Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 107    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 107  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mauricio: Možná, byť i o tomto tvrzení mám své pochybnosti. Ale stále je to jen necelých 6 000 obyvatel, z nichž do Brna bude cestovat sotva polovina a část z toho i nadále raději dojede do Šakvic na stále rychlejší rychlík. Takže pro kolik cestujících denně se toto vlastně reálně dělalo? A stálo za to kvůli tomu rozvrtat spojení Brna s třetím největším městem v kraji, ale i spádovými obcemi tohoto města? Nezapomínejme, že v Břeclavi je spousta významných zaměstnavatelů a dost lidí nejen z okresu Břeclav, ale i z okolních okresů, jezdí za prací právě tam a ne do Brna. Prostě vyhozené peníze, za které jednou zaplatí mizernou dopravou celý zbytek kraje. A ta doba bohužel nemusí být až tak daleko.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Brno bude vzdor okresům vždycky víc spádové kvůli svojí velikosti a některým příležitostem, které v okrese nejsou, navíc dneska už řadu věcí můžu vyřídit v tom městě/ORP, kam jezdím třeba do práce a ne nutně tam, kde bydlím, nebo kam spadám podle členění státní správy. A s digitalizací státní správy takových možností volby bude přibývat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jenom škoda, že většina lidí z Hustopečí jezdívá do Brna, nikoliv do Břeclavi, pokud tou myslíš tím okresním městem a logickým spádovým centrem regionu.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Je to nesmysl, protože se upřednostnila doprava do několikatisícové díry, před dopravou do okresního města a logického spádového centra regionu. Navíc se zmršil funkční a fungující model dopravy na koridoru. V případě Židlochovic nic z toho nenastalo, protože ty jsou v dané oblasti naopak největším sídlem a logickým spádovým centrem. Hustopeče jsou, promiňte mi to přirovnání, jen protekční fracek, kvůli jehož brekotu se nadělala spousta bordelu. A za tímto názorem si stojím.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V čem je vlak do Hustopeč nesmysl? Připadá mi to stejně dotažený cancour příměsta, jako se dělal do Židlochovic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
makosinus píše:
505 do Rajhradu možná v rámci místa na odstavení busu, ale připravili bychom lidi i o tu šalinu a ne každý potřebuje jet až na rolu, ale právě do těch fabrik na Vídeňské. To by se jim cesta pěkně prodloužila. Leda by se tam dalo přestoupit hned na 504.

Pokud má pravdu Mexa, že i 504 by do budoucna měla končit v Modřicích u tramvaje, tak přípoje mezi 505 a 504 stejně nedávají smysl. Osobně ale věřím, že tady snad zvítězí zdravý rozum a alespoň jedna linka z této oblasti pojede, když ne až ke hřbitovu, tak aspoň na tu Ořechovskou, byť tam by byl problém s odstavením ještě větší, než u hřbitova, nebo ve smyčce. Takže, těžko říct, jak toto vyřešit, protože peníze na veřejnou dopravu bohužel nejsou nafukovací a na úspory se bude tlačit čím dál víc, ať se nám to líbí, nebo ne. Že kvůli tomu dost lidí přesedne do aut, je nasnadě, ale šetřit se musí a ty prachy na nepromyšlené dopravní nesmysly typu vlak do Hustopečí co půl hodiny se někde prostě najít musejí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak Ořechovská byla třeba i jediná využívaná zastávka na noční 505 ve směru do Brna - v Modřicích ve smyčce pravidelně 5 lidí nástup, na Ořechovské výstup.

Kontrolní otázka, soudruzi. Vžijme se do role běžného člověka. Vlastním auto a šalinkartu. Doteď jsem jezdil z domu do práce bez přestupu autobusem, zastavoval mi přímo u fabriky a domů jsem to měl ze zastávky deset minut pěšky. Nyní bych musel v modřicích přestoupit, čekat v dešti na přípoj... budu i nadále jezdit autobusem a platit si šalinkartu?


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Cracatit píše:
Ukončit 505 v Rajhradě by mi dávalo větší smysl.
Pokud je nějaký ranní šichtový spoj až na Vídeňskou/hřbitov, tak asi bude kvůli ABB, to je v okolí asi největší fabrika, plus nějaký další areály podél...


505 do Rajhradu možná v rámci místa na odstavení busu, ale připravili bychom lidi i o tu šalinu a ne každý potřebuje jet až na rolu, ale právě do těch fabrik na Vídeňské. To by se jim cesta pěkně prodloužila. Leda by se tam dalo přestoupit hned na 504.
Před pár lety jsem jezdil na Ořechovskou a vystupovalo tam i v okolí dost lidí.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ale vzdyt to tu resime. Ze dle nekterych neni ve smycce modrice mista. Kdezto u zel.st. je. Byt ja si myslel, ze to je opacne


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A mohu se zeptat, jaký význam by mělo ukončení u vlakového nádraží, když na ten stejný vlak lze přestoupit už v Rajhradu, ba dokonce v Židlochovicích?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jo vy to berete takhle, ze je misto pro odstavovani za nadrazim. Tak abych pravdu rekl, tak jsem mel za to, ze to je za branou a ze busy stavaji na odstavnem miste proti zastavkam. Ale jak se tak divam, tak mate asi pravdu :-k Pak by asi ukonceni u zel.st. davalo smyslu, pokud nejsou duvodem prostorove moznosti.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mauricio: Nevím, proč to tak vymysleli, ani neznám lidi, co prezentují ty názory s "dostatkem prostoru" na Modřice, smyčka. Osobně znám Modřice jen směrem do Přízřenic a okolí nádraží, jenom si pamatuju, že právě na pozemcích Kovolitu je dost místa u nádraží.
Ukončit 505 v Rajhradě by mi dávalo větší smysl.
Pokud je nějaký ranní šichtový spoj až na Vídeňskou/hřbitov, tak asi bude kvůli ABB, to je v okolí asi největší fabrika, plus nějaký další areály podél...
P.s. Měl jsem v Modřicích babičku, která s dědou dělala ve Frutě, služební byt měli přímo v areálu, proto znám spíš tuhle stranu a kousek Přízřenic, než tu druhou stranu třeba k Drůbežářským závodům...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Mimochodem garantované návaznosti z 505 na linku 2 co jsou v novém JŘ neplatí díky prázdninového režimu DPMB.

Cestující si počkají ještě déle. Nic hrozného, ale byla kvůli tomu mela v Holasicích už před 14 dny. To nikdo netušil že DPMB přejde na prazdninový režim. Takže teď k defenestraci nebude fakt asi daleko.

V Rajhradě jsou u linky 505 na linku 504 garantované jen tři přestupy. Takže to lidé také moc nevyužijí. A nebo si počkají na další. Aspoň se tam dá schovat v teple nádražní budovy. Ale to už se asi vyplatí sednout na vlak a pak se z nádraží dopravit na jih Brna tramvají. Aspoň člověk bude v teple. Ale zase zóna 100. Pokud chce fakt jen někdo na okraj Brna tak se mu to nevyplatí.

Takže ve finále cestující na tu smyčku prostě stejně musí. A počkají si jestě déle než bylo v plánu.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Plocha u modřického nádraží má cca 20x70m. Je to rozděleno na 2 pozemky České dráhy a Kovolit. Nicméně busy stojí po celé ploše. Místa je tam hromada. Řidiči tam odpočívají. Stávají tam hlavně linky 513 a 512. Občas i jiný. Smyčka je ta nejhorší možnost ukončení linky. Buď to měli ukončit v Rajhradě nebo to dát aspoň na to nádraží. A hlavně upravit časy.

Rozhodně netvrdím že 505 by měla skončit. 505 je důležitá pro Holasice a Vojkovice. A klidně ať ji využijí i Židlochováci. Ale taková linka po 30 min a do Modřic na smyčku. To je blbost. Od doby co tam jezdí vlak se nezměnilo skoro nic. Jen se upravovala trasa ale to je o ničem. Vedení Židlochovic je v tomhle divný. Nevím jestli si to platí nebo v tom je něco víc. Když se optáte lidí z okolí tak vám něco řeknou, ale nic moc si z toho nevezmete. Ale "čistě" to taky nevypadá. Plyne z toho, že Židlochovicím se hrozně nadržuje. A omezení spojů které mělo být se stále neděje. Autobusy jezdí prázdné, ale lidi se na 522 mačkají. Mačkají se i jinde. Ale 505 vozí 30% spojů vzduch. Souběžně s vlakem ale to nikomu nevadí.

A teď to dají do Modřic na smyčku aby to nevypadalo že se omezení nekoná.

Jinak na 504 jsou také plány že bude konec v Modřicích. Ono jakoby všechno z okolí by mělo končit tam. Čím méně busů zajede do Brna tím lépe (prej). No to nevím teda. Letos to 504 jestě ustála, ale z příštího roku mám strach. Za 10 let si dokážu představit že do centra nezajede ani 105 108. Prý byly i nějaké plány na modřický terminál.

Tady je obrovský problém že vše se cpe na okraj Brna nebo mimo Brno ale zázemí žádné. 505 jezdila z ÚAN, pak hřbitov, teď Modřice. Nová 504 se dala na hřbitov, všichni byly zvyklý jezdit ÚAN (původní 105).

Konečně je Zvonařka nově zrekonstuovaná, čekalo se na to několik let a teď to stejně dají na okraj Brna nebo mimo a lidi mají zas smůlu. Čekat na Ústředním hřbitově hned je fakt hnus.

Za pár let na Zvonařku budou jezdit jen ukrajinský zájezdy. Hlavně že je zrekonstruovaná.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Proc by se nevlezlo dost busu do smycky modrice? Tam nic nekonci, ne? Naopak se domnivam, ze k zel.st. by se uz dalsi linka - kor takova, ktera tam ma pauzu - nevesla.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ten rannu spoj do brna je tam jen kvuli prani abb ci kyho, aby mu zamestnanci vubec dosli do prace


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: Kordisu by menší defenestrace neuškodila. Bavil jsem se s nima o přístupnosti stránek, eshopu a hlavně překopání Poseidonu a odpověď byla, my nic nemusíme, podle nás je to dobrý, bylo by to moc drahý. Přitom jsou veřejnoprávní korporace, na kterou se v oblasti přístupnosti webů vztahuje konkrétní zákon. Odpověď od jejich právničky byla výživná, možná ji tu mám někde schovanou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, 505 je, kromě Holasic dost důležitá i pro místní obsluhu Vojkovic, kde mají nádraží dost daleko od centra a navíc tam díky snaze urychlit vlaky do Hustopečí zastavuje jenom každý druhý vlak (což místní také kritizovali, pokud si dobře vzpomínám). Takže sebrat Vojkovicím autobusy, tak asi místní už definitivně spáchají na Kordis defenestraci :lol: Ale Židlochovické fakt nechápu. Jim ten autobus nic nepřináší a v tomto stavu už vůbec ne. Takže tam můžu jen kroutit hlavou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Linka 504 se zatím posilovat nebude. Během roku se to ale nedá vyloučit. Nějaké změny tam dost možná budou díky vyšším příspěvkům obcí na dopravu. Už s tím některé obce zabývají. Ale je to běh na dlouhou trať. Hádat s Kordisem se nikdo už ani nechce a jejich logiku nikdo nechápe.

Co se týče linky 505 věděl jsem o tom mezi prvními ještě předtím než informace byla veřejná. Nechtěl jsem tu ale dělat rozruchy. Jsem rád že to vidíme všichni podobně. Opět jeden z případů, kdy laická veřejnost a nebo fanoušci jsou chytřejší než lidé na kordisu.

Mimochodem, v Židlochovicích už mají vlak což není všespásné, ale pořád nikde nevidím to razantnější omezení autobusů. Omezení by bylo, kdyby jel jednou za hodinu ale celou trasu až do Brna. Jako podpora k vlaku případně pro lidi z Holasic. Ale nestalo se vůbec nic. Autobusy jezdí pořád každou chvíli. Jediné omezení je zkrácení trasy. Což odláká ještě více lidí. Už dnes některé spoje vozí pouze vzduch. Někdy mám pocit že to někdo už musí dělat schválně. No, nic proti Židlochovicím mám to tam rád, ale spousta lidí z okolí ví jak to tam na radnici funguje. I kdyby Země zanikla, říkám vám že 505 bude jezdit pořád. I kdyby se trasa měla opět zkrátit.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, taky jsem ten záměr nepochopil. Jinak se to probíralo na Zdopravy pod článkem o změně dopravců k 1. únoru a zaznělo tam cosi jako, proč neukončit 505 na nádraží v Modřicích a že se nevleze dost busů na Modřice, smyčka...
Nemůže v tom pokračování za Rajhrad být nějaký náznak posílení 504?
Vadí něco ukončení víc busů na Centrálce? Teď tam končí 501/504/505 a šaliny, v čem bude lepší ta chystaná změna?
Nevím, znám to tam jen rámcově, tak se ptám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Je fakt, že to už mohli rovnou celé ukončit v Rajhradě a ušetřilo by se mnohem víc. Do Modřic je tam přestup na 504 (resp. mohl by být, kdyby se chtělo, momentálně se zjevně nechce) a jinam to prakticky nemá smysl, protože lidi raději přesednou na vlak v Rajhradě. Ale nejvíc mě stejně pobavil ten jeden ranní spoj na Ořechovskou. Ten je tam proč, proboha? Aby se ta linka nemusela přečíslovávat třeba na 515 (mimochodem, toto číslo je pořád volné)? Jiný smysl v tom nevidím.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ta linka 505 je vtip a někdo pojedl vtipnou kaši a nebo to je myšleno vážně? Či to jen páni nakreslili v hospodě u pití piva? Obecně moc nechápu trend moderní doby ukončovat linku v půlce trasy (ta 505 není alepsoň narozdíl od 509 ukončená v poli), ale dejme tomu, že jsou linky, které v koncovém úseku jezdí prázdné - a nebo plné jen nárazově. Nemám ale pocit, že by mezi ně patřila i linka 505. Ale chápu, že po zkrácení na ÚH se tak může jevit, ale to bylo očividně účelové zkrácení, aby se pak mohlo říci, nikdo tím nejezdí, zrušme to.

Ukázkovej a učebnicovej případ, jak vyhnat lidi z veřejné dopravy.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak Jevíčko a Velké Opatovice plus Boskovice, zbytek jsou spíš menší dědiny, ale pokud bude z Jevíčka přímý bus až do KPN, jedině dobře, protože odsud jezdí lidi do Brna celkem často a jsou dost zvyklí na jeden přestup v Letovicích, Skalici nebo Boskovicích, podle toho, jestli jdou na rychlík, nebo osobák. Co jsem byl ve Skalici párkrát na přestupu, tak lidí nebylo úplně málo právě z motoráku z Boskovic. Samozřejmně Letovice jsou využité o něco víc.
Každopádně řada busů je spádová právě na R19, což by kvůli výluce nutilo lidi přesedat v Blansku znova.
Je fajn, že tohle někdo řeší. Jinak senátorka Vítková je i v petičním výboru za výstavbu S43 v trase Hitlerovy dálnice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
V tom, co jsem ti sem zkopíroval, není o MT ani slovo. Výslovně se tam píše o řešení pro lidi z Jevíčka a obce na Blanensku.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Za předpokladu, že se 251 protáhne do Třebové samozřejmě (nebo z Třebové pojede do Jevičíka jiná linka nová, jak jsem psal....)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2675 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 107  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]