Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 29    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Spy: Vsichni skolou povinni maji z 31.6. urcite radost


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Zlaťák píše:
Stane se! Co by si to po sobě kontrolovali!? :lol: :lol:

Kazdemu se neco takoveho obcas stane. Plati totiz, ze vlastni chyby clovek nevidi - vsimne si jich spise nekdo jiny.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Spy píše:
Možnosti KORDISu jsou opravdu neomezené


Stane se! Co by si to po sobě kontrolovali!? :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Možnosti KORDISu jsou opravdu neomezené


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
73
30 čer 2005 15:46
Jen tak pro úplnost:
Vnitřní informační panely BUSE a JKZ Olomouc používají tito IDS dopravci:
-VYDOS bus: většina busů (JKZ: linka+příští zastávka , BUSE: příští zastávka)
-Tourbus : jen omezeně (BUSE: linka+příští zastávka)
-ČAD Blansko: valná většina vozů (BUSE: příští zastávka,upozorňování "Změna pásem")
-SEBUS: všechny vozy IDS (JKZ: linka+příští zastávka)
-BDS (BUSE: nemám otestováno :wink:)
-BORS Břeclav: všechny vozy IDS (BUSE: příští zastávka)
-ADOSA: některé vozy (BUSE: příští zastávka)
-ČSAD Tišnov: některé vozy (JKZ: linka+příští zastávka, BUSE: příští zastávka)

Dopravce OVD Hranice a Jarmila Brtníková - BTC nemám "otestovány",takže nevim :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
b1 píše:
Z teto zastavky rozhodne nejezdi autobusy smer Masarykuv okruh ani smer Ricany

Nějaký Tourbusácký 403 a 404, omlouvám se, spletl sem si to s 401 a 402.
Ale uznej, že to není nástup ve smyčce t-x25.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Kuba píše:
Tak se mně zdá, že Idos neumí zastávky tohle není odjezd ze smyčky, ale odjezd busu směr Masarykův okruh, Říčany.
Z teto zastavky rozhodne nejezdi autobusy smer Masarykuv okruh ani smer Ricany


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Tak se mně zdá, že Idos neumí zastávky tohle není odjezd ze smyčky, ale odjezd busu směr Masarykův okruh, Říčany.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
pd píše:
No to že nevejde na dvě stránky jsem nemyslel ani tak s ohledem na tloušťku knižního vydání, jako spíš na to, že pro ty další listy už nemusí být místo na zastávkách na plochách k tomu určených. Ale v každém případě by měla být zachovaná rozumná velikost písma a né takový mikrotext jako třeba na lince 401 :evil:


Obávám se, že pak nezbývá, než zvětšit plochu, nečitelný JŘ je k ničemu. Myslím, že náklady na IDS jsou v takových relacích, že pár čtverečních metrů plechu navíc už nemůže hrát až takovou roli...


No to že nevejde na dvě stránky jsem nemyslel ani tak s ohledem na tloušťku knižního vydání, jako spíš na to, že pro ty další listy už nemusí být místo na zastávkách na plochách k tomu určených. Ale v každém případě by měla být zachovaná rozumná velikost písma a né takový mikrotext jako třeba na lince 401 :evil:


Ale Kordis radí, že si má každý v teple domova či jinde vyhledat a vytisknout na internetu svoji cestu, a pak v klidu a pohodlně cestovat v IDS. takže problém bude spíše v tiskárně či rozlišení tisku na PC. A nebo je problém v kordisu? jež počítá že má každý doma internet a tiskárnu? :cry:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
pd píše:
Ale potom nevejde jeden směr na nanejvýš dvě stránky jako teď :-(


Myslím, že je lepší JŘ o pár stránek tlustší (a třeba i o pár korun dražší) než nečitelný. Snažit se třeba teď v zimě v ranním nebo večerním autobusu při zářivkách zapnutných na 1/2 (nebo je to 1/3?) výkonu přečíst údaje o nějakém IDS přípoji je heroický výkon :roll:


Lepší bude když si každý vytiskne starou podobu vizuálně ČD na jejich stránkách.


Ale potom nevejde jeden směr na nanejvýš dvě stránky jako teď :-(


pd píše:
No rozdělit to asi budou muset, až bude integrovaný celý úsek od Letovic do Vyškova, tak to stejně na jednu stránku nevleze. Leda zmenšovat, až to ani Bystrozraký nepřečte.


A nebo to tisknout na výšku :shock:


No rozdělit to asi budou muset, až bude integrovaný celý úsek od Letovic do Vyškova, tak to stejně na jednu stránku nevleze. Leda zmenšovat, až to ani Bystrozraký nepřečte.


Možná by pomohlo lepší dělení JŘ, nejhůř jsou na tom spoje které projíždí přes hl. nádraží. příp. velká nádraží. Navrhuji rozhodit. např. S2 Blansko-Brno hl. nádr. zvlášť a Brno hl.nádr.-Chrlice-Sokolnice taky. větší mezera by možná pomohla.


No mě se taky zdají zvlášť ty vlakové jízdní řády dost nepřehledné - možná by pomohlo řádky s návaznými přípoji nechat všechny šedé a naopak řádky se zastávkama všechny bílé, přičemž tak po 4-5 řádcích udělat tenkou čáru (tak jako v jízdním řádu ČD).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
No zdá se mi, ale asi jde o subjektivní pocit, že ty původní tiskové jízdní řády regionálních autobusů aq vlaků byly čitelnější než ty nové ¨v IDS. V IDS -jsou JŘ hodně tmavé, šedivé řádkování - zbytečně moc černé barvy atd. a hlavně: někdy méně znamená více: Např. vlaky v JŘ IDS jsou dost nečitelné, protože v každé druhé stanici jsou kurzívou uvedeny přípoje návazných vlaků a autobusů. Ty jsou mnohokrát delší než sled časů jednoho spoje a JŘ pak vypadá nehomodenně.
Naopak do extrému to vyvedl DPMB, jehož nové JŘ poloviční a ještě se šikmými zastávkami bych okamžitě zavrhl.


Ony ty JŘ jsou každý jiný, podle toho, kolik bylo potřeba řádků a sloupců, takže některé jsou pěkně čitelné a některé přečte leda tak Bystrozraký za jasného dne 8-[


No zdá se mi, ale asi jde o subjektivní pocit, že ty původní tiskové jízdní řády regionálních autobusů aq vlaků byly čitelnější než ty nové ¨v IDS. V IDS -jsou JŘ hodně tmavé, šedivé řádkování - zbytečně moc černé barvy atd. a hlavně: někdy méně znamená více: Např. vlaky v JŘ IDS jsou dost nečitelné, protože v každé druhé stanici jsou kurzívou uvedeny přípoje návazných vlaků a autobusů. Ty jsou mnohokrát delší než sled časů jednoho spoje a JŘ pak vypadá nehomodenně.
Naopak do extrému to vyvedl DPMB, jehož nové JŘ poloviční a ještě se šikmými zastávkami bych okamžitě zavrhl.


několik posledních příspěvků bylo přesunuto do nového tématu Linkové vedení IDS JMK


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Rozhodně je pravda, že IDS je všeobecně čitelnější systém než předchozí ne-systém jednotlivých zvyklostí jednotlivých dopravců. Však taky po zavedení IDS si spousta lidí (i z Brna) zvykla mimobrněnským linkám důvěřovat... čímž zaskočila Kordis, třeba na a-201 takové návaly zjevně nečekal :wink:

V něčem je teď co do informovanosti cestujících možná paradoxně na tahu DPmB... tak třeba v jízdním řádu a-510 (a všech regionálních linek) jsou vyznačeny návaznosti navazujících linek, v daném případě například a-78... zato v jízdním řádu a-78 není ani ťuk o tom, na které spoje navazuje u Olympie a-510 (ačkoli ta návaznost existuje a myslím, že vymyslet nějakou formu poznámky by nemusel být problém). Nebo další příklad také z oblasti JŘ: chápu, že DPmB je handicapován tím, že nemůže dost dobře uvádět jízdní řády v té podobě, v jaké je mají regionální linky. Mohl by ale aspoň do JŘ vyznačit všechny varianty trasy (se závlekem, bez závleku...) a z toho vyplývající různé dojezdové časy, např. u t-26 a jejího závleku na Starou Osadu, nebo u t-36 a závleku na Vychodilovu...


pd píše:
Zastávky na znamení existovaly i oficiálně (v jízdním řádu značka křížku, nápis na označníku), ale ne ve všech podnicích ČSAD. Fakt je, že ve skutečnosti je to většinou stejná kategorie (nemusí se zastavovat na žádných zastávkách).

Myslím, že nedůvěra vůči méně frekventovaným zastávkám a i vůbec změnám u ČSAD mezi lidmi je. Systémy MHD řekl bych, že jsou v tomto ohledu čitelnější a důvěryhodnější.

Mám jiné trošku jiné zkušenosti: Jedu-li z Brna nemám problém nastoupit či vystoupit na žádné zastávce ČSAD uvedené v jízdním řádu, a to dokonce i v neobydlených částech v poli u Tuřan či Sokolnice, rozvodna. apod. Fakt je že MHD má zastávky udržovanější, tudíž i čitelnější v rámci systému. Na druhou stranu v IDS by tak měly vypadat i bývalé zastávky ČSAD.


Bacil píše:
Z píše:
No nezdá se mi že si cestující vybírají zastávky podle toho zda je na návsi či centru, vždycky si myslím že chodí na nejbližší zastávku ! , která je však obsloužena stejným počtem spojů.
Vizuelně to tak sice může vypadat (vždyť na návsi vystoupí vždy nejvíce lidí ,že?). Ale na druhou stranu problém zapomenutých zastávek je spíše v systému MHD-který právě dělí zastávky na 1. a druhé kategorie(2. kat- na znamení). Příměstské linky (dnes bohužel IDS) které dříve provozovali ČSAD apod. zastávky na znamení nemívaly.


Oficiálně na znamení nebyly, ale stejně tam ty busy zastavovaly podle toho, jak se jim zachtělo. Lidi pak instinktivně pro jistotu radši chodili na tu náves. Lidi vůbec nedůvěřují zastávkám na znamení, a zvlášť ne novým zastávkám, i ve městě. Vím o osobě, která v Tuřanech chodí na a-48 kolem zastávky Dvorecká až na zastávku Hanácká :lol:


Výjimka se vždycky najde.


Zastávky na znamení existovaly i oficiálně (v jízdním řádu značka křížku, nápis na označníku), ale ne ve všech podnicích ČSAD. Fakt je, že ve skutečnosti je to většinou stejná kategorie (nemusí se zastavovat na žádných zastávkách).

Myslím, že nedůvěra vůči méně frekventovaným zastávkám a i vůbec změnám u ČSAD mezi lidmi je. Systémy MHD řekl bych, že jsou v tomto ohledu čitelnější a důvěryhodnější.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 715 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 15:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]