Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 107    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 107  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Bdmtee jsou jízdně velice pohodlé vozy...ale bohužel ta sedadla jsou neštěstí. Čistě teoreticky by z nich šly dělat nízkopodlažní vozy, ne? :)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
pokud vim, tak se svyho casu uvazovalo o vyruseni 060 a jejich nahrazeni podobnyma vlozakama upravenyma z 071.


Jinak pokud se nepletu tak pro IDS JMK bylo pozadano o novou zastavku pro tutoOBLAST


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Izidor píše:
zvlašť když Bdmtee jsou pro trpaslíky. Na čtyřce lidi normálního vzrůstu mají co dělat :lol: A co já se svými 190cm,je to vždy taková změť nohou.
To byl kauf pro čd,ale aspoň to má kotoučovky a ovládání dveří. Taky se mi líbí jak je ze salonu přechod do dalšího vagonu ,v posledním vagonu se tak dá dívat jak ubíhá cesta. :-)


ano, co se týče kultury cestování v Bdmtee, tak na to každý nadává, na sedadle pro 4 osoby... hm.... to sedadlo je tak pro dva s tím, že jeden sedí u okna a druhý naproti do uličky, jinak je to o nohy... každopádně něco nízkopodlažního by se na trati Křenovice-Brno-Blansko.. a Tišnov-Brno-Vranovice hodilo, mluvilo se o znízkopodlažnění 060, ale to je spíše sci-fi, já bych byl např. pro ty 671, to by se dalo provozovat i na trati Brno-Praha.. ale zase je to zatím tabu, jinak kulturnějšího cestování se dočkají na ostravsku- tam se brzy začne rovněž provozovat řada 471, ale to sem nepatří...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
zvlašť když Bdmtee jsou pro trpaslíky. Na čtyřce lidi normálního vzrůstu mají co dělat :lol: A co já se svými 190cm,je to vždy taková změť nohou.
To byl kauf pro čd,ale aspoň to má kotoučovky a ovládání dveří. Taky se mi líbí jak je ze salonu přechod do dalšího vagonu ,v posledním vagonu se tak dá dívat jak ubíhá cesta. :-)


Beer na R7 není, protože obvykle nezastavuje ve Vyškově. A i tak se s ním můžeme jít za měsíc rozloučit taky.
Začít s výrobou jednotek 571 nehrozí ani vzdáleně, spíš možná 671 (ale i to je zatím sci-fi). Jako nejreálnější náhrada 560 se zatím kupodivu jeví vídeňský S-bahn - soupravy patrových "lasiček" jezdící např. do Břeclavi. Je celkem pravděpodobné, že už od roku 2008 budou některé vlaky prodloužené až do Brna. Jinak teď od prosince budou nově zavedeny tři páry rychlíků Brno - Vídeň, na kterých by měly jezdit rakouské Bmz, což vlastně bude nejluxusnější denní rychlík na síti ČD :-D


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Izidor píše:
No a já myslel ,že když tam montovali do nich ty Caterpillary,že to bude o třídu víš,no nechme se překvapit,škoda že už Vagonka nevyrábí 843+043+943 :-( ,teď mají v programu Elefanty-ty novy pantografy ,ale jsou na 3000V ss ,takže pro Brno zas nic :cry:


... no, na naše rozsáhlé zaintegrování ČD do IDS JMK bychom si zasloužili něco jiného, než zrovna 242+3x Bt, Eso/242+5x Bdmtee, 560 ještě jdou, ale chtělo by to nějakou nízkopodlažní náhradu (třeba začít s výrobou 571 :wink: ), jinak motoráci 842 a 843 jsou docela v poho, 854 super, 850+050 nic moc... 843+043+943 je parádní souprava, ale tak za měsíc se s ní můžem jít rozloučit... motoráky ještě beru, ale za B, Bt, Bdmtee a 560 bych asi hledal nějakou nízkopodlažní náhradu... jinak ještě docela luxus je Beer na R7 (jedna souprava denně)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
No a já myslel ,že když tam montovali do nich ty Caterpillary,že to bude o třídu víš,no nechme se překvapit,škoda že už Vagonka nevyrábí 843+043+943 :-( ,teď mají v programu Elefanty-ty novy pantografy ,ale jsou na 3000V ss ,takže pro Brno zas nic :cry:


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
PvvS píše:
no 854 na tom nejsou o moc lip. Hydry jako hydry .


nj, ale 854 má alespoň pořádný interiér


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
no 854 na tom nejsou o moc lip. Hydry jako hydry .


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Tak tos asi nejel z Brna do Střelic,vím o čem mluvím. V Heršpicích se sice rozjedou ,ale za Troubskem jim dochází dech. Je to tam táhly stoupání


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
850ky náhodou nejezdí ani s vlečňákama tak pomalu, ikdyž 843ka opravdu má větší odpich, to jo. Hydrodynamický přenos výkonu 850ek rychlý rozjezd nedovoluje...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
No aspoň se něco pohne,když 850 táhne dva 050 a to jsou poloprázdny,neřku-li plny,do Střelic tak jede 60 a to je ještě myslím moc :-D
Naproti tomu 843 se dvěma liazkama a dieselel. přenosem mají docela odpich.


850 se rekonstruovat (zatím anebo možná už nikdy) nebudou. 854 by mělo přijít 9 kousků, k nim čtyři 053, pět 054 a dva řídící vozy 954. Kromě toho můžou jezdit s 050.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Izidor píše:
No z toho ,co jsem vyčetl na stránkách Parsu,by měly na JM jezdit taky nějaky řídící 954 (nová zakázka přestavby z postw byl na letošním MVS). Nevím, jak je to s kompatibilitou,ale předpokládám že jsou určeny do vlaků s motorákem řady 854,ale ty na JM vesměs nejezdí (ČD jich má cca 30 všechny již po reko v Parsu). Na brněnsku jezdí hlavně 850 max po GO (rovněž Pars) a nějaké 842 a 843. Nevím jak to vyřeší. Zda budou rekonstruovat 850 stejně jako 854(kterých je málo),a nebo se dají 954 spojovat s 842 a 843? A co Regionovy-dočkáme se?
Ví-li někdo něco bližšího podělte se. :-)


Nějaká Regionova by měla přijít do DKV Brno, ale měla by jezdit spíše na jižní moravě, jinak zde máme tu 854, k ní přibydou 054 a 954- to bude tvořit soupravu/soupravy, pak příjdou nějaké 053 a 054, odejdou 843 a 943 s 043 (náhrada 854+ 053/054, 954)... soupravu 854+842/843 jsem nikdy neviděl, takže nevím :wink:


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
RIS píše:
... zítra má na trať IDSJMK /s cestujícími/ vyjet "nový" motorák DKV Brno- 854.203

No z toho ,co jsem vyčetl na stránkách Parsu,by měly na JM jezdit taky nějaky řídící 954 (nová zakázka přestavby z postw byl na letošním MVS). Nevím, jak je to s kompatibilitou,ale předpokládám že jsou určeny do vlaků s motorákem řady 854,ale ty na JM vesměs nejezdí (ČD jich má cca 30 všechny již po reko v Parsu). Na brněnsku jezdí hlavně 850 max po GO (rovněž Pars) a nějaké 842 a 843. Nevím jak to vyřeší. Zda budou rekonstruovat 850 stejně jako 854(kterých je málo),a nebo se dají 954 spojovat s 842 a 843? A co Regionovy-dočkáme se?
Ví-li někdo něco bližšího podělte se. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
nebo na tom, že už druhý den měl ranní spoj linky 151 ze Šlapanic do Líšně zpoždění 14 minut.


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Ano, IDSJMK je založen na přestupování. Čím víc tím líp :evil:


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Reportaz o nove koncepci vedeni Os a R vlaku na trati 260 v GVD 2007 "svitavskym pohledem"
(Zapisnik domacich zpravodaju, CRo 1--Radiozurnal, 15.10.2006):
http://www.rozhlas.cz/radionaprani/archiv/_audio/00453506.mp3


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Centrální dispečink se teprve chystá, takže na tohle se ptej na Kordisu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
kuba píše:
Málem bych zapomněl na důležitou informaci z Tramvajklubu.
V souvislosti s centrálním dispečinkem IDSJMK, budena netu u každého zaintegrovaného spoje zpoždění, asi podobně, jako v současnosti u vybraných vlaků ČD.

Budou tam jen zpoždění nebo celková poloha v čase (tedy i podjezdy)?


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Málem bych zapomněl na důležitou informaci z Tramvajklubu.
V souvislosti s centrálním dispečinkem IDSJMK, budena netu u každého zaintegrovaného spoje zpoždění, asi podobně, jako v současnosti u vybraných vlaků ČD.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
... zítra má na trať IDSJMK /s cestujícími/ vyjet "nový" motorák DKV Brno- 854.203


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
pepola: ta znacka "X" plati pred jizdou uvedenou na stejnem radku.
Navic musim upozornit, ze udaje o kurzech v JR jsou bohuzel zastarale...


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
V kurzových jízdních řádech pro všední dny pro 06704 je stále chyba:Na ranní službě není přestávka na jídlo a oddech v Shopping parku - 12 minut,ale o řádek výš v Jundrově - teoreticky 62 minut.Prosím o opravu.Děkuji!


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
To je zajimavé když jsem byl asi před 14 dnama na kordisu a zahlídl jsem tam nové plany a ptal jsem se jich kdy asi budou na strankach kordisu tak mě řekli že počítají tak listopad nebo spíše prosinec a už to tam dali ted.Zdraví LADA


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2675 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 107  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 09:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]