Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Cestujícímu se nedařilo otevřít dveře vlaku, z jedoucí soupravy pak vypadl


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Konečně se cestující dočkají i čtyřvozových krajských vlaků :dancing: Teším se na projížďku do Hustopečí či Křižanova biggrin

Jihomoravský kraj začne příští týden nasazovat poprvé i čtyřvozové jednotky Moravia


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Kvůli poškozenému mostu v Brně budou jezdit vlaky do Zastávky z dolního nádraží


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
V Brně se výrazně omezí provoz vlaků, stavbaři poškodili železniční most


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
bugear: No… bez urážky, ale to běžného cestujícho tak nějak úplně nezajímá. Chápu, když se mimo území JMK některé koncové úseky integrují jen jedním druhem dopravy (M. Budějovice*, UhH**,…), ale když se řekne „vlaky tam nově budou integrovány“ měl by mít cestující možnost vybrat si, pokud mu třeba dřív (i kdyby jen o 5 minut) pojede R9 a on nechce vystoupit nikde po cestě, ale až v Tišnově/KrPoli nebo na hlaváku, nemusel by řešit, jestli do toho spoje vůbec může nastoupit. Mám tím na mysli: když se prokážu jízdenkou platnou na dané zóny, kterou v tom případě předpokládám cestující má a průvodčí mu řekne, že to v tomto vlaku neplatí, asi je něco špatně.

*Moravské Budějovice se nakonec nějakým způsobem podařilo zaintegrovat valkově i autobusově
**Hradiště a blízké okolí je však integrovány vlaky plně, tedy osobáky I RYCHLÍKY… (a taky je to mimo hranice JMK)


Offline
118
29 črc 2014 19:57
No zpackaná, v případě rychlíků do toho vstupuje ještě MD coby objednatel a teď je otázkou, kdo a v jakém poměru hradí protarifovací ztrátu vzniklou integrací S3 a jak by ty částky vypadaly, kdyby se integrovala i R9.


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Mimochodem, všimli jste si někdo, jak „zpackaná“ je ta integrace Křižanova? Pokud vím, slibovalo se, že od nového grafikonu tam nově bude prodloužen tarif IDS JMK (samozřejmě pouze vlaky). Ale není to pravda… jaksi se zapomnělo, že ve stanici Křižanov nezastavuje jen linka S3. Takže ty spoje linky R9, které v té stanici staví, jedou v úseku Křižanov-Tišnov (a opačně) NEINTEGROVANĚ… zajímavé.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Retro na kolejích: po koridoru u Brna za miliardy vozí lidi staří Plecháči a Esa


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Dneska se daří… #-o

Na jižní Moravě vykolejily dva vlaky. Zemřel člověk, provoz stále stojí
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/brno-m ... zpravy_tbr

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Heršpice se překopávaly už před delší dobou, myčka se otevírala asi v 2008/2009, přesný rok si nepamatuju, jen vím, že je k tomu hromada fotek i na Tramvajklubu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
tr: Heršpice se předělávaly někdy před víc než 10 lety. Stavěla se myčka, rušil se přejezd, modřické zhlaví se předělalo. Takže bude další přestavba?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ony snad Heršpice zaniknou? Osobně bych je nechal překopat i s tím novým záměrem, protože dřív, jak v roce 2050 se prostě do Šalingradu alias Wien-nord nekopne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Přesně tak. Na papíře to sice vypadá jednoduše, ale v praxi je to nereálné. Resp. za cenu tak velkých investičních nákladů (legislativa prostě mnohé neumožňuje dělat snadno...), že už by bylo pomalu jednodušší přidat druhou TK na Odb. Státní silnice - Brno-HH – k stávající koleji 603. Což je jiná stavba – viz dále. V obvodu odstavného nádraží by se musel komplet vyměnit svršek, postavit nové trakční vedení (je tam zjednodušená sestava bez nosného lana atd.), předělat zabezpečovací zařízení, osadit návěstidla, zřídit nové kabelové trasy... a směrem k Dolnímu asi udělat komplet nové zhlaví. Dnešním normám by nevyhovovalo asi ani odvodnění. Uvažovaná alternativní trasa by navíc procházela středem odstavného nádraží, čímž by ho paralizovala. Muselo by se tak řešit kde jinde odstavovat, udržovat, čistit … soupravy. Papírový proces by si vyžádal tolik kroků… i když by to snad nevyžadovalo územko ani vliv na ŽP, tak ekonomické posouzení návratnosti (naprosto neprůchodné!), soutěž na projektanty, mnohastupňové připomínkování… projekt, realizace….

Zdvoukolejnění toho krátkého úseku se neudělalo v rámci elektrizace protože je to jiná stavba. Stavba „Elektrizace trati vč. PEU Brno - Zastávka u Brna“ začíná u vjezdových návěstidel od Střelic. Proto zde mimo jiné končí veškeré úpravy spodku a nový svršek cca v km 151,4. Celé Heršpice včetně traťové spojky měly (stále někdy v budoucnu mají být…) součást stavby „Modernizace ŽU Brno“. To se jak známo zadrhlo a odsunulo na … někdy. Byť přípravné práce stále probíhají. Při stavbě elektrizace do Střelic byl nakonec velký problém jak vůbec v rámci jiné stavby alespoň elektrizovat tu jedinou kolej aniž by se sáhlo na svršek… et cetera. Na odbočce jsou původní výhybky na dřevěných pražcích. Nákladní spojka jak známo zatím nebyla elektrizována vůbec. I přesto že nákladní vlaky od Dolního do Čepra by jako jediné mohly alespoň částečně využívat dokončenou elektrizaci do Střelic udržovanou už přes rok pod napětím… Něco málo tam jezdí v noci přes Hlavní.

Ano… je to Kocourkov. Ale zákon to tak vyžaduje. Na závěr ještě připomínám, že na koleji 600 není trakční vedení, takže v dohledné době by stejně byla pro vlaky od Zastávky nepoužitelná. Výstavba nového hlavního nádraží je vládou (městem, krajem…) schválená. Byť s termínem nejistím… Nikdo proto neschválí ani korunu do dočasné stavby, která je v rozporu s platným investičním záměrem.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Jak se říká, papír snese všechno, ale pánové, oba dva jste mimo. Uvažovaný nákres je mimo realitu z následujících důvodů:
1. Odstavné nádraží je na hraně své kapacity a je nemyslitelné, že posuny, ke kterým zde dochází, budou narušovány vlakovou cestou a vyčleněnou kolejí pro tento účel.
2. Čemu se snaží provoz ve stanici vyhnout je, aby vlak stanicí projel křížem, protože v danou chvíli je zablokován provoz na dotyčném zhlaví, což je tento případ.
Z Heršpic do Brna vedou tři traťové koleje, přes most nad Svratkou jsou čtyři. Víc kolejí nepřidáte, přes to nejede vlak. Jediné úzké hrdlo je jednokolejka v Heršpicích na Střelickém zhlaví. Proč se tam neudělala druhá kolej, když se rekonstruovaly Heršpice, nevím.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jo, přesně tak. Myslím, že při troše dobré vůle by se z toho 60 km/h vymáčknout dalo. A i kdyby ne, stejně už je to v obvodu stanice, tolik času by se tam neztratilo, rozhodně míň, že když se musí čekat na vyklizení kolizního směru. Kde je vůle, tam je (vlaková) cesta. Tohle by totiž za relativně málo peněz mohlo kapacitě jižního zhlaví hodně pomoct.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
goldfinger: Takto?
Když je na Hlavním nova ESA, tak už to jistě předělávat nebude. I kdyby byla možnost tu vlakovou cestu postavit, jaká by přes odstavené nádraží vycházela rychlost? Pochybuju, že by to bylo víc jak 40 km/h.


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Citace:
Ředitel firmy Kordis Jiří Horský v minulých měsících zmínil, že do budoucna počítají, že vlaky do Zastávky pojedou zhruba jednou za dvě hodiny.


V Deníku si ty zprávy vymýšlejí. A co na to říká paní Vopršálková?!

Jednou za dvě hodiny nebo dvakrát za hodinu, není to jedno?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Žádné nové koleje by se pokládat nemusely, stačilo by využít ty stávající. Příjezd od SL přes nákladní kolej po mostě na nákladový průtah a z něho odbočit na odstavnou skupinu.Takhle by mohlo být organizován i příjezd od břeclavské štreky, takže by se odstranila kolize ferdinandky/střelické s vlárou/ přerovkou. Koleje tam fyzicky jsou, ale nedá se po nicht takto jet, bo není vlaková cesta.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
goldfinger: Máš na mysli výstavbu nové trati, ale píšeš vlaková cesta?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Z HH druhá kolej na stávající HBf. d střelické trati vede, akorát že se při poslední reko neudělala vlaková cesta. Kdyby se chtělo, tak mohl být přesmyk příjezdu od ferdinandky a Střelic pod vlárou/přerovkou plus dvoukolejka od HBf. po Sazenice a kapacita by najednou byla. Ale když ono se nechce, aby se náhodou nezjistilo, že vybájená rola není potřeba. Stejně na ňu nebude krupica.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Čtyři vlaky za hodinu budou možné až po zprovoznění nového nádraží v Brně. Současná jednokolejka z Heršpic na hlavní víc vlaků nepobere.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Hmmm, to si tam lidi fakt polepší :D Teď Rosice & Zastávka 405 ve špičce po 15 minutách, východní část Rosic má dokonce i 406 taktéž po 15 ve špičce. Místo toho budou mít vlak s návazným busem po 20... Fakt výhra :D Doufal jsem v 15 minut interval i u té S4....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
To je zcela jistě chyba či nepochopení, mají jezdit tři vlaky za hodinu ve všední dny, dva o víkendech.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Železnice mezi Brnem a Třebíčí: upraví zastávky a přidají kolej, práce začaly

Citace:
Ředitel firmy Kordis Jiří Horský v minulých měsících zmínil, že do budoucna počítají, že vlaky do Zastávky pojedou zhruba jednou za dvě hodiny.


To je zas nějaký novinářský blábol, ne? Jaký by dávalo smysl elektrizovat trať, kde se do budoucna plánuje výrazné omezení provozu.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
S ukončením výluky z Brna do Blanska nasadí České dráhy nové vlaky Moravia


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]