Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2539 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 102  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 21:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1150
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Napíšu to natvrdo: ta lokálka se měla zrušit už dávno. Mezi Hustopečemi a Šakvicemi jezdí i tak hromada autobusů a většina z nich stejně musí zůstat. K tomu z Hustopečí do Břeclavi jezdí i přímé autobusy, ve špičce dokonce co půl hodiny, tedy častěji než vlaky (a z tohoto pohledu prostě nepochopím ty lidi, kteří musejí jet tím vlakem s přestupem, i když mají přímý autobus). Ta lokálka je prostě zbytečné a jen se v ní utápějí peníze, které by se jinde v kraji daly využít lépe. A spojení Hustopečí s Brnem také řešit znovu autobusem, jako tomu bylo před IDS. Jenže to by na Kordisu nesměli sedět hlupáci, kterým přímý autobus do Brna přijde jako sprosté slovo a raději utratí miliardy ze stáního rozpočtu (pravda, nejsou to přímo peníze Kordisu či kraje, tak proč je nevyhodit oknem) na akci, která ve výsledku akorát rozvrtá jízdní řád na hlavní trati mezi Brnem a Břeclaví, jedním z největších měst v kraji a jedním z mála, kde ještě fungují velké podniky, kam dojíždějí stovky, možná i tisíce lidí denně za prací. A to kvůli 250 lidem, jak jsme se teď vlastně dozvěděli.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 20:20 

Příspěvky: 3989
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Presne tak, osobaky, za cenu primeho spojeni pojedou lide ve vysledku dele.

Prime spojeni po silnici c. 425 zaniklo s nastupem IDSky, tedy v prosinci 2008.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 20:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1511
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
A co tam vlastně pojede? Hádám, že osobáky, protože rychlíky asi sotva. Takže cestující ušetří 6 minut na přestupu a o půl hodiny se mu prodlouží jízdní doba mezi Šakvicemi a Brnem. Fakt zlepšení. Myslím si, že současný stav s přestupem na orchestrion je vyhovující.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 19:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 67
Od: 15 zář 2017 18:12
Bydliště: Hustopeče
Věřím, že spousta z nás přímé spojení ocení, možná se cestující i navýší, když se nebude muset přestupovat. Ale tomu vlastně sám nevěřím, že by lidi z aut přešli do vlaků. Třeba já si pamatuju přímé spojení s Brnem, ale bus jel přes obce po trase, Velké Němčice, Nosislav, Židlochovice atd. Nepamatuje na to někdo taky, třeba kdy ten spoj zrušili? (Omlouvám se za odbočení od tématu Železnice)

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 18:36 

Příspěvky: 3989
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Takže celá ta akce se dělá pro cca 250 lidí? Tomu říkám účelně vynaložené prostředky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2018 17:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 67
Od: 15 zář 2017 18:12
Bydliště: Hustopeče
Články o zrušené návaznosti linky S51 v Šakvicích na linku R13 do Břeclavi.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2018 12:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Kdo opraví zchátralé mosty nad železnicí? Obce na Hodonínsku řeší nechtěné dědictví


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018 20:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Veřejnost se konečně dozvídá podrobnosti o Boskovické spojce


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018 16:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Přímé spojení Boskovic s Brnem: přípravy pokračují


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018 09:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Rekonstrukci brněnského nádraží napadl Váhostav, hrozí zpoždění výluk


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 21:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Od: 10 bře 2006 08:34
Bydliště: u Gagarina, Armstronga a Remka
Ve článku dávají příklad mezikrajského spojení Vranovice - Praha, že půjde koupit najednou. To zrovna není dobrý příklad, tam se lomené jízdné ztratí. Problém bude, pokud cesty typu Křižanov - Tišnov nebo Kyjov - Uherské Hradiště budou stát dvakrát tolik co srovnatelné vzdálenosti uvnitř kraje. Tj. pokud by měl platit jenom krajský tarif, tak buď z hodně výraznými přesahy (tj. ideálně aspoň po sousední okresní města, tj. TR, ZR, SY, PV, KM/PR, UH), nebo aspoň se zohledněním těch cenových rozdílů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 bře 2018 19:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Krajská jízdenka, nebo nic. Malé kraje malují velkou železniční budoucnost, ale každý jinak


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 18:36 

Příspěvky: 431
Od: 16 led 2015 11:18
V článku se píše o omylu, ale tím bych si nebyl vůbec jistej. V poslední době to vídám poměrně často. Těm lidem se prostě z pohodlnosti nebo že spěchají nechce podchodem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 bře 2018 08:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Muž vystoupil z osobáku na špatnou stranu, smetl jej nákladní vlak


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 bře 2018 07:26 

Příspěvky: 1146
Od: 18 led 2009 10:06
Ani tím ne, pokud vím, tak stejně nemůže být na S4 ani po elektrifikace a zdvoukolejnění Střelice - Zastávka díky úseku Horní Heršpice - hlavas pravidelnej 15 minutovej interval, v návrzích je ještě větší chaos než teď.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 14:03 

Příspěvky: 559
Od: 24 čer 2005 20:56
Karosa B732 píše:
miropiro: Naprosto souhlasím.
Ostatní: Právě proto, v jakém to je stavu říkám, že je treba to řešit. A opakuji, že to je problém nejzasadnejsi. A jestli za to může infrastruktura nebo co je cestujícímu jedno. Ten chce systém a logicnost. A interval v Brně o prázdninách sice tristní je, ale když ti jede vlak 1x za půl hodiny, je to mnohem palcivejsi problém.

Tento problém se vyřeší snad jedině úmrtím spolku Voda z Tetčic.

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 13:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 505
Od: 15 dub 2013 15:57
miropiro: Naprosto souhlasím.
Ostatní: Právě proto, v jakém to je stavu říkám, že je treba to řešit. A opakuji, že to je problém nejzasadnejsi. A jestli za to může infrastruktura nebo co je cestujícímu jedno. Ten chce systém a logicnost. A interval v Brně o prázdninách sice tristní je, ale když ti jede vlak 1x za půl hodiny, je to mnohem palcivejsi problém.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 12:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2213
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Robert píše:
Prelozeno do bezne reci. Lepsi cekat na obyc. rychlik, nez vyuzit volné kapacity v EC. Z BV do BM jezdi max. desitky lidi, ktere by snizeni komfortu cestujicich v EC rozhodne nezpusobily. Mimochodem, prave jsem dojel zcela vyjimecne vlakem do Prahy, od Pardubic byli v mem voze v kupe max. 3 lidi spis min. Vskutku prervany vlak.

No dejme tomu bych se nebál pustit cestující IDS JMK do večerního railjetu 374 z Vídně do Brna (příjezd v 22:36). Když můžou platit IDS lístky v railjetu 372, který navíc zastavuje v Blansku a supluje zrušený rychlík, tak teoreticky by mohl být ten poslední railjet integrovaný. Údajně jej využívá hodně málo lidí.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 12:00 

Příspěvky: 529
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Karosa B732: Takže lepší bude nechat jen vlaky základního taktu, co jedou v X:45 (Zastávka a dál) a X:54 (Silůvky a dál), aby v tom nebyl bordel? Současná infrastruktura pravidelný interval neumožňuje, to je bohužel fakt. Pokud tě to irituje, viz Jakub S.
Pravidelnou konečnou nemáme ani u některých linek MHD (namátkou d-2, d-5) a ohledně pravidelného intervalu je naprosto odstrašující případ společný interval linek d-3 a d-11 o prázdninách.
Jako ano, řešit by se to mohlo a vlaky se i řeší: Přestavba ŽUBu a hlavně elektrifikace a druhá kolej do Zastávky (proč zatím není, by ses měl zeptat tuším že někde v Tetčicích). Jenže je to prostě běh na dlouhou trať.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 11:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2666
Od: 29 srp 2009 19:30
Karosa B732: Otevři oči a podívej se kolem sebe. Druhou možností je, že vezmeš krumpáč a půjdeš pokládat tu druhou kolej, případně stavět sloupy okolo trati.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 10:57 

Příspěvky: 1146
Od: 18 led 2009 10:06
Dokud budeme mít tak málo kapacitní tratě, budou vlaky prostě v té dopravě dělat bordel...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 10:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 505
Od: 15 dub 2013 15:57
Mě absolutně nezajímá, co je čím daný. Ani mě nezajímají nějaký dvě linky. Mě zajímá systém v dopravě. Ani jedna z nich nemá pevný a přehledný takt. Každý vlak konci jinde, I v rámci jedné linky. A naprosto náhodně. To je problém. Ne blbý expresy. Tohle by se mělo řešit. A okamžitě. Protože cestujícího nezajímá milion důvodů proč. Takhle to prostě nemůže dal fungovat.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 07:00 

Příspěvky: 1146
Od: 18 led 2009 10:06
Karosa B732 píše:
Například vlaky z Brna směr Střelice: odjezd 14:12, 32, 45, 54, 15:06, 31, 45, 54. Navíc každý z těchto vlaku konci jinde. Některé někde nestaví, jiné staví všude a ještě dva z toho jsou Sp. Systém? Stejně tak vlaky směr Slavkov. Absolutně náhodný interval, někdy mezera 18, jindy 40 minut. Absence taktu a přehlednosti. Není to mnohem větší problém, než to, jestli v Ex vlacích platí IDS? A nebo ta vaše Břeclav - Není hrozný, že takový Vranovice s ní mají spojení jen 1x za hodinu a ještě jede vlak pokaždé v jinou minutu? Kdo se v tom má vyznat? To je trochu problém, nemyslíte?

Tak předně pleteš dvě různý linky do sebe (S4 a S41). No a ta náhodnost spojů je daná jednokolejkou na trati linek S4 a R11 v úseku Střelice - Náměšť a nutnosti křižovat vlaky všech třech těchto linek (S4, S41 a R11) - konkrétně R11 v tom teď od prosinec udělala největší bordel, busy navazující na S4 v Zastávce to taky hodně slízly a jezdí mnohý dost náhodně (hlavně 420). Určitě to ještě někdo rád upřesní.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 01:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1150
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A bude hůř, protože plán po naprosto zbytečné a nesmyslné elektrifikaci do Hustopečí je takový, že se zruší všechny přímé Os z Brna do Břeclavi a cestovat se bude s přestupem, přičemž, jestli jsem ty plány pochopil správně, přestup má být z Os Břeclav – Šakvice primárně na už teď kapacitně nezvládající Rx/Sp, tedy doprava z Vranovic do Břeclavi bude prakticky znemožněna. Ale hlavně že díra jménem Hustopeče bude mít přímý vlak do Brna. Co na tom, že se kvůli němu rozvrtá současný systém dopravy na trati 250 :roll:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 bře 2018 21:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 505
Od: 15 dub 2013 15:57
Například vlaky z Brna směr Střelice: odjezd 14:12, 32, 45, 54, 15:06, 31, 45, 54. Navíc každý z těchto vlaku konci jinde. Některé někde nestaví, jiné staví všude a ještě dva z toho jsou Sp. Systém? Stejně tak vlaky směr Slavkov. Absolutně náhodný interval, někdy mezera 18, jindy 40 minut. Absence taktu a přehlednosti. Není to mnohem větší problém, než to, jestli v Ex vlacích platí IDS? A nebo ta vaše Břeclav - Není hrozný, že takový Vranovice s ní mají spojení jen 1x za hodinu a ještě jede vlak pokaždé v jinou minutu? Kdo se v tom má vyznat? To je trochu problém, nemyslíte?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2539 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 102  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 16:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]