Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 106    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 106  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3617
28 úno 2006 19:00
Richie píše:
Viz. terminál Zoo, tam pokud vím míjení busů "na počítači" vyšlo, ale reálně to nefunguje :D Jenom envím, proč se s tím něco ještě neudělalo...

Na počítači to vyšlo. Používají tam simulaci podle zavěšení kol Trabanta z filmu Srdečný pozdrav ze Zeměkoule...
Měli si vzít příklad z terminálu před nádražím v Chebu.


Offline
1530
18 led 2009 10:06
Viz. terminál Zoo, tam pokud vím míjení busů "na počítači" vyšlo, ale reálně to nefunguje :D Jenom envím, proč se s tím něco ještě neudělalo...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2409
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, jak v Rajhradě, ale někdy prostě pro klasický středně velký kruhák nemusí být dost místa, tak se udělá menší a nevychází ty křivky. Třeba na Veselce na II/602 má ten kruhák docela přijatelný rozměr, že Cross12m ho projede úplně v pohodě po své půlce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
546
25 říj 2019 10:12
A přitom třeba normy na běžná parkovací místa pro osobní auta jsou zase zbytečně velkorysé, což je vidět u každého nového parkoviště. Respektive normy na šířku vozovky potřebnou k najetí do místa (myslím že snad 6 metrů vozovky, přitom každé sídliště naučí, že stačí na vyjetí tak 2,5... sarcastic a reálně stačí na pohodlné vyjetí třeba 4), samotná místa jsou zase moc malá a velikostně komfortní tak pro Felicii...


Offline
9841
15 led 2005 23:41
No, tam nejen, že se nevyhne autobus s autobusem, tam se nevyhne ani autobus s cyklistou. O leknutí soupeře, když proti němu strčíš čumák, nemluvě. I kdyby to vyšlo.

Ano, normy jsou občas poněkud utažené, teď zrovna jsem kreslil vlečné křivky v jednom parkovacím domě (ručně, protože v cadu umím akorát tak nastavit tisk), normově to vychází, ale reálně si to nedovedu moc představit. Z jednoho parkovacího místa vyjet couváním do "kapsy" prodloužené nájezdové rampy, a následně vyjet čumákem. A to ještě pozor na slup umístěný hned u vjezdové brány. Z druhého parkovacího místa toto ale nelze, je blíže kapsy a sloup má po, v tomto případě, špatné straně. Počítáno normově na průměrné zásahové vozidlo velikosti "CAS 32". Vzhledem k tomu, že jde o garáže zásahové služby, bylo by velice zábavné, pokud by to mělo být podle norem a ne podle rozumu...


Offline
546
25 říj 2019 10:12
Možná to není ani tak problém projektantů, kteří nejspíš nakreslí celkem cokoliv, ale nějakého dalšího schvalování a peněz.

"Proč je to široký 6 metrů, když norma říká, že stačí 4...?"
"Aby se tam vešly 2 autobusy, který tam pravidelně proti sobě jezdí."
"To mě nezajímá, nějak se vyhnou i na 4 metrech, 6 by stálo moc peněz..."


Offline
Uživatelský avatar

756
27 úno 2015 21:19
Zlín
Za to norma nemůže, podle mě, v tomto případě... Norma říká jen minimum, co to má splnit... nikde není zakázáno udělat oblouk mírnější, pruh širší, atd. Je to podle mě problém projektantů, kteří jedou striktně podle norem (místo podle norem + reality, že by třeba pomysleli na to, co/kdo to bude využívat...).


Offline
Uživatelský avatar

6666
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Popravdě moc nechápu, proč máme takto omezující normy, přitom širší nájezdy na/výjezdy z kruháče by nezabraly o tolik víc místa a kruháče by tak byly daleko lépe průjezdnější.


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
Úplně stejně se nedá dostat ze staré pohořelické doprava do Rajhradu. Neskutečný paskvil.


Offline
9841
15 led 2005 23:41
Už jste jeli po novém kruháči v Rajhradě? Zatím se mi ve směru od Brna nepodařilo projet kruháč tak, abych při výjezdu směr nádraží výrazně nezasáhnul do druhého směru (výrazně = prakticky celým busem) - a to ani nemám tříos... Chlapci na lince 505 musí mít teda hodně tvrdý nervy. Doufám, že to ještě nějak předělají, protože ten paskvil je pro běžný provoz nepoužitelný. Ale jestli bylo cílem odradit lidi od cestování přes Rajhrad...

P.S.: Pokud jede v protisměru kolona aut sahající až k Tescu - a já je nesmím omezit ani ohrozit - jak dlouho budu uprostřed kruháče stát a čekat? Dnes jsem si to stopnul - 208 vteřin. Pak někoho napadlo mě pustit.


Offline
43
24 říj 2011 23:31
Peno: jednak je článek jakýsi neaktuální, začne to jezdit až v červenci a Ty jsi těmi spoji jel kolikrát?
Tohle rozhodně žádná vzpruha nebude a nemyslím, že by byla dlouhodobě nějakým výrazným přínosem pro turistický ruch. To budou mít určitě větší efekt ty přidané spoje na 555 a 570 na českém území.


Offline
Uživatelský avatar

1467
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přeshraniční autobusy mezi jižní Moravou a Dolními Rakousy budou pokračovat
Je to rozhodně dobře. Musím přiznat, že jsem se bál, že to kvůli koroně a snížení rozpočtu kraje zabalí. Tahle linka je určitě přínosem pro turistický ruch na obou stranách hranice, který teď bude potřebovat každou vzpruhu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2409
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě hůř, no. Bílá by k té červené sedla o něco líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

356
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Jednotky Moravia budou mít stejně jako nové autobusy zelené panely, bylo to v zadávacích podmínkách :-)


Offline
2409
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A počkej, až budou Moravie, tam bude panel zase jinačí, takže ve vlacích snad bílý, v busech oranžový, jestli si to pamatuju dobře. :smile: Prostě ještě větší hnus, než jsme doufali.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

831
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Ty zelené panely mi moc k nátěru nepasují. Navíc jsem doufal, že když se když se udělá jednotný nátěr, tak že bude i jednotnost potahů, tyčí apod.


Offline
2409
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Je fajn, že kraj "ví, co chce." Jen je teda ten vizuál podle popisu dost hnusnej. Prostě, omalovánkám zdar! sarcastic :shock:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2663
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Kraj nic nenařídil, je to jedna z podmínek nového výběrového řízení. Čili úplně stejně kraj nařídil, že všechna vozidla musí mít dvojité zasklení, účinnou klimatizaci, uzavřenou kabinu řidiče apod.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
abcde: Samozřejmě, že kraj nic kupovat nebude, ani nekoupil. Na fotkách jsou vozidla dopravců (zde zřejmě BDS) v nátěru JMK. Kraj pouze nařídil, že všechny nový busy pro provoz v JMK se od teď budou lakovat do těchto barev. A ty počty autobusů jsou taky nesmysl, to může být něco jako "např. dopracve BDS oznámil, že v dohledné době pro nové výběrko zařadí 50 nových busů". Rozhodně to není číslo související s celým JMK. Nikdo navíc nemá povinnost nakupovat teď kvůli výběrku komplet nové busy. #-o


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
Ne, to je novinářský omyl. Už z fotky je zřejmé, že jde o vozy BDS-BUSu Velká Bíteš a ČSAD Kyjov Bus.


Naposledy upravil Robert dne 01 úno 2021 19:55, celkově upraveno 1

Offline
98
13 zář 2007 19:58
Citace:
Zároveň se zprovozněním ústředního autobusového nádraží v Brně na Zvonařce představil Jihomoravský kraj nové autobusy, které budou jezdit v rámci krajských linek. Od května omladí vozový park regionu 50 nových autobusů. Během roku kraj objedná dalších jedenapadesát vozidel.


https://www.blesk.cz/galerie/regiony-br ... te?foto=25
https://www.blesk.cz/galerie/regiony-br ... te?foto=26


To je pro mě novinka. To fakt bude busy vlastnit kraj stejně jako vlaky, nebo prostě jen dopravci v rámci nových smluv dostali za úkol pořídit nové stroje a natřít je jednotným vizuálem?


Offline
Uživatelský avatar

3544
08 čer 2005 23:12
Neměl by prosím někdo oběhy kurzů na linkách 403, 404, 501 a 510?


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
Jasně, já jsem jen chtěl ve zkratce naspat, o jaká města šlo. A napsat, že jsou okresní, se mi příčilo, když už nejsou. :-)


Offline
2409
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: díky za opravu, Blažovice a okolí zas tak dobře neznám, tak jsem měl podle čísla místního busu mylný dojem, že je tam 710 a ne 610, ta že začíná kus dál až někde u Křenek.
K těm okresním městům: Sice už teda přísně vzato nejsou okresní, ale ORP z nich vznikly podle mě právě proto, aby zůstala návaznost na okresy, možná i vzhledem k tomu, že mají větší radnice co do počtu lidí, než třeba takový Slavkov nebo Ivanovice (na Hané).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
6466
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Robert: Jak bývalá okresní města? Okresy existují stále, i když se trochu změnily, Vy/Ho/Bv jsou pořád, i Znojmo, jen se změnila řídící struktura na obce s rozšířenou působností.

Ano, však píšu bývalá okresní města, ne bývalé okresy. Ty stále jsou, ale okresní města už ne.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2640 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 106  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2022 14:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]