vozidlech ČD, slováci mají modernizace úplně rozdílné, byť pod stejným označením.

Sorry za OT, ale bude lepší předejít pak zmatenosti :-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
809, pokud vím, má jakousi pokladnu, aby to nemuselo jezdit s vlakvedoucím, jo. Ale známe ČD, který na rozdíl 809/810 tu a tam kašlou...


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jaký jsou vlastně rozdíly mezi 810 a 809 (popř. 811)? 809 by měly být nějak upravený na ty lokálky bez vlakvedoucího, nicméně na některých takových jezdí i 810.
Do těch Pohořelic je to po silnici a po železnici téměř stejně daleko, horší je to ze Šakvic do Hustopečí - po silnici cca 4 km, po železnici cca 6,5 km.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
810 se začaly vyrábět počátkem 70.let. Mluvit o ekologii u motoráku postaveném na bázi ŠM11 je opravdu úsměvné. Navíc bus oproti sólo 810 vyjde tak na třetinu ceny za kilometr.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
810, který tam jezdí, se vyráběly kolem roku 1980, takže mají tak 30 let :)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Angel: No asi jako dieslový sto let starý vlaky


A co do těch Pohořelic bude jezdit busy? To je teda ekologický.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 04:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]