Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2848 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 114  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 15 lis 2019 10:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6160
Od: 21 pro 2005 17:01
Na starých kolejích testují vlaky a cvičí stevardy. Vozí při tom školáky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2019 13:46 

Příspěvky: 450
Od: 07 úno 2006 10:26
Židlochovice jsou od čtvrtku pod napětím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 13:39 

Příspěvky: 4623
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Tak to bylo plánováno, pokud se nemýlím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 13:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6160
Od: 21 pro 2005 17:01
Robert píše:
A když za rok bude chtít jet z Popic do Pouzdřan, tak pojede s přestupem v Šakvicích... Což tedy s tarifem nesouvisí, to chápu.

Bude se stavět na střídačku? Jednou Pouzdřany, jednou Popice?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 12:53 

Příspěvky: 1270
Od: 18 led 2009 10:06
xxx píše:
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Samozřejmě, to máš jak člověk co před IDS bydlel u autobusové zastávky a pracoval u Zvonařky. Ten si teoreticky pohoršil. Nic nemůže vyhovovat všem, ale mělo by většině. Nicméně pokud jezdil denně tak s šalinkartou to pořád bude mít lepší. (v případě těch busů)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 12:14 

Příspěvky: 4623
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
A když za rok bude chtít jet z Popic do Pouzdřan, tak pojede s přestupem v Šakvicích... Což tedy s tarifem nesouvisí, to chápu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 12:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6160
Od: 21 pro 2005 17:01
xxx píše:
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Rychlíky jsou v pohodě, ale když bude chtít třeba na výlet do Popic, tak si musí koupit jízdenku, přestože Popice leží na trase Brno - Břeclav, na kterou má traťovou jízdenku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 19:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Tak v tom případě v tom nevidím žádnou změnu k horšímu. Naopak se jedná o velké zjednodušení. Ještě aby to opravdu šlo kupovat přes ten Můj vlak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 18:36 

Příspěvky: 561
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
V R13 (a všech ostatních rychlících) bude platit i tarif dopravce. Takže odpověď je ano.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 15:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1365
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
To není potřeba si představovat, já o něčem takovým před lety uvažoval. :mrgreen:

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 15:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 14:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6160
Od: 21 pro 2005 17:01
michalk píše:
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Roční šalinkarta na 3 zóny je za 6900.
IN 50 na rok je za 2990 a čtvrtletní traťovka na 20 km s IN 50 za 1443.
IDS v tomto případě vítězí, ale není možno využít EC.

FD píše:
[Ano, pro držitele IN karet nebo kupříkladu “letních” jízdenek velmi výhodné.


Platnost síťových jízdenek by měla zůstat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:56 

Příspěvky: 4623
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ano, 10 minut směrem do HO je děsná doba. A do BV to jede o 7 minut dřív.
Já bych taky rád jezdil z Brna do Prahy mezinárodními autobusovými linkami a nemůžu, protože to není povoleno. A zblázním se? Ne, jedu jinými spoji, nabídka je dostatečná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:53 

Příspěvky: 561
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:26 

Příspěvky: 4623
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
michalk píše:
Jak vydáte časovou jízdenku, aby z Hodonína do Břeclavi platila na všechny vlaky jednoho dopravce? Taková jízdenka od prosince vydat nepůjde, což je neoddiskutovatelné zhoršení oproti současnosti. A takových dojíždějících nemusí být zas až tak málo.

Měsíční šalinkarta platící navíc i pro cestu autobusy a obě MHD. A místo IC/EC pojedou rychlíkem o pár minut dřív či později. Strašná tragédie.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:22 

Příspěvky: 4623
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ten autobus ovšem vymetl půl Brna, Slatinu, Černovičky, Tržní. Na Slatinu to bylo dokonce za 22. Ve spojení se šalinkartou na 100+101 to vycházelo pro dojíždění líp jak šalinkarta až do Vyškova.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:21 

Příspěvky: 561
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Jak vydáte časovou jízdenku, aby z Hodonína do Břeclavi platila na všechny vlaky jednoho dopravce? Taková jízdenka od prosince vydat nepůjde, což je neoddiskutovatelné zhoršení oproti současnosti. A takových dojíždějících nemusí být zas až tak málo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:14 

Příspěvky: 1270
Od: 18 led 2009 10:06
Robert píše:
A co měli říkat lidi z Vyškova, když jezdili autobusem za 25 Kč a zaintegrováním je jedna cesta nově vyšla na 43 Kč. Vždyť je to totéž. Jen u drah to strašně vadí. Až bude výběrové řízení a vyhraje to dejme tomu Arriva, tak co?

Mají si připočíst tu jízdenku na MHD co si pak v brně kupujou (nebo šalinkartu) Málokdo pracuje v dosahu Zvonařky. A o tom, že si bezpochyby jednorázový jízdenky kupuje řada lidí, kterým by se vyplatila šalinakrta ani nemluvím.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 12:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
michalk píše:
Jenže vy řešíte jen jednorázové cesty. Co pravidelně dojíždějící? Pro časové jízdenky v některých relacích (viz Hodonín - Břeclav, Břeclav - Brno) se může dost hodit. A i pro jednorázové cesty s použitím Ex vrstvy v rámci kraje (namátkou třeba Tišnov - Břeclav, tam dokonce vychází vždy přestup z Os na EC/rj) nově nepůjde jet na jednu jízdenku.


Pokud budou Ceske drahy chtit, tak pokladni, pruvodci i eshop zvladne jizdenku na takoveto spojeni bez problemu vydat (realne to budou 2 jizdenky na jednom papire). Navic tech cest, kde to opravdu bude delat problemy je minimum.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 12:35 

Příspěvky: 4623
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
A co měli říkat lidi z Vyškova, když jezdili autobusem za 25 Kč a zaintegrováním je jedna cesta nově vyšla na 43 Kč. Vždyť je to totéž. Jen u drah to strašně vadí. Až bude výběrové řízení a vyhraje to dejme tomu Arriva, tak co?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 11:56 

Příspěvky: 561
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Jenže vy řešíte jen jednorázové cesty. Co pravidelně dojíždějící? Pro časové jízdenky v některých relacích (viz Hodonín - Břeclav, Břeclav - Brno) se může dost hodit. A i pro jednorázové cesty s použitím Ex vrstvy v rámci kraje (namátkou třeba Tišnov - Břeclav, tam dokonce vychází vždy přestup z Os na EC/rj) nově nepůjde jet na jednu jízdenku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 10:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ale proč mít tarify dva, když může být jeden?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 10:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2308
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
xxx píše:
Pokud IDS jízdenky půjdou koupit na pokladně či v aplikaci tak, jako dosud jízdenky dopravce, tak se vlastně pro nikoho nic nemění. Řeknu či zadám cílovou stanici a dostanu jízdenku. Easy. A nebudu muset porovnávat dva tarify jako teď.

No ideální by však bylo, kdyby byla jedna appka, která by mi následně ten tarif doporučila, vyhodnotila. Jinak očekávám, že i když půjde koupit jízdenku IDS přes Můj vlak, tak za to nedostanu věrnostní body.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 10:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1774
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Pokud IDS jízdenky půjdou koupit na pokladně či v aplikaci tak, jako dosud jízdenky dopravce, tak se vlastně pro nikoho nic nemění. Řeknu či zadám cílovou stanici a dostanu jízdenku. Easy. A nebudu muset porovnávat dva tarify jako teď.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 10:11 

Příspěvky: 4623
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Kraj platí, kraj určuje. Dráhy jsou jen dopravce, stejně jako ti autobusoví, kteří svůj tarif museli také opustit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2848 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 114  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 18:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]