Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 57 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Staník: Beru to z pohledu, co jde využít hned bez stavebních zásahů a s tím spojených průtahů. Kdyby se ulice opravovaly a byly neprůjezdné třeba pět let v kuse, pak nemám problém s tím chtít zastávku někde na mostě ještě daleko od depa, ale takhle, když to má být příští rok, tak je potřeba to využít takhle, pokud teda nechceš jezdit náhradkou do Bílovic a vlakem až odtamtud. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Cracatit... Vzhledem k plánované rekonstrukci hlavní tepny Obřan by nám zastávka u seřaďovacího nádraží byla celkem k ničemu... Na druhou stranu tam opravdu jde o nejmíň náročný místo na výstavbu...
Při té plánované reko Fryčajovy tu doprava téměř jistě zkolabuje... Holt na ten vlak budeme muset jezdit do Bílovic...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Stačilo by pravidelně zastavovat v Majlontě (je přece oficiální málo používaná zastávka u depa), jinak stavebně je to na dlouho, tohle by bylo nejmíň bolestivý řešení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
SŽDC by měla začít hledat způsoby, jak v Obřanům co nejdřív vyhovět. Teď se opravuje Valchařská, potom bude následovat několikaleté martyrium na Tomkáči a Karlově. Jakmile by se rozkřiklo, že se dá dojet za 10 min. na hlavas, odhaduju, že by počet cestujících narostl ve velmi krátké době.


Naposledy upravil chat-maniac dne 25 zář 2017 12:59, celkově upraveno 2
Zase odpraseno. Piš česky dobytku.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Policie zatkla podezřelého ze zastřelení muže v nočním vlaku z Brna

Vlak srazil muže na nádraží v Židenicích. Na místě zemřel


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Obřany chtějí zastávku vlaku. Podle železničářů je stavba v nedohlednu
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/obrany-chteji-zastavku-vlaku-podle-zeleznicaru-je-stavba-v-nedohledn-20170924.html


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Tečka za sérií železničních nehod u Vnorov. Škodu zaplatily České dráhy a jejich pracovník


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Na trati Brno-Praha pojede víc vlaků. Regionálním spojům hrozí zpoždění


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
b1 píše:
Zatímco jízdní řád ČSAD před zavedením linky 109 byl přehledný... :roll:

Zrovna na lince Hodonín – Brno byl, protože tam jelo všechno z Hodonína až do Brna a naopak. Narušovali to jen občasné závleky do Borkovan a Klobouk, kterých ale bylo minimum, na rozdíl od současnosti, a pak expresní spoje. A co si pamatuji, tak podobně přehledná byla i linka Borsu z Brna do Klobouk a Krumvíře. I proto je zrovna zde současný jízdní řád tragédií, kterou by bylo vhodné napravit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
V Králově Poli vznikne nové nádraží. S delším podchodem a parkovacím domem


Online
7090
27 úno 2010 07:40
A zvlaste mimo Brno, bych rekl, kde si lide poctive vypisuji na papir kazdy odjezd, i kdyz to jede kazdou celou od peti do deviti vecer.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
To sice ztrácí, ale rozhodně se ještě neztratila úplně (a ani neztratí tak brzo).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V dnešní době IDOSů a iRISů přehlednost jízdních řádů ztrácí na důležitosti.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
peno píše:
A v tom je ten problém pohledu šotouše. Na rozdíl od šotoušů, většině normálních cestujících v mém okolí přijde jízdní 109 nepřehledný a komplikovaný a rozdělení by tu přehlednost zjednodušilo.

Zatímco jízdní řád ČSAD před zavedením linky 109 byl přehledný... :roll:


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Ale 104 a 108 je uplne neco jineho nez 109, jde jen par spoju konci driv, ale po trase, zatimco 104 a 108 se za Pohorelicemi rozdvojuji.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Domis píše:
Ad autobusové linky: Ta snaha Kordisu o zařazení spojů více podobných směrů do jedné linky má svou logiku. A to takovou, aby cestující např. z Brna do Klobouk, Pohořelic a dalších nemuseli hledat v JŘ více linek a všechny spoje měli jednotně pod jednou linkou. Opačnou filosofii má Ropid v Praze, kde jsou linky mnohem jednotnější, ale celkově je jich víc a jezdí v prokladech. Pro cestující potom v některých úsecích existují souhrnné zastávkové jízdní řády všech linek v souběhu. (druhá věc je, že vzhledem k používání zastávkových JŘ v celém PIDu by při velké variabilitě tras jedné linky ty JŘ neskutečně nepřehledné).

A v tom je ten problém pohledu šotouše. Na rozdíl od šotoušů, většině normálních cestujících v mém okolí přijde jízdní 109 nepřehledný a komplikovaný a rozdělení by tu přehlednost zjednodušilo. Je pravda, že PID je v tomto zase tak trochu opačný extrém a je třeba najít nějaký kompromis a já myslím, že dvě linky jedním směrem, při přehlednějších JŘ, takovým kompromisem je. Ostatně, i v IDS JMK to někde funguje. Třeba 701 a 702, nebo 104 a 108, které mají část trasy shodnou a rozhodně to přispívá přehlednosti víc, než překombinovaný a komplikovaný JŘ typu 109.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Díky az reakci :)
Domis píše:
Ad vlakový linky: Stokrát omílaná písnička o tom, že za hranicemi JMK končí Richieho svět. Vzhledem k tomu, že nikdy nebudeme mít na všech linkách, natož vlakových, shodnou konečnou všech spojů, cílová stanice vlaku prostě zůstane klíčovým orientačním prvkem. A konečná stanice linky v rámci IDS JMK je fakt pitomost, pokud vlak jede dál (nikoho to nezajímá). Na druhou stranu, na ceduli na dveřích není problém označit s číslem linky poslední stanice v IDS JMK, už jsem to tak někde viděl. Jsou ale případy, kdy jsou linky pro orientaci nezbytné (typicky shodné konečné vlaku - R12/R13 směr Olomouc, R9/R19 směr Praha hl.n.)

Tentokrát vůbec nejde o to, že za IDS pro mě končí svět, ale za IDS nejsou linky, o to šlo (jenom "linky" MDČR) To, že by na ceduli měla být jak konečná v IDS, tak konečná vlaku, pokud je jiná si myslím odjakživa, nicméně jsem to ještě neviděl (na jaké lince/vozidle si pamatuješ, žes to viděl)?

Domis píše:
Ad autobusové linky: Ta snaha Kordisu o zařazení spojů více podobných směrů do jedné linky má svou logiku. A to takovou, aby cestující např. z Brna do Klobouk, Pohořelic a dalších nemuseli hledat v JŘ více linek a všechny spoje měli jednotně pod jednou linkou. Opačnou filosofii má Ropid v Praze, kde jsou linky mnohem jednotnější, ale celkově je jich víc a jezdí v prokladech. Pro cestující potom v některých úsecích existují souhrnné zastávkové jízdní řády všech linek v souběhu. (druhá věc je, že vzhledem k používání zastávkových JŘ v celém PIDu by při velké variabilitě tras jedné linky ty JŘ neskutečně nepřehledné).

Pokud má linka několik konečných, je to v pořádku. Ta konečná na čelním panelu je dost velká, aby každý pochopil, kam že to jede, byť má linka těch nácestných konečných třeba deset. Problém je, a to musím dát částečně za pravdu Richiemu, v různých závlecích, o čemž se cestující prostě nedozví. Typicky ty Borkovany na 109, Pozořice, Jezera na 702, Mokrá cementárna na 701, Rudice na 231. Tady všude mají prostě cestující problém, kdy při zpoždění nemohou tušit, kam ten spoj zajíždí a kam ne, furt se jen vyptávají řidiče a vznikají zmatky. (a čekat, jestli náhodou se závlek objeví na bočním panelu při přeblikávání nácestných zastávek, není spolehlivé řešení). Dalo by se to vyřešit novou linkou (v případě 109), osobně bych to radši řešil po vzoru DPMB u těchto závleků dvojřádkovou informací na čelním panelu (nahoře cíl, dole "přes..."). Těch linek, kde by se to hodilo, je víc. Ale netřeba tím řešit všechny závleky.

Díky za podporu, já to jenom nedokážu popsat, jenom cítím že filozofie Kordisu je prostě správná. Třeba se víc interaktivních panelů jak zmiňuješ dočkáme s novým odbavovacím systémem pro celý IDS. Předpokládám, že dnešní zastaralé pokladny to by to nezvládly... Vzhledem k tomu, že to má umět daleko vychytanější věci, tak si myslím, že technicky to určitě nebude problém.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Už to nezvládám číst bez reakce, takže se musím taky vyjádřit. :twisted:

Ad vlakový linky: Stokrát omílaná písnička o tom, že za hranicemi JMK končí Richieho svět. Vzhledem k tomu, že nikdy nebudeme mít na všech linkách, natož vlakových, shodnou konečnou všech spojů, cílová stanice vlaku prostě zůstane klíčovým orientačním prvkem. A konečná stanice linky v rámci IDS JMK je fakt pitomost, pokud vlak jede dál (nikoho to nezajímá). Na druhou stranu, na ceduli na dveřích není problém označit s číslem linky poslední stanice v IDS JMK, už jsem to tak někde viděl. Jsou ale případy, kdy jsou linky pro orientaci nezbytné (typicky shodné konečné vlaku - R12/R13 směr Olomouc, R9/R19 směr Praha hl.n.)

Ad autobusové linky: Ta snaha Kordisu o zařazení spojů více podobných směrů do jedné linky má svou logiku. A to takovou, aby cestující např. z Brna do Klobouk, Pohořelic a dalších nemuseli hledat v JŘ více linek a všechny spoje měli jednotně pod jednou linkou. Opačnou filosofii má Ropid v Praze, kde jsou linky mnohem jednotnější, ale celkově je jich víc a jezdí v prokladech. Pro cestující potom v některých úsecích existují souhrnné zastávkové jízdní řády všech linek v souběhu. (druhá věc je, že vzhledem k používání zastávkových JŘ v celém PIDu by při velké variabilitě tras jedné linky ty JŘ neskutečně nepřehledné).

Pokud má linka několik konečných, je to v pořádku. Ta konečná na čelním panelu je dost velká, aby každý pochopil, kam že to jede, byť má linka těch nácestných konečných třeba deset. Problém je, a to musím dát částečně za pravdu Richiemu, v různých závlecích, o čemž se cestující prostě nedozví. Typicky ty Borkovany na 109, Pozořice, Jezera na 702, Mokrá cementárna na 701, Rudice na 231. Tady všude mají prostě cestující problém, kdy při zpoždění nemohou tušit, kam ten spoj zajíždí a kam ne, furt se jen vyptávají řidiče a vznikají zmatky. (a čekat, jestli náhodou se závlek objeví na bočním panelu při přeblikávání nácestných zastávek, není spolehlivé řešení). Dalo by se to vyřešit novou linkou (v případě 109), osobně bych to radši řešil po vzoru DPMB u těchto závleků dvojřádkovou informací na čelním panelu (nahoře cíl, dole "přes..."). Těch linek, kde by se to hodilo, je víc. Ale netřeba tím řešit všechny závleky.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Hele, předpodkládám že každej dělá svou prácu co nejlíp to jde a proto a věřím úsudku zaměstnanců Kordisu/DPMB, že to co dělají dělají z nějakýho důvodu, rozhodně víc než úsudku šotoušů :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Prosím, nevyjadřuj se už! :D

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Prosím, vyjádřete se někdo z Kordisu už :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Robert píše:
Tohle mi rozhodne vadi min, nez linky jako 611 nebo treba i 108, kde nektere spoje jedou uplne jinam.

A to si představ, že od prosince mají být současné spoje 108 do Miroslavi rozdělené mezi linky 108 a 158, kdy část pojede jen do Miroslavi, část až do Hostěradic a část opačným směrem do Dolenic. Ať je v tom bordel co největší. Přitom by nebyl problém vytvořit linku, např. 407 Brno – Hostěradice, kam by se všechny tyto spoje vyčlenily. A hned by to bylo přehlednější. Ale ne, Kordis v tom musí dělat bordel.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Richie: Kordis je svatý, že?


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Tohle mi rozhodne vadi min, nez linky jako 611 nebo treba i 108, kde nektere spoje jedou uplne jinam.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Je to skutečně věc názoru, já s tím jak to Kordis dělá plně souhlasím a považuju to za správný. S žádným s tvých argumentů bohužel vůbec nemůžu souhlasit.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]