Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3154 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 127  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: dnes, 00:54 

Příspěvky: 456
Od: 07 úno 2006 10:26
eriksson1505 píše:
Přes Olomouc je to nesmysl, Brno je dost důležitým bodem na trase, jehož obejití by rozhodně bylo víc na nic než pár minut navíc mezi Vídní/Budapeští a Prahou. O kolik to vůbec může být časově delší přes Havl.Brod než přes Třebovou? Počítám, že EC by stavěly max v Brodě a Kolíně, některé jen v jednom z těchto měst...Hodně zajímavé by bylo dát na tu trasu Pendolina, zde by naklápěcí vozy udělaly mnohem více služby než do Ostravy.


Žel verifikovaných úseku, kde je povoleno naklápění tam zatím není tolik. Navíc ani není dostatek volných pendolín etc. Záleží na soupravě, ale rozdíl je cca do 30 minut. A k vozbě přes Olomouc - všechny tyto úvahy vezmou za své po přečtení plánu dlouhodobých výluk... Bezpráví, Pardubice ... konverze napájení přes Otrokovice atd.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 19:31 

Příspěvky: 45
Od: 29 lis 2017 11:29
Přes Olomouc je to nesmysl, Brno je dost důležitým bodem na trase, jehož obejití by rozhodně bylo víc na nic než pár minut navíc mezi Vídní/Budapeští a Prahou. O kolik to vůbec může být časově delší přes Havl.Brod než přes Třebovou? Počítám, že EC by stavěly max v Brodě a Kolíně, některé jen v jednom z těchto měst...Hodně zajímavé by bylo dát na tu trasu Pendolina, zde by naklápěcí vozy udělaly mnohem více služby než do Ostravy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 15:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2880
Od: 29 srp 2009 19:30
https://zdopravy.cz/regiojet-vyhral-ctv ... aku-65988/
Zjednodušeně jde o dodatečnou lokomotivu pro těžké nákladní soupravy na sklonově náročných tratích (služba je zdarma). Standardně by dopravce potřeboval vlastní lokomotivu, což je dražší a volí proto cestu přes Českou Třebovou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 15:11 

Příspěvky: 1384
Od: 18 led 2009 10:06
Co to znamená? Jak tomu jako vlakový laik mám rozumět? :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 14:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6304
Od: 21 pro 2005 17:01
peno: Na trati přes Vysočinu by měla fungovat postrková služba placená státem. Zakázku vyhrál Regiojet.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 11:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1338
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Navíc, Ferdinandka, stejně jako trať mezi Přerovem a Třebovou, taky nejsou nafukovací a v průběhu této výluky bude nejspíš o trasu z Břeclavi přes Přerov a Olomouc zvýšený zájem ze strany nákladních dopravců, protože trať přes Vysočinu nemá zrovna nejvýhodnější sklonové podmínky pro nákladní dopravu. I proto asi nebude příliš žádoucí poslat tam EC a rj v hodinových intervalech.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 11:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6304
Od: 21 pro 2005 17:01
Pokud se vlak nachází mezi Kolínem a Českou Třebovou a v tu chvíli se něco stane mezi Č. Třebovou a Břeclaví, bývá někdy odkloněn přes Olomouc (čímž vynechá Brno). Jedná se však o mimořádnost, kdy se nic moc jiného nenabízí. Ale dělat z toho pravidlo na celý rok je už dost přitažené za vlasy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 16:33 

Příspěvky: 15
Od: 16 lis 2018 09:17
Nevím, čemu se divíte. Novinář napíše prakticky cokoli, i když to je nesmysl. Slyšel někde něco o Olomouci, zakomponujete do věty, i když to nedává smysl. On by možná jel Brno-Břeclav-Olomouc-Praha :-) a ještě by to považal jako že ok!!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 14:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2880
Od: 29 srp 2009 19:30
Z Břeclavi rovnou na Olomouc by to už smysl dávalo, ne? Teda krom poptávky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 14:17 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1721
Od: 07 dub 2006 09:03
Jak někoho vůbec může napadnout, že by se jezdilo přes Olmik copak by se daly vůbec nějaké další vlaky procpat přes jednokolejku? Navíc JD přes Olmik 4 hodiny, to je skoro jak za císaře pána. Být žluťákem, tak tu nepříjemnou výluku bych řešil dočasným vzkříšením busů a vlaky bych nechal zastavovat v Kéniku místo v Šimicích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 12:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2400
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Vlaky mezi Brnem a Prahou na rok zastaví oprava trati, cesta potrvá déle
Článek je sice trochu zmatený, když vypouští mezi čtenáře informaci, která snad ani není myslitelná:

Jak a kudy budou jezdit mezinárodní vlaky a expresy z Brna do Prahy, zatím České dráhy nesdělily. „Příprava dopravních opatření je zatím na začátku,“ řekla mluvčí státního dopravce Vanda Rajnochová.

Možností je cesta přes Olomouc, ale spíše ta přes Vysočinu a Havlíčkův Brod, kudy plánuje jezdit v roce 2022 například RegioJet. Podle železničářů bude tato méně vytížená trať, kudy cesta trvá déle, na četnější provoz i díky probíhajícím úpravám připravená.


Každopádně odhaluje plán výluky, kterou si už ujít nenechám (na rozdíl od výluky na lince 430 v úseku Ketkovice - Oslavany):

Jinými slovy tak mohou jezdit autobusy z Blanska třeba každých deset minut. Konkrétní podoba výluk se však stále řeší, stejně tak i možnost, že by část autobusů zastavovala u nádraží v Králově Poli. Už teď však společnost Kordis počítá s tím, že část autobusů z Blanska pojede do Brna podél trati po úzké cestě přes Adamov a Bílovice nad Svitavou, druhá přímo po hlavním tahu do Brna přes Lipůvku, kde však jsou denně dlouhé kolony.

Na zdržení v zácpách se musí připravit i cestující v rychlících, které se také dál než do Blanska nedostanou. „Bude vůbec obtížné mít dostatečný počet autobusů, abychom náhradu za všechny vlaky zajistili. Už teď se proto počítá s tím, že po dobu této výluky nebude náhradní autobusová doprava na trati z Brna do Zastávky, kde se v současnosti pracuje na modernizaci železnice,“ přiblížil Horský.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 20:04 

Příspěvky: 1548
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ví o tom houby, ale rozhodně má větší pravomoci, než nějaký ulhaný veřejný mluvka pro média, který akorát nepropustí relevantní požadavky dovnitř podniku. Mimochodem mi naposledy napsala jejich právnička a byla v odpovědi pěkně arogantní, že oni nemusí dodržovat žádné zákony o přístupnosti a že se se vším vypořádali. Ani hovno, sráči.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2020 16:49 

Příspěvky: 5307
Od: 27 úno 2010 07:40
Nemám, o Poseidonu vím akorát to, že existuje. Akorát mi přijde zvláštní psát o takových věcech řediteli, který o tom podle mého názoru může vědět taky houby.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2020 16:29 

Příspěvky: 1548
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Roberte, když ti do očí mluvčí Havlík lže a nepropustí informace na správná místa v podniku, je mail řediteli jediná cesta, jak se dostat dál. U toho eshopu nejde o malé změny, ale o celý redesign, teda hlavně u Poseidonu, pro nevidomé je to absolutně nepoužitelná věc, přitom by se hodilo nemuset řidiče otravovat s drobnýma jízdenkama. Takže, jestli máš lepší inteligentnější řešení, tak sem s ním. Jinak jde o spoustu dalších věcí, nejen eshop, ten jsem zmínil jako to poslední, co jsme s Kordisem zatím řešili.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2020 10:41 

Příspěvky: 269
Od: 24 lis 2017 11:40
Já jednou měl dotaz na dopravní podnik ohledně rekonstrukce TT v Juliánově a dozvěděl jsem se po dlouhé době čekání na odpověď řekněme nepravdu, což mě nakrklo, vůbec v odpovědi mě paní tak trochu odbyla navíc. Protřelý kolega mi poradil, ať se nedám odbývat a napíšu ji znovu a do kopie ať hodím generálního, že mě neodbyde a odpověď přijde rychlej a ... přišla dost rychle:)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2020 08:41 

Příspěvky: 5307
Od: 27 úno 2010 07:40
Fakt ti přijde normální psát řediteli tyto věci? Když ti nepojede v železárnách soustruh, taky to budeš psát řediteli? Zrovna na e-shop je tam uvedený jiný kontakt.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 lis 2020 00:26 

Příspěvky: 1548
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
On by vůbec Kordis potřeboval trochu racionality, ale to by ho musel řídit někdo jiný, než arogantní hovada, co tam jsou teďka. Člověk se jich slušně zeptá, jestli by nešel předělat Poseidon a málem mu ani neodpoví, když člověk napíše řediteli Horskému o tom, že webové stránky s eshopem by chtěly poladit přístupnost jak prase drbání, tak se doví akorát to, že se kdysi kohosi ptali a prý je to v pohodě, tak se s tím nebude nic dělat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 lis 2020 16:48 

Příspěvky: 269
Od: 24 lis 2017 11:40
Chtělo by to spěšné vlaky projíždějící přes Brno stějně jako osobáky. Pro židlochovice a Hustopeče na jihu a např. pro Kuřim, Křižanov na severu, obdobně u jiných tratí; v Brně by to stavilo Kr.Pole,(Lesná), Židenice.
Spádové území Brna je příliš velké, aby osluhu vzálenějších sídel zvládly couráky a byly konkurenceschopné. Místo vymýšlení taktů pro osobáky s intervalem jak pro šalinu by se měl KORDIS zaměřit na vhodnějším rozložení mezi jednotlivými segmenty - Os, Sp a R.
Možná zvážit i provozní model spojování vlaků od jihu (výhledově do této kategorie třeba zapadnou i Velké Pavlovice skrz hybridní jednotky a to už by bylo moc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 23:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 753
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín
A vadí jim to oprávněně. Kdo by chtěl takové "zlepšení stavu". V případě cestování jde o rychlost až v první řadě, zvláště pro pravidelně dojíždějící.
Smutné je, že to veškerá politická reprezentace ignoruje a nikoho to nezajímá. Samotná elektrifikace není problém, i když o přínosech v době, kdy se rozvíjejí hybridní vlaky, by se dalo diskutovat, problémem je provozní model.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 10:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 197
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Ono nejde ani tak o dráty, jako o čas. Dnes z Hustopečí jedou lokálkou, ze které se dá v Šakvicích přednout na spěšňák do Brna, takže cesta i s přestupem trvá cca 34 minut. Nově (sice bez přestupu) to bude 44 minut! Navíc se jedná o courák, který má větší pravděpodobnost na zpoždění, protože pouští před sebe případné zpožděné spěšňáky a rychlíky. Proto tamním cestujícím je jedno čím jedou, ale vadí jim, že nově to bude minimálně o 10 minut delší cesta!!!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 01:51 

Příspěvky: 456
Od: 07 úno 2006 10:26
peno píše:
Nad zmodernizovanou tratí nově vedou dráty, nasadí na ni ale motorové vlaky
Ještě někdo chce tento hustopečský nesmysl, který jen rozvrtá fungující a jakž-takž funkční systém na trati mezi Břeclaví a Brnem motoráky pod drátama, obhajovat? Oč levnější, jednodušší a zjevně i rychlejší by byl můj dříve navrhovaný přímý autobus z Hustopečí do Brna?


Ono je to celé trochu složitější... Zásadní problém je dělat soudy z článku psaného někým, kdo vypisoval teze z textů (tiskových zpráv), kterým absolutně nerozumí... ! Prostě ten článek je snůška nesmyslů vytržených z kontextu. Mimo jiné se do Hustopečí jezdí vlakem už od 1. záři! Zásadní problém, který autor článku nevěděl či nepochopil..., je v přejezdech. AŽD je do grafikonu nestihne aktivovat, což značně prodlouží jízdní doby. Možná se kuli dodržení grafikonu bude až do března v Šakvicích přesedat. etc. To ovšem žel nepopírá, že na předmětné stavbě je dosti jiných problematických věcí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 lis 2020 00:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1338
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nad zmodernizovanou tratí nově vedou dráty, nasadí na ni ale motorové vlaky
Ještě někdo chce tento hustopečský nesmysl, který jen rozvrtá fungující a jakž-takž funkční systém na trati mezi Břeclaví a Brnem motoráky pod drátama, obhajovat? Oč levnější, jednodušší a zjevně i rychlejší by byl můj dříve navrhovaný přímý autobus z Hustopečí do Brna?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2020 10:01 

Příspěvky: 586
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Název stanice "Blansko (Macocha)" - takto se závorkami - se oficiálně používal naposledy v JŘ 1991/1992.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2020 09:32 

Příspěvky: 15
Od: 16 lis 2018 09:17
makosinus píše:
Taky si říkám, kde vzal to "Blansko-Macocha" :mrgreen:

Na školní výlety na Macochu v 70.letech jsme jezdili do Blansko-Macocha. Celá desetiletí se ten název používal. Jestli oficiálně jako název stanice nevím, ale nad futrama to bylo napsáno.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2020 23:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Od: 15 zář 2017 18:12
Bydliště: Hustopeče
Taky si říkám, kde vzal to "Blansko-Macocha" :mrgreen:
Jinak osobně se přikláním k tomu nic neměnit, zbytečné.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3154 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 127  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2020 12:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]