Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 35    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ono by úplně stačilo, kdyby se na hl.n. vůbec nějaký policista vyskytoval. Stačila by hlídka, která by se v době rozjezdů prošla po nástupištích, aby byla vidět.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Teda to je zase diskuze....

Nástup předními dveřmi
- ne, nevýhody převyšují výhody. Navíc větší ohrožení řidiče, který nepustí někoho do autobusu a dostane (v tom lepším případě
po tlamě)

Placení za noční linky navíc
- ne, to že není DP schopný dělat běžné noční kontroly přece neznamená, že to máme odnést my, platící cestující

Zrušení některého z rozjezdů
- ne, ušetří se sice na benzínu, ale protože za další hodinu (nebo půlhodinu) pojede další rozjezd, tak ten bus se řidičem stejně někde musí bejt. Řidiče musíš platit, řidič si musí občas zatopit a navíc to udělá bordel v JŘ.

J. Seitl
- tohle je snad bez komentáře. Pokud si ale myslíš, že je to opravdu takový pitomec, 6.10. si o tom s tebou určitě rád pokecá


Celou bezpečnost a placení rozjezdů bych vyřešil hlídkou (až dvěma) MP. Budou plnit psychologický efekt a budou se v noci vozit nočními busy a dohlížet na pořádek. Nejjednoduší a podle mě nejlepší řešení. Na Hl.n. vždy vystoupí, projdou se po nástupištích a pojedou zase busem dál. Proč by to nešlo?


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
goldfinger píše:
Tasa Tak já su pitomec, dobrá - a co je J. Seitl.

Doufám, že se zúčastníš oslav 10. let BMHD, tam mu to totiž budeš moct říct do očí.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

95
20 pro 2008 19:27
Brno
goldfinger píše:
Tasa Tak já su pitomec, dobrá - a co je J. Seitl, který se holedbal, že se kontroly nedotknou poctivých cestujících! Trvám na tom, že pitomec je ten, kdo kvůli jednomu člověku zpozdil celý město.

goldfinger - Mohu požádat o rozvinutí tvé věty do konkrétnější podoby ? a rád bych to měl doloženo fakty!
Můžeš identifikovat toho pitomce a pak toho jednoho člověka ???
Spojení ve 3h jelo -5 min.
Jo a mimochodem
Několkrát do měsíce se u Hlavního nádraží stane, že dojíždí zpožděný noční spoj ( J. Seitl v tom prsty nemá ) a následně je spojení u Hlavního nádraží puštěno někdy až i -7 min. ale tolik povyku co jsi tu spustil Ty, kvůli tomu nikdy nebylo.
Zřejmě tvůj příspěvěk vznikl v dlouhodobé nenávisti, posilněné alkoholem vůči konkrétní osobě a -5 min byla pro tebe celá věčnost.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
2.8 rozpocet celyho DP, 1.1 vyberou od cestujicich, 1.7 doplaci mesto


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jezour: jak to myslis s tema miliardama? To jako ze naklady na nocni dopravu jsou 1,7 miliardy z 2,8 miliard rozpoctu dp nebo jak? Prosim pripadny odkaz ;) nechci utocit, jenom fakt nevim jak to myslis... akorat se mi nechce verit ze na rozjedzy by slo pres 50 procent rozpoctu dp, spis mam pocit ze strasis velkym cislem...?

a krom toho, ty penize MmB jsou penize danovych poplatniku, teda vlastne nas... Pokud lidi chteji vyuzivat rozjezdy, nevidim duvod proc takovou dopravu povazovat za neco nezadouciho co by si lidi meli platit sami... Pokud chce nekdo v noci cestovat sam a komfortne (stavajici nocni doprava mu nevoni), ma moznost taxiku. Osobne nemam chut platit kvuli komfortu nekterych nespokojenych 50 Kc jenom abych prispel k jejich vetsimu komfortu nocniho cestovani pri jejich obcasnych cestach :D pokud jezdi casto a presto by byli ochotni zaplatit za kazdou cestu 50 Kc tak se jim omlouvam a preju jim jejich prijem ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Nestihl jsem edit..

peno píše:
Častější kontroly i v okrajových částech města, které ale neobtěžují platící cestující (tedy probíhají za jízdy, jako ve dne, ne co tu popisoval Goldfinger, kdy kontrola zpozdí celý rozjezd), ano.


Pár minutek snad člověka nezabije, obzvláště ve 3:00. A je to svým způsobem i pro dobro těch platících, navíc se to týká jen vybraného spoje.. Zmiňovaný případ mi přijde "přitažený za vlasy" :)


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Jezour píše:
Robert: Spatneho vubec nic, ale ma Brno na to tyhle cesty dotovat stejne jako cesty do/z zamestnani, zdravotnich zarizeni apod.?

Ovšem "kulturní vyžití" je taky docela podstatná věc v životě občana:)

Jezour píše:
mh: Zavtrzelost vuci alkoholu u me fakt nehrozi, to sem se hodne blbe vyjadroval, za to se omlouvam, pokud to tak vyznelo. Ale poslouchat celou cestu 99 HlN-TMuz "zpev", z jehoz nejslusnejsi "pisne" vybiram prvni "vers! "Ridic nema cu.aka" a vedet, ze za cely den zaplatili (pokud vubec zaplatili) 6,50... to Vas nestve???

V pohodě. Ano, některé opilecké excesy mě občas taky dokážou naštvat, ale řešení nevidím ve zpoplatnění rozjezdů..


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Je třeba si uvědomit hlavně to, že zpoplatněním nočních linek přibude lidí, kteří budou zkoušet řídit opilí. A přesně proto by tu měly noční linky existovat, aby eliminovali opilce za volantem. To se zpoplatněním nočních linek 50 Kč nepodaří, protože za to už se po Brně často autem dostanete a opilců za volantem tak jen přibude. Nástup předními dveřmi s eliminací případných problémových cestujících, ano. Častější kontroly i v okrajových částech města, které ale neobtěžují platící cestující (tedy probíhají za jízdy, jako ve dne, ne co tu popisoval Goldfinger, kdy kontrola zpozdí celý rozjezd), ano. Ale speciální zpoplatnění? To je úlet, to ať se na mě Jezour a Mauricio, obhájci "dešťové daně" (viz. co má v podpisu Miropiro), nezlobí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
king666: Ty cizi penize vubec nebyly o cernych pasazerech, to nejsou penize tech platicich cestujicich, ale penize z pokladny MmBrna - statisticky presne 1,7 mld Kc z celkovych potrebnych 2,8 mld!!! Spokojeny zakaznik - naprosto souhlasim. Proto ten padesatikorunovy "filtr", at to cestovani ma nejakou kulturu a ne abych stal na po... podlaze a overoval v praxi platnost konstanty 8 osob/m2. Naklady na provoz kdykoli (nejen v noci) jsou obrovske (a to ma DP jeste skvele vyjednanou cenu za odebranou naftu a ridicum teda na mzdach moc neplati). Proto by DP mel hledat cesty uspor vsude, kde se jenom trochu da. A u rozjezdu se daji temer bezbolestne usetrit obrovske penize.

Robert: Spatneho vubec nic, ale ma Brno na to tyhle cesty dotovat stejne jako cesty do/z zamestnani, zdravotnich zarizeni apod.?

mh: Zavtrzelost vuci alkoholu u me fakt nehrozi, to sem se hodne blbe vyjadroval, za to se omlouvam, pokud to tak vyznelo. Ale poslouchat celou cestu 99 HlN-TMuz "zpev", z jehoz nejslusnejsi "pisne" vybiram prvni "vers! "Ridic nema cu.aka" a vedet, ze za cely den zaplatili (pokud vubec zaplatili) 6,50... to Vas nestve???


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A co je špatného na tom, že lidé vlastnící šalinkartu chtějí být odvezeni ve dvě ráno domů? Stačilo by, aby majitel šalinkarty jel zadara a nemajitel zaplatil. Napadení bych se nebál. Marně přemýšlím nad případy, kdy byl řidič napaden nočním cestujícím. Zajímavé, že nevím, že by byl na příměstské IDS lince kdy někdo napaden.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tak zrovna rozjezd v 1.30 je ještě obsazen docela slušně. Nejvážnější kandidát na zrušení je 3.30.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Jezour: a proč tedy ta zatvrzelost vůči alkoholem opojeným lidem? Vadí mi, že jsem házen do pytle s těmi, co se neumí chovat. A jen pro pořádek, nejsem žádná násoska, ale člověk, co se po náročném pracovním týdnu chce pobavit s přáteli..

Plýtvání problém je, ale v noční dopravě jej nevidím..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
O kolik by systém přišel, kdyby bylo jízdné zdarma, a kolik by se na druhou stranu ušetřilo?

Ano ano, proto jsem to taky napsal, docela by mě tyto počty zajímaly, i když je mi jasné, že se nepodaří mezi zde disutujícími přesně vyčíslist a výsledně bude stejně nerentabilní jezdit zadarmo. Ale jen pro zajímavost by mě to zajímalo.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jezour píše:
Velke mnozstvi spokojenych? Ja rikam velke mnozstvi ozralych, kteri jedou za cizi penize (mesta Brna).
Spokojeni zakaznici by meli byt cil. Pokud ne, tak nevidim duvod proc do takove firmy rvat miliony z nasich dani.
Ozralych ... dokud nebude alkohol postaven na roven tvrdym drogam, jedna se o subjektivni nazor... Trestny to neni a dokud nepoblije autobus nebo me, tak at klidne vravora...
Jedou za cizi penize ... Pokud vim, v nedavnem clanku bylo procento neplaticich cestujicich v rozjezdech, ktere je vcelku male na takto radikalni soud. Pokud nebudes schopny to statisticky prukazne napadnout, beru to osobne jako trochu vykrik do tmy.

Naklady na provoz nocni dopravy v porovnani s denni nejsou podle me o tolik vyssi aby to ospravedlnilo cenu 50 Kc za listek. Jedina funkce kterou by takova vec mela by byla regulacni, ale ta by nejtvrdeji dopadla na lidi s neelastickou poptavkou, tj. na takovy kteri potrebujou jezdit do prace/z prace v takovou dobu --> na ozraly by to tolik nedopadlo (zmenili by zivotni styl)

Mraku, jestli ti tak vadi jezdit nekomfortne v rozjezdech, tak jed rovnou za svoje tim taxikem... Ty budes spokojeny a vetsina ktera jede tema rozjezdama bude spokojena taky :D

Pokud mate pocit, ze by melo ubyt ozralu a ze je alkoholismus nezadouci, tak "prevychovavat" lidi drahou dopravou aby se neopijeli by nemela byt prvni cesta, na to jsou jiste mnohem rozumnejsi zpusoby ](*,) To by mela osetrovat legislativa tykajici se spotrebni dane na alkohol a pod. Takovou diskusi je pak nejlepsi vest nad pivem (nebo v pripade Jezoura spis nad kofolou).

Pokud jde o rozsah rozjezdu, uznavam, ze treba rozjezd v 1:30 nebo neco takovyho pokud by bylo nutny usetrit by mohl byt kandidat... Neznam teda konkretni pocty cestujicich, takze si neodvazim navrhovat reseni, beztak nejspis rozjezdy casem trochu zkrouhnou... Ale aspon jednou za hodinu by jet ty busy imo mely. Kdyz budou plny platicich lidi, proc se snazit je za kazdou cenu vylidnit.

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Mauricio píše:
Ono by bylo zjevně nejlepší, kdyby byla celá MHD zadarmo :-)


O kolik by systém přišel, kdyby bylo jízdné zdarma, a kolik by se na druhou stranu ušetřilo?

To máte 7 předprodejních míst, nákladný provoz a údržba automatů, operace s hotovostí a provize bankám, desítky revizorů, provize z jízdenek trafikantům, DPH, stovky pokladen ve vozech, a v neposlední řadě veřejný zájem města, které takhle může omezit individuální dopravu.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nedávno jsem chtěl jet lodí a říkal jsem na pokladně, že mám šalinkartu, tak si nebudu kupovat jízdenku, protože jsem si už jednou tu MHD předplatil a že loď je taky MHD, protože to provozuje dopravní podnik a v podstatě se to dá za MHD i považovat. Že prej je tam speciální tarif a když nezaplatím, nepojedu.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
mh: Proc myslite zavist? To je nas.ani z toho, jak se plytva verejnymi financemi, nic vic, nic min.
Ano, jednou za cas se pobavit = za svoje = nechat se odvezt taky za svoje, bez dotace mesta.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To je pravda, a proto se jim bude umožňovat pohodlná zdarma cesta domů, bude jim dovoleno plést si autobus s jídelním a spacím vozem, bude se tolerovat jejich chování a ničení cizího majetku (toto vše je v noci poměrně běžnější než ve dne)... Ale tak jo, když má na to DP (potažmo město) peníze... Ale běda, jak mě chytne revizor v denní lince, když pojedu bez jízdenky - když může někdo v noci, proč bych nemohl já ve dne?

Cílem zvláštního tarifu pro noční linky a zavedení nástupu pouze předem je samovolné protřídění substrátu tak, aby se výše uvedení nedostali do vozu - a i když bude chtít zaplatit, lze ho vyhodit za jiné věci (= bude muset projít kolem řidiče a ukázat šalinkartu/zaplatit/cokoliv). Funguje to tak v několika městech v ČR, nevím, proč by to nemohlo fungovat v Brně. No jo, nemohlo, protože je neymslitelné, že by v noční lince musel někdo nedejbože zaplatit nebo do ní nesměl vlézt...


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Jezour píše:
Ja rikam velke mnozstvi ozralych, kteri jedou za cizi penize (mesta Brna)....


Jenže ti "ožralci", jsou přes den normální pracující lidé, či studenti, kteří se jednou za čas chtějí pobavit. Idioti jezdí i ve dne... Takže tento postoj nechápu, ale možná je v tom nějaká závist, nebo tak něco :roll:


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Trvam na tom, ze rozjezdy typu HlN 1:30 nema s navozem z/do prace spolecnyho vubec nic. A pro poctivost - ano, 6/96 22:32 z Bosonoh v zastavce Orechovska nabira kolem 30 pracujicich z Tesca, kteri ve 23 prestupuji u HlN na zbyle spoje, 2/91 22:32 z Globusu nabira hned na konecne cca 5-10 pracujicich z Globusu, kteri take zasobi rozjezd ve 23 vsemi smery. Rozjezd v 5 smer Bohunice nemocnice je preplneny pracujicimi - ano, tam mate pravdu Vy. Ale rozjezdem o pul druhy na TPa nejede z prace (temer) nikdo!
Mauricio: proboha jen to NE !!! Kdo to zacaluje? To bude Brno misto 1,7 mld. davat 2,8 mld? (pokud to byla ironie, tak jsem to nepochopil a omlouvam se). Vzpomenme na "zlevneni" salinkarty z 3800 na 3700 a zaroven pridani milionu vzkm, a bylo to do roka v ...


Naposledy upravil Jezour dne 28 zář 2012 20:30, celkově upraveno 2

Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ono by bylo zjevně nejlepší, kdyby byla celá MHD zadarmo :-)


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Závidím ti tvoji pracovní dobu Jezoure. Podle toho, že jsou pro tebe rozjezdy jen pro opilce soudím, že je k dopravě do práce / z práce nevyužíváš. Nedovedu si představit trasu, která by se za 50 Kč vyplatila, protože za tuto částku ujedu v autě přibližně 20km (+pohodlí vlastní auta +rychlejší přeprava +odjezd kdy potřebuju a ne po 30/60 minutách +odjezd přímo od bydliště přímo před firmu)... A problém s opilcema by to nijak neřešilo... přiopitej člověk těch 50 Kč klidně zaplatí, zatímco střízlivý, reálně uvažující člověk dá přednost vlastnímu autu => rozjezdy opravdu jen pro opilce.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
goldfinger - přesně obráceně - právě že tím teď jezdí takový kvanta lidí, tak se tam děje, co se tam děje...
vojtik - 50 korun je silena cena? Taxik me odveze z nadru dom za 150. Omlouvam se, ale nemohu souhlasit ani s tou silenou cenou.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Příspěvek je kompilací z návrhů, kterými šotouši s radostí zasypávají fóra. Z této diskuse je použita část "šílená cena".


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 13:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]