Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2422 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 97  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 14:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1052
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Richie píše:
Jde prostě o to, že 40 let jezdili vlakem a přece nebudou jezdit jinak...

Troufnu si říct, že z Hustopečí na Brno toto rozhodně neplatí. Naopak, tam platí spíš to, že 40 let se do Brna jezdilo autobusem, tak teď nebudou jezdit vlakem. Ostatně, nemálo lidí z Hustopečí stále využívá pro cesty do Brna kombinaci 521 + 505 i když je pomalejší, než kombinace S51 (příp. autobus do Šakvic) + R13. Proto si myslím, že nárůst jízdní doby při přímém spojení Hustopečí s Brnem je až ten poslední problém. A než nezastavování Hustopečských Os ve Vojkovicích a Popovicích, které by ještě výrazněji zkomplikovalo cestování z těchto obcí ve směru na Břeclav, bych prosazoval spíš nezastavování R13 v Šakvicích. Když už Kordis chce takto zmršit spojení na 250 zrušením přímých Os Brno – Břeclav, tak ať alespoň udělá něco pro věčně přeplněnou R13, které hrozí, že bude po těchto změnách ještě přeplněnější :evil:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 14:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Domis: Dokážeš si ale představit, jak ty obce budou řvát, že zlý Kordis jim zrušil vlaky?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 12:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1033
Od: 22 pro 2008 22:51
Bydliště: PoŠuKov, 2. část
Ojin: Projíždení Hustopečské S3 Vojkovicemi a Popovicemi jsem navrhoval a do budoucna to není "zabité". Do návrhu k výběrku se to nedostalo, ale to neznamená, že se tam bude muset zastavovat. Rozhodnutí je čistě na Kordisu. Takže je třeba přesvědčit správné lidi, že obětování 15' taktu pro Vojkovice a Popovice ve prospěch zrychlení cestovní doby Brno - Hustopeče je správná cesta. ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 10:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Richie píše:
Jde prostě o to, že 40 let jezdili vlakem a přece nebudou jezdit jinak...


Jedna možnost. Pak je druhá možnost, že to jsou režijkáři. V Břeclavi je seřaďovací nádraží, osobní nádraží, depo... Lze se domnívat, že určitá část zaměstnanců dojíždí z Hustopečí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 09:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Od: 10 bře 2006 08:34
Bydliště: u Gagarina, Armstronga a Remka
Ještě dřív se patrně začne v Židlochovicích, už teď se tam má začít přestavovat autobusák a s tratí se má pokračovat na pozdim.
S3 je sice o něco pomalejší, ale zas bez přestupu rozveze do podstatné části Brna. Ideálně by Popovice a Vojkovice mohly být obsluhované jenom Židlochovickou větví (ovšem předběžné návrhy pro rok 2020, co byly přílohou zakázky na objednávku vlaků, hovoří trochu jinak).

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 06:03 

Příspěvky: 1099
Od: 18 led 2009 10:06
Jde prostě o to, že 40 let jezdili vlakem a přece nebudou jezdit jinak...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 22:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1399
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Protože v současnosti je v Šakvicích návaznost mezi rychlíkem a orchestrionem. Po elektrifikaci budou do Hustopečí zajíždět osobáky, které mají oproti rychlíkům výrazně delší jízdní dobu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 22:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Od: 15 zář 2017 18:12
Bydliště: Hustopeče
Nějak jsem nepochopil, proč se s tím přímým spojením prodlouží jízdní doba mezi Šakvicemi a Brnem? Ale každopádně ten bus by byl lepší. No mně problémy přestupovat nedělá.
Ad lokálka: tu jsem začal vlastně od změny jř využívat, jelikož odjíždí o dvě minuty dřív než předtím a linka 541 zase odjíždí asi o dvě minuty později. I když jezdím k nemocnici, takhle se mi to vyplatí, protože mě nebaví čekat v Šakvicích. Tak to budu mít domů o pár kroků víc.

_________________________________
Nejlepší vozy: Škoda 14Tr, Škoda 15Tr, Karosa B941, Karosa B961, Tatra K2


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 21:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1052
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Napíšu to natvrdo: ta lokálka se měla zrušit už dávno. Mezi Hustopečemi a Šakvicemi jezdí i tak hromada autobusů a většina z nich stejně musí zůstat. K tomu z Hustopečí do Břeclavi jezdí i přímé autobusy, ve špičce dokonce co půl hodiny, tedy častěji než vlaky (a z tohoto pohledu prostě nepochopím ty lidi, kteří musejí jet tím vlakem s přestupem, i když mají přímý autobus). Ta lokálka je prostě zbytečné a jen se v ní utápějí peníze, které by se jinde v kraji daly využít lépe. A spojení Hustopečí s Brnem také řešit znovu autobusem, jako tomu bylo před IDS. Jenže to by na Kordisu nesměli sedět hlupáci, kterým přímý autobus do Brna přijde jako sprosté slovo a raději utratí miliardy ze stáního rozpočtu (pravda, nejsou to přímo peníze Kordisu či kraje, tak proč je nevyhodit oknem) na akci, která ve výsledku akorát rozvrtá jízdní řád na hlavní trati mezi Brnem a Břeclaví, jedním z největších měst v kraji a jedním z mála, kde ještě fungují velké podniky, kam dojíždějí stovky, možná i tisíce lidí denně za prací. A to kvůli 250 lidem, jak jsme se teď vlastně dozvěděli.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 20:20 

Příspěvky: 3680
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Presne tak, osobaky, za cenu primeho spojeni pojedou lide ve vysledku dele.

Prime spojeni po silnici c. 425 zaniklo s nastupem IDSky, tedy v prosinci 2008.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 20:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1399
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
A co tam vlastně pojede? Hádám, že osobáky, protože rychlíky asi sotva. Takže cestující ušetří 6 minut na přestupu a o půl hodiny se mu prodlouží jízdní doba mezi Šakvicemi a Brnem. Fakt zlepšení. Myslím si, že současný stav s přestupem na orchestrion je vyhovující.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 19:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Od: 15 zář 2017 18:12
Bydliště: Hustopeče
Věřím, že spousta z nás přímé spojení ocení, možná se cestující i navýší, když se nebude muset přestupovat. Ale tomu vlastně sám nevěřím, že by lidi z aut přešli do vlaků. Třeba já si pamatuju přímé spojení s Brnem, ale bus jel přes obce po trase, Velké Němčice, Nosislav, Židlochovice atd. Nepamatuje na to někdo taky, třeba kdy ten spoj zrušili? (Omlouvám se za odbočení od tématu Železnice)

_________________________________
Nejlepší vozy: Škoda 14Tr, Škoda 15Tr, Karosa B941, Karosa B961, Tatra K2


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 18:36 

Příspěvky: 3680
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Takže celá ta akce se dělá pro cca 250 lidí? Tomu říkám účelně vynaložené prostředky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 17:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Od: 15 zář 2017 18:12
Bydliště: Hustopeče
Články o zrušené návaznosti linky S51 v Šakvicích na linku R13 do Břeclavi.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Nejlepší vozy: Škoda 14Tr, Škoda 15Tr, Karosa B941, Karosa B961, Tatra K2


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2018 12:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Kdo opraví zchátralé mosty nad železnicí? Obce na Hodonínsku řeší nechtěné dědictví


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018 20:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Veřejnost se konečně dozvídá podrobnosti o Boskovické spojce


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018 16:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Přímé spojení Boskovic s Brnem: přípravy pokračují


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018 09:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Rekonstrukci brněnského nádraží napadl Váhostav, hrozí zpoždění výluk


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 21:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Od: 10 bře 2006 08:34
Bydliště: u Gagarina, Armstronga a Remka
Ve článku dávají příklad mezikrajského spojení Vranovice - Praha, že půjde koupit najednou. To zrovna není dobrý příklad, tam se lomené jízdné ztratí. Problém bude, pokud cesty typu Křižanov - Tišnov nebo Kyjov - Uherské Hradiště budou stát dvakrát tolik co srovnatelné vzdálenosti uvnitř kraje. Tj. pokud by měl platit jenom krajský tarif, tak buď z hodně výraznými přesahy (tj. ideálně aspoň po sousední okresní města, tj. TR, ZR, SY, PV, KM/PR, UH), nebo aspoň se zohledněním těch cenových rozdílů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 19:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Krajská jízdenka, nebo nic. Malé kraje malují velkou železniční budoucnost, ale každý jinak


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 18:36 

Příspěvky: 428
Od: 16 led 2015 11:18
V článku se píše o omylu, ale tím bych si nebyl vůbec jistej. V poslední době to vídám poměrně často. Těm lidem se prostě z pohodlnosti nebo že spěchají nechce podchodem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 08:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5825
Od: 21 pro 2005 17:01
Muž vystoupil z osobáku na špatnou stranu, smetl jej nákladní vlak


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2018 07:26 

Příspěvky: 1099
Od: 18 led 2009 10:06
Ani tím ne, pokud vím, tak stejně nemůže být na S4 ani po elektrifikace a zdvoukolejnění Střelice - Zastávka díky úseku Horní Heršpice - hlavas pravidelnej 15 minutovej interval, v návrzích je ještě větší chaos než teď.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 14:03 

Příspěvky: 557
Od: 24 čer 2005 20:56
Karosa B732 píše:
miropiro: Naprosto souhlasím.
Ostatní: Právě proto, v jakém to je stavu říkám, že je treba to řešit. A opakuji, že to je problém nejzasadnejsi. A jestli za to může infrastruktura nebo co je cestujícímu jedno. Ten chce systém a logicnost. A interval v Brně o prázdninách sice tristní je, ale když ti jede vlak 1x za půl hodiny, je to mnohem palcivejsi problém.

Tento problém se vyřeší snad jedině úmrtím spolku Voda z Tetčic.

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 13:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 490
Od: 15 dub 2013 15:57
miropiro: Naprosto souhlasím.
Ostatní: Právě proto, v jakém to je stavu říkám, že je treba to řešit. A opakuji, že to je problém nejzasadnejsi. A jestli za to může infrastruktura nebo co je cestujícímu jedno. Ten chce systém a logicnost. A interval v Brně o prázdninách sice tristní je, ale když ti jede vlak 1x za půl hodiny, je to mnohem palcivejsi problém.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2422 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 97  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 čer 2018 16:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]