Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2684 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2019 10:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
V Brně se srazily dva vlaky, 10 lidí je zraněných


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2019 00:32 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1457
Od: 07 dub 2006 09:03
Třeba se stane zázrak a postaví se šimická spojka, aspoň jednokolejná, nebo se zdvoukolejní komárovská spojka.


Naposledy upravil xcav8 dne 04 bře 2019 09:30, celkově upraveno 1
Třeba se stane zázrak a přestaneš prznit pravopis.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 bře 2019 23:12 

Příspěvky: 72
Od: 29 črc 2014 19:57
goldfinger píše:
https://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-zpravy/priprava-dalsich-staveb.html
Podle této zprávy to vypadá, že SŽDC nebude čekat věčnost na odsun a začne připravovat první úsek přerovky a dokonce i posunutí Śimic k Bubeníčkově. Netroufám si odhadnout, jak dlouho projektové práce potrvají, získání stavebního povolení by zejména v případě Šimic nemělo být problémem. Zdá se, že posunutí k šalině půjde i při zachování HBf. na současném místě.

No zrovna u přerovky to znamená, že se na stávající nádraží/Petrov bude navždy jezdit výletní trasou okolo půlky Brna.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 bře 2019 08:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 531
Od: 15 dub 2013 15:57
Velmi mne těší, s jakou jistotou už víš, kdo to bude jezdit, ale nevíš základní informace. Krajský tendr na přechodnou dobu cca 3 let do roku 2022, případně s možností mírného prodloužení, vyhrály ČD jako jediný účastník. Během této doby má dopravce povinnost uvést nové krajské jednotky do provozu a také za ně mít připravenu zálohu vlastními vozidly. Na provoz po tomto přechodném období budou vypsána nová výběrová řízení, na jehož základě vzejde nový dopravce/i se smlouvou na, podle plánu, 10 let. Jedna smlouva bude pokrývat provoz krajských jednotek na linkách S2 a S3 + zálohy za krajské jednotky. Druhá zbytek kraje. Požadavky na provozovaná vozidla samozřejmě budou obsahem řízení. A nebýt jednoho zvláštního stréca s problémy, trať už dávno mohla být, všechna potřebná povolení existovala. Každopádně v podmínkách na nové řízení má být též uvedeno, že od okamžiku platnosti nového jízdního řádu po elektrifikaci tratě má být dopravce povinnen na ní provozovat vozidla elektrické trakce. A jelikož ČD vypsali rámcová řízení na nová vozidla, tak bych se rozhodně, tak jako ty, zaujatě neobával o muzejní park. Naopak, s jistotou dispozičních vozidel je, jako obvykle, nejdál. Ať už výběrovými řízeními, tak existujícími staršími vlaky. Protože jak známo, na obrázku ještě nikdo nikam nedojel.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 bře 2019 06:49 

Příspěvky: 1194
Od: 18 led 2009 10:06
Bože, to si vážně někdo myslí, že někdy k elektrifikaci a zdvoukolejnění na S4/41 dojde? Mluví se o tom už 20 let asi a pořád nic. ](*,) Pokud jde o ostatní linky - ty vozidla v majetku doprace můžou být jakýkoli (čili může dojít k tomu, že pokud vyhrají ČD, jakože asi určitě, tak tam dál budou moct jezdit se svým muzejníma kouskama?), nebo musí být nový?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 17:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 531
Od: 15 dub 2013 15:57
Tyhle vlaky mají být jen a pouze na linky S2 a S3. V řízení na krajského dopravce bylo napsáno, že všechny ostatní linky, tedy kupříkladu S4/S41 po elektrifikaci a dieselové linky budou obsluhovány vozidly v majetku vítězného dopravce.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
Zatím jen elektrické, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:44 

Příspěvky: 1194
Od: 18 led 2009 10:06
Citace:
Jednotky by měly tvořit páteř železniční dopravy na jižní Morvě, kraj je chce nasadit na linky S2 a S3 místo až 50 let starých vlaků.

Copak nemají být na všech linkách řady S krajský vlaky? Čili tohle je jedno z mnoha výběrek? Samozřejmě S2 a S3 to potřebujou nejvíc, o tym žádná, ale co pamatuju třeba S91, tam jezdí taky dost muzejní vozy a to neznám všechny linky v kraji....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:28 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1457
Od: 07 dub 2006 09:03
Nedokážu všechny výrobce vyjmenovat, ale odhaduju, že o moc víc jak půl tucet jich stejně nebude. Mně by se teda nejvíc líbily nové Talenty.
https://www.oebb.at/de/neuigkeiten/talent-drei.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 11:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 278
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Nastal posun ve výběrovém řízení na 37 nových elektrických jednotek pro JMK, finální nabídky mají být podány do 10.5.2019 ;-)

Miliardový nákup vlaků pro jižní Moravu: Kraj osloví šest evropských výrobců

Podle všeho se má výběrka účastnit šest výrobců. Jsem vážně zvědavý, jaké stroje nám tu budou jezdit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2019 11:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
Záznam z vysílání:
Host Apetýtu: železniční historik Jiří Kotrman

Citace:
V létě uplyne 180 let od zahájení provozu na první trati v Čechách a na Moravě, která spojovala Brno a Vídeň. Bohužel na stejný den připadá první železniční neštěstí u nás.


Naposledy upravil Fafner dne 05 bře 2019 11:42, celkově upraveno 1
Odebrán FB identifikátor z linku


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 úno 2019 11:06 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1457
Od: 07 dub 2006 09:03
https://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-z ... taveb.html
Podle této zprávy to vypadá, že SŽDC nebude čekat věčnost na odsun a začne připravovat první úsek přerovky a dokonce i posunutí Śimic k Bubeníčkově. Netroufám si odhadnout, jak dlouho projektové práce potrvají, získání stavebního povolení by zejména v případě Šimic nemělo být problémem. Zdá se, že posunutí k šalině půjde i při zachování HBf. na současném místě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 úno 2019 09:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
Železniční dopravci budou platit státu za to, že cestující chodí po nástupišti. Na "ošlapném" vybere SŽDC přes 120 milionů ročně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 10:17 

Příspěvky: 96
Od: 24 lis 2017 11:40
Jo, to je mně jasný, v mapách tam je symbol nepoužívané zastávky, asi by muselo projít rekonstrukcí, jen jsem si nevšim, že to není přejezd (proto jsem chtěl nový peron hodit před něj), ale nadjezd


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 09:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
mnadenicek: Nástupiště tam je, ale od doby, co tam nejezdí vlaky, tak se o něj asi nikdo nestará.
https://mapy.cz/s/3oS8E Vypadá, že je zarostlý.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 22:23 

Příspěvky: 96
Od: 24 lis 2017 11:40
Bylo by zajímavý aspoň protáhnout vlaky končící v Hrušovanech o 1500m do Šanova-Hrabětic. Moc by to nestálo a bylo by to lidem blíž. Tam by se jen vybudovalo krátké nástupiště ještě před přejezdem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 10:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
Hevlín koupí nádraží. Včetně trati


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2019 14:20 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1457
Od: 07 dub 2006 09:03
https://www.oebb.at/de/neuigkeiten/talent-drei.html
Tohle je aspoň pořádná jednotka pro příměsto.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 12:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Richie píše:
Být tohle ve smlouvách s ČD, tak jsme taky někde jinde dneska...
Kód:
Dopravce se dále nad rámec povinností podle odstavce 1 tohoto článku zavazuje poskytovat služby
ve vozidlech v následující minimální kvalitě:
e) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být každé WC v soupravě vybaveno hygienickými
prostředky (alespoň toaletní mýdlo a papír, prostředek na osušení rukou),
f) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být na každém WC zajištěna tekoucí voda, včetně
vody na mytí rukou,

To chcu vidět, jak tohle bude dodržovat. V astrách permanentně neteče voda nebo dokonce nefunguje záchod.

Richie píše:
Nemáš na mysli osekání v rámci téhle výluky výluky?

Právě že ne. Přišlo mi, že v začátcích ta linka jezdila jednou až dvakrát do hodiny, a když jsem si před pár dnama hledal spojení, tak mi to našlo, že třeba dvě hodiny ta linka vůbec nejede.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 09:32 

Příspěvky: 1194
Od: 18 led 2009 10:06
xxx píše:
Zdá se mi to, nebo poměrně výrazně osekali S33?

Nemáš na mysli osekání v rámci téhle výluky výluky?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 08:55 

Příspěvky: 1194
Od: 18 led 2009 10:06
Mouka píše:

Být tohle ve smlouvách s ČD, tak jsme taky někde jinde dneska...
Kód:
Dopravce se dále nad rámec povinností podle odstavce 1 tohoto článku zavazuje poskytovat služby
ve vozidlech v následující minimální kvalitě:
e) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být každé WC v soupravě vybaveno hygienickými
prostředky (alespoň toaletní mýdlo a papír, prostředek na osušení rukou),
f) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být na každém WC zajištěna tekoucí voda, včetně
vody na mytí rukou,

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 11:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
tr píše:
Budoucnost dnešního depa (zejména jeho horní části) je dlouhodobě nejistá. Ale v brněnském uzlu cokoliv těžko plánovati...


To se jako Herpšice mají zrušit? Majlont má na ty motoráky kapacitu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 00:12 

Příspěvky: 447
Od: 07 úno 2006 10:26
Mouka píše:
Je vůbec v Heršpicích místo pro takovou halu?
Jinak Herpšice jsou depo pro motorové vozy (a k nim přípojné a řídící).


Místa je tam spousta a původní projekt zde s halou pro údržbu jednotek dokonce počítal... vedle myčky (z pohledu peronů za myčkou). Jenže pak se transformovala železnice, myčku dostavělo SŽDC... Dnes je vše jinak. V Heršpicích je obrovský prázdný prostor nedostavěného nového odstavného nádraží a stávající provozy lépe nekomentovat. Budoucnost dnešního depa (zejména jeho horní části) je dlouhodobě nejistá. Ale v brněnském uzlu cokoliv těžko plánovati...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 úno 2019 11:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
Smlouva o veřejných službách v přepravě cestujících veřejnou drážní osobní dopravou k zajištění dopravní obslužnosti vlaky celostátní dopravy na lince R8 Brno – Ostrava – Bohumín


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 úno 2019 10:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6068
Od: 21 pro 2005 17:01
Je vůbec v Heršpicích místo pro takovou halu?
Jinak Herpšice jsou depo pro motorové vozy (a k nim přípojné a řídící).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2684 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 kvě 2019 09:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]