Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 131    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 131  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

682
15 srp 2012 14:28
Tipuji tak 10 let než tam vznikne nějaká nová cesta a nějaká zastávka, ehm teda terminál...

No a zhruba za 20 let se tam podaří protáhnout i trolejbus z Osové.

Mám radost, je mi 30, takže je to ještě jedna z mála staveb, kterých se mám šanci dožít.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6376
21 pro 2005 17:01
K nové zastávce vede jen rozbahněná cesta, na pasažéry si musí počkat


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1871
07 dub 2006 09:03
Jestli dobře počítám, tak se JD mezi cajzlovem a šalingradem prodlouží o dalších 10 min. a to i navzdory právě ukončené výluce Poříčany. A to dnes proběhla zpráva, že SUDOPáci budou projektovat reko uzlu MuN, kde se zvedne rychlost ze současných 60 na závratných 80 km/h. U Opatova možná nastane taky mírné zlepšení. Čekání na Godota VRT a do té doby budeme jezdit jak za krále Klacka.


Offline
Uživatelský avatar

6376
21 pro 2005 17:01
Začalo první omezení vlaků mezi Brnem a Blanskem. Od prosince trasou rok neprojedou vůbec


Offline
Uživatelský avatar

385
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Dnes se na stránkách SprŽele objevil aktualizovaný návrh jízdních řádů od prosince. Za povšimnutí stojí posunutí půl jedničkového víkendového vlakového rozjezdu na půlnoc (0:05). Nejspíš to cosi vypovídá o budoucnosti půlkových brněnských rozjezdů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5839
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zatím podle fotek se mi barevný řešení exteriéru i interiéru JMK Panterů líbí. S finálním verdiktem počkám až uvidím na živo. Třeba taková 13T 1902 v "dračím" laku nevypadá na fotkách nic moc, ale na živo je to až překvapivě fajn.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
465
07 úno 2006 10:26
ds píše:
jsem jedinej, komu ten interiér barevně připomíná rekonstrukci Beer z počátku 90.let? :-)


Nejste. :( Je to divoké a nepovedené. Než Beer z devadesátek bych řekl vozidla DB z osumdesátek...


Offline
Uživatelský avatar

576
15 dub 2013 15:57
Ten barevnej design interieru nějak celkově strašně připomíná devadesátky ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

138
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
ds: Ahá, a já si říkal, že mi to je nějaký povědomý. :D

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

3128
14 čer 2004 18:56
blekfild
jsem jedinej, komu ten interiér barevně připomíná rekonstrukci Beer z počátku 90.let? :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
3
26 kvě 2015 15:13
Zóna 330 IDSJMK
Mám jen hrubý přehled o tom, jak celé barevné schéma vypadá, ale i přesto mám pocit, že ta železniční verze nátěru je mnohem zajímavější než ta autobusová.


Offline
424
25 říj 2019 10:12
Barevná kombinace je to zvláštní, ale to víme už dávno. Upřímně se z těch fotek nedá moc usuzovat, jak to reálně vypadá, protože to někdo hodně přehnal s kompresí. Jakože víme, že to je růžové a černé a je to vlak, jinak jsou ty fotky v této kvalitě dost k ničemu. Každopádně to vypadá jako vlak z tohoto století, což je rozhodně pozitivní...


Offline
1450
18 led 2009 10:06
No jo, ale zas furt lepší čistej růžovoučkej vláček s klimou, než ten špinavej, smradlavej, pískající, neklimatizovanej humus co jezdí teď :wink:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

9611
15 led 2005 23:41
nechutné
na živo to vypadá ješt hůř než na těch vizoškách a kresbách
a ten červenej interiér jen dokresluje absurditu celého návrhu


Offline
5843
27 úno 2010 07:40
První Růžový panter na fotkách


Offline
Uživatelský avatar

6376
21 pro 2005 17:01
Na trati mezi Břeclaví a Hodonínem projel po tornádu první vlak


Offline
1870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Do Velkých Opatovic to budou stejně jen nějaké víkendovky, mnohem líp tu oblast pokrývají busové linky 251/253 s doplňkem do Jevíčka v podobě 290.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

547
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Zajímavé, že se i po roce 2030 počítá s provozem v úsecích Boskovice - Velké Opatovice a Čejč - Hodonín.

Překvapilo mě, že po skončení výluk na trati 260 už nebude Skalice nad Svitavou vyhovovat efektivnímu provozu linky S21. Jaký to má důvod?

Stejně si myslím, že kraj po full servisu Škodovky v otázce vlastních vozidel vystřízliví :D Jen to bude už příliš pozdě (smlouva na baterkovlaky se má uzavírat 12/2022)


Offline
Uživatelský avatar

2975
29 srp 2009 19:30
"Drobná" zajímavost - plány na obnovu drážních vozidel pro spoje objednávané JMK do roku 2030 a drobný výhled dál.
Ve zkratce JMK počítá s tím, že jakákoliv nová vozidla bude pořizovat do svého vlastnictví (pořízení zejména v souvislosti se zaváděním výhradního provozu ETCS) a má jít o elektrické jednotky (s bateriemi/bez). Do roku 2030 mají být pořízeny pro linky S4, S41, S6, R56 a S91. Motorová trakce má být i nadále objednávána vč. vozidel. Linka S7 do Vyškova bude spuštěna v závislosti na stavbě "VRTky" nejdříve v roce 2032. Pro jistotu poznamenávám, že ještě nejde o zastupitelstvem schválené materiály, mohou tedy doznat jistých změn, byť to vnímám jako nepravděpodobné.
Materiály: koncepce (nejzajímavější), mapa, tabulka pořizovaných vozidel.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6376
21 pro 2005 17:01
Správa železnic zveřejnila změněné JŘ od 6.4.
Je tam změněných i hodně tratí v IDSJMK.


Offline
94
18 srp 2019 17:01
Mouka: hned to nebude a že to bude v roce 2031, to si nedělám iluzi. Jen se mi líbí ta myšlenka, je které je bohužel ještě daleko. Brno a Znojmo si určitě zaslouží kapacitnější dopravu.


Offline
599
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
vlakofil a pokračování historického okénka: Tak tomu se dá říkat dvojitý pech :-). Podle řazení tam klimatizované vozy opravdu jezdit měly, ale známe, jak to funguje i dnes, že... Vagony to nebyly jako Bmz234, ale dost pravděpodobně to byly přesně tyto vozy. Daly se pravidelně chytnout i na přelomu tisíciletí na nějakých vnitro-Rakouských IC, hlavně Wien - Villach (i když už jen jako pravidelné posily), poté byly odklizeny do regionálky (na vozbu Villach - Innsbruck, Italskou peáží přes Brenner) a nakonec je o deset let později koupily České dráhy a označily jako Bmz234...
Neplatilo tehdy, že při zpoždění větším než 60 minut se příplatek vracel? O pár let později to tak určitě fungovalo, včetně takových legrácek, že v Praze-Libni měl vlak 61 minut zpoždění, tak se příplatek cestujícím do Libně vracel, ale ti, co dojeli až na hlavní, tak už měli zpoždění "jen" 59 minut a měli smolíka. Osobně zažito někdy v té době na IC Jan Perner :-).
Mimochodem, v roce 92/93 byl příplatek na vlak vyšší kvality, jak se tehdy honosně nazývaly vlaky IC/EC, v ceně 30/50 Kčs v 2./1. třídě, což odpovídalo jízdnému na 180 km, a vydrželo to tak až do JŘ 95/96. Pak se začal postupně zvedat, a od JŘ 98/99 už byl těch zmiňovaných 60 Kč pro obě třídy.
Ohledně nadvlaků mám mnoho zkušeností s tehdejším SC Manažer, kdy jsme několikrát kvůli němu v rychlíku nafasovali klidně i 30 minut zpoždění, jen aby nemusel ani přibrzdit před výlukou. Jo, to byla na cestování "super" doba: rozkopaný koridor před i za Kolínem, pak kdesi za Pardubicemi, jízdní doba od nás ze Zábřeha do Prahy na papíře necelé 3 hodiny, v reálu když to bylo pod 4, tak to byl úspěch. Moc se nedivím, že to v devadesátkách dost lidí od cestování vlakem na dlouhou dobu odradilo.


Offline
Uživatelský avatar

6376
21 pro 2005 17:01
Honza P: V roce 2008 se psalo o elektrizaci trati do Zastávky, která měla proběhnout v letech 2010-2012.
Dneska máme rok 2021 a probíhá 1. etapa Brno - Střelice. Příští rok začne druhá.
Pokud se máme bavit o výstavbě nových tratí (nebo dokonce i VRT), tak tam bych byl ještě více opatrný.
Holt si zvykněmě na to, že z Brna do Znojma se bude ještě dlouho jezdit autobusem. Znojmo je pravděpodobně nejhůře napojené okresní město na železnice v ČR.

Podle tohoto dokumentu (strana 44) měly být v roce 2020 realizovány tyto stavby:
Přestavba Železničního uzlu Brno
Modernizace Brno - Přerov
Elektrizace a modernizace Zastávka u Brna - Třebíč
Rekonstrukce a elektrizace Hrušovany u Brna - Židlochovice
Zvýšení parametrů a elektrizace Šakvice - Hustopeče u Brna
Boskovická spojka
Výhybna Zbýšov
Křenovická spojka

Židlochovice a Hustopeče se povedly.


Offline
Uživatelský avatar

682
15 srp 2012 14:28
Myšlenka pěkná, škoda že se toho nedožijou ani děti našich dětí.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
94
18 srp 2019 17:01
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/spojeni-brno-znojmo-zeleznice-vlak-cesko-doprava_2103172114_aur


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3263 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 131  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2021 20:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]